Skocz do zawartości
DyndaS

Zakup Xbox'a dla exów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zastanawiam się nad zakupem xboxa pod gry, których nie ma możliwości ograć na PS4 oraz PC.

 

Tylko w sumie jakie tego typu gry są?

 

Teraz przychodzi mi do głowy jedynie RDR1, lecz lipa, bo nie ma napisów PL przez co nie wszystko zrozumiem, to też nie wiem czy dla takiej jeden gry warto to robić. Można niby na upartego gameplay obczaić na youtube dla poznania samej fabuły.

 

Druga sprawa. Nawet jeśli warto, to kupić po prostu XOS? Czy do tego typu gier jednak też XOX?

 

Jak xbox sobie radzi przy ekranach 1440p? Jest mydło czy skaluje odpowiednio?

 

 

Jeśli chodzi o konsole microsoftu to jestem zielony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na starym xboxie slim ogrywałem rdr1, i z tego co kojarzę były napisy

PL.

 

Poza rdr1, to jakie exy są na Xboxa?

Edytowane przez AndrzejTrg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na starym xboxie slim ogrywałem rdr1, i z tego co kojarzę były napisy

PL.

 

Poza rdr1, to jakie exy są na Xboxa?

 

Tak czytam, to napisy PL są, ale jak ktoś ma przerobioną konsolę x360 :E

 

Wychodzi na to, że na oryginale brak.

Edytowane przez DyndaS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już dawno bardzo dawno ogrywałem, więc mogę się mylić, ponieważ nie kojarzę dokładnie. A konsoli nie przerabiałem, do gtaV i rdr to było nie warte zachodu. I nawet tutaj sprzedałem, jakiemuś użytkownikowi.

 

Edit