Skocz do zawartości
MroczneWidmo

Death Stranding

Rekomendowane odpowiedzi

No i ja zrobiłem całą grę i muszę przyznać szczególnie końcowy plot twist wgniata tak samo mocno jak ten z MGS 5, mega gra i kolejny raz wychodzi na to, że nie ma co patrzeć na nią zero jedynkowo a dać szansę całości by zobaczyć pełen obraz, Kojima znowu w formie, wspaniałe doświadczenie tak ogólnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj ukończyłem grę.

Ocena 8/10, może jak uda mi się do końca zrozumieć fabułe i sens gry (bo jednak koniec solidnie miesza, ocena będzie +8), musze trochę poczytać itp.

Ogólnie bardzo fajne podejście do gameplayu, ale moim zdaniem nie do końca wykorzystany potencjał całej gry, ale ponoć robią już 2 część więc może tam znajdę to o czym mam na myśli.

Nie wiem czy tylko ja tak miałem, ale gra ma w swoim klimacie coś z filmu Prometeusz i Obcy, fajnie jakby dwójka poszła w tym kierunku :)

Totalnie nie rozumiem dlaczego dzieje się to w USA, jak wiadomo wielkość USA jest ogromna, a tutaj niby mapa duża, ale w ogóle nie oddaje wielkości realnej USA (z zachodu na wschód można dostać się pieszo w jakąś 1h ? Motorem może i jeszcze szybciej. Jak dla mnie gra mogła by mieć miejsce w fikcyjnym miejscu, albo nawet na innej planecie, wtedy nie miałbym takiego odczucia, że coś mi tu nie gra.

Grafika otoczenia i optymalizacja mistrzostwo. Piękne widoki ! Brakuje mi jedynie większej szczegółowości typu jakieś sekretne przejścia, jaskinie, jakies easter eggi (chyba, że o nich nie wiem).

Szkoda, że nic nie wiadomo o jakimś fabularnym DLC.

Ale ogólnie gra warta zagrania i przejścia :)

P.S. Ostatni Achivment za przejście pokazuje, że gre ukończyło ok.19%, trochę mało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, john_007 napisał:

Ocena 8/10, może jak uda mi się do końca zrozumieć fabułe i sens gry (bo jednak koniec solidnie miesza, ocena będzie +8), musze trochę poczytać itp.

"trochę poczytać" :E 

 

 

 

 


A tak serio to polecam kanał Futurasound Productions na youtube. Od dawna specjalizuje się w grach Kojimy. w spoilerze reszta linków:

 

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka mechanik z Cyberpunka zawędrowało do DS.

Cytat

Exclusive to PC this FREE update for DEATH STRANDING contains six new missions featuring characters and lore from Cyberpunk 2077, a game that needs no introduction. What’s more, players can expect exclusive items and an all-new Hacking function. Oh and it’s OUT NOW!

Porters can now get hands on with several unlockable aesthetic and equipment items, including:

• Cyberpunk 2077 themed Reverse Trike vehicle with improved jumping power
• “Silver Hand” modelled after Johnny Silverhand’s robotic arm that can be equipped and used in game
• New holograms including a SAMURAI symbol signboard and a Atlas Trauma Team vehicle hologram for certain constructions
• Several fashion items including Johnny Silverhand’s sunglasses

https://store.steampowered.com/news/app/1190460/view/5315901521578551895

Edytowane przez Jaycob
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zassał się jakiś mega patch 34.5 gb na steem. Ktoś to ogrywał ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pewnie ta aktualizacja której zapowie masz w poście nad swoim. Fajnie że coś takiego robią, więcej firm powinno brać w tym udział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwe że obraz z dlss wygląda lepiej niż natywna rozdzielczość 3440x1440? Albo mam jakieś zwidy 🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna cena na gre z kuponem Epic:

obraz.png.0b838fea5901c2aa665cc3d9756f118d.png

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.12.2020 o 23:38, ketiw555 napisał:

Jest możliwe że obraz z dlss wygląda lepiej niż natywna rozdzielczość 3440x1440? Albo mam jakieś zwidy 🤔

Z tego co się orientuje to jest parę przypadków gdzie gra z DLSS sprawia wrażenie bardziej szczegółowej niż w rozdzielczości natywnej. O ile pamiętam to podobne wrażenie sprawia Wolfenstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.12.2020 o 23:38, ketiw555 napisał:

Jest możliwe że obraz z dlss wygląda lepiej niż natywna rozdzielczość 3440x1440? Albo mam jakieś zwidy 🤔

Takiego DLSS oczekiwalem po Cyberpunku ale cos nie pyklo :D  Ale to dowod ze da sie to zrobic dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.12.2020 o 23:03, JohnyWol napisał:

Z tego co się orientuje to jest parę przypadków gdzie gra z DLSS sprawia wrażenie bardziej szczegółowej niż w rozdzielczości natywnej. O ile pamiętam to podobne wrażenie sprawia Wolfenstein

To jest niemożliwe, a w Wolfie na pewno tak nie ma, bo testowałem. :) Zawsze będzie gorsza jakość niż natywnie, chyba że DLSS też użyjesz przy natywnej rozdzielczości, wtedy będzie lepsza bo wygładzi krawędzie tak jakby to było SSAA. Ale mało która gra, o ile jakakolwiek, zezwala na użycie DLSS przy renderowaniu w natywnej rozdzielczości.

DLSS nie potrafi całkowicie zrekonstruować szczegółowości tekstur. Chociaż przy DLSS 2.0 i tak jest lepiej, bo pierwsza wersja w ogóle ich nie rekonstruowała. :E

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak ten dlss w tej grze nie działa tak dobrze jak w Cyberpunku, w przerywnikach filmowych to widać najbardziej, przy gameplayu trochę mniej. Miałem zwidy :d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, ketiw555 napisał:

Jednak ten dlss w tej grze nie działa tak dobrze jak w Cyberpunku, w przerywnikach filmowych to widać najbardziej, przy gameplayu trochę mniej. Miałem zwidy :d

DLSS w CP tez imo nie wyglada najlepiej. Ogolnie DLSS dla mnie to zbyt duzy kompromis w jakosci, aby go zalaczac.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Isharoth napisał:

To jest niemożliwe, a w Wolfie na pewno tak nie ma, bo testowałem. :) Zawsze będzie gorsza jakość niż natywnie, chyba że DLSS też użyjesz przy natywnej rozdzielczości, wtedy będzie lepsza bo wygładzi krawędzie tak jakby to było SSAA. Ale mało która gra, o ile jakakolwiek, zezwala na użycie DLSS przy renderowaniu w natywnej rozdzielczości.

DLSS nie potrafi całkowicie zrekonstruować szczegółowości tekstur. Chociaż przy DLSS 2.0 i tak jest lepiej, bo pierwsza wersja w ogóle ich nie rekonstruowała. :E

https://www.purepc.pl/wolfenstein-youngblood-rtx-test-wydajnosci-ray-tracingu-i-dlss?page=0,2

Porównałem sobie screeny z testu na PurePC - pierwsze i ostatnie zdjęcie. To z włączonym DLSS na jakość wcale nie wygląda gorzej od natywnej. Nie widać wyraźnego spadku jakości tekstur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, mALEK napisał:

DLSS w CP tez imo nie wyglada najlepiej. Ogolnie DLSS dla mnie to zbyt duzy kompromis w jakosci, aby go zalaczac.

U mnie w cp2077 zaś wygląda zjawiskowo i ostro. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, JohnyWol napisał:

https://www.purepc.pl/wolfenstein-youngblood-rtx-test-wydajnosci-ray-tracingu-i-dlss?page=0,2

Porównałem sobie screeny z testu na PurePC - pierwsze i ostatnie zdjęcie. To z włączonym DLSS na jakość wcale nie wygląda gorzej od natywnej. Nie widać wyraźnego spadku jakości tekstur

Robiłem kiedyś swoje porównania w Wolfie, ale niestety już jest usunąłem. :(  W 1080p DLSS ma sens, bo i tak granie bez AA w tej rozdzielczości wygląda okropnie. Ale w wyższych rozdzielczościach widać już duże straty w teksturach. A w im mniejszej rozdzielczości renderujesz przy DLSS, tym większe masz "mydło". Screeny do porównań powinny być w bezstratnym .png, a nie w .jpg. Szkoda że nie ma tam porównań np. w 4K w .png. Zobaczyłbyś jakie straty jakości są na teksturach. W starym DLSS wyglądało to jednak znacznie gorzej, bo w porównaniu do 2.0, nie rekonstruowało tekstur. W 2.0 Nvidia zrobiła już duże postępy, ale niestety nadal DLSS to bieda w porównaniu do natywnej rozdzielczości.

Powinni przyjąć jako normę w grach możliwość włączenia DLSS przy renderowaniu w natywnej rozdzielczości. Wtedy nie miałbyś żadnych strat, a dodatkowo miałbyś ładnie wygładzony obraz, jak przy SSAA, tyle że z bardzo niskim kosztem fps. :) Oczywiście wtedy nie miałbyś też przyrostu fps.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, nie będę się kłócił. Tym bardziej, że sam nie mam jak tego sprawdzić, bo mój GTX 1080 nie obsługuje DLSS ;) Może za parę miesięcy uda się zmienić na coś z serii RTX 3xxx to sam potestuję.

EDIT: znalazłem jeszcze ten artykuł i to o nim własnej myślałem pisząc wcześniejszy post.

https://spidersweb.pl/2020/04/dlss-2-0-rtx-2060-control.html

W dalszej części jest porównanie 4K native do 4K w DLSS 2.0. Na tamtych porównaniach DLSS sprawia znacznie lepsze wrażenie, aż zaskakująco lepiej 🤔

Edytowane przez JohnyWol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@JohnyWol Okej, myk jest taki że oni do tego porównania odpalili w 4K TAA, za co należałoby im się publiczne batożenie. :E TAA strasznie rozmywa obraz, więc jeśli ktoś gra w 4K z tą techniką, to tylko marnuje moc obliczeniową GPU. :)

DLSS vs TAA rzeczywiście może wyglądać lepiej, ale nie pobije natywnej rozdzielczości bez rozmazywaczy.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK. No to już wszystko jest dla mnie jasne ;) Dzięki za wyjaśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalem szanse choc gameplay'e wydawaly mi sie nudne + elementy horroru ktore tak wsumie srednio lubie ale nie zaluje. Jasne, przez te 50h grania byly momenty nudnawe ale jednoczenie byl tez syndrom wykonania jeszcze jednego zadania wiec generalnie wciagala. Grafika miejscami bliska fotorealizmu (choc bywaja tez gorsze momenty i slabsze tekstury) i jedna z lepszych w odchodzacej generacji (zwlaszcza modele twarzy na cutscenkach rewelacyjne). Dodatkowo praktycznie nie spotkalem zandych bugow choc od premiery minelo juz troche czasu wiec nie wiem jak to wygladalo rok temu ale po graniu w Valhalle niezly kontrast ;d Fabula, lore totalnie unikatowe, pomyslowe i naprawde bylem ciekaw jak to sie wszystko rozwinie. Sam koniec mnie troche rozczarowal ale jednak jestem bardzo pozytywnie zaskaczony ta gra i polecam. 8.5/10

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@SNC Po prostu Kojima podjął rękawicę i udowodnił że nawet do symulatora chodzenia da się zrobić ciekawą mechanikę, wystarczy mieć łeb na karku. Fakt, DS nie każdemu się podoba, ale tak jest z dosłownie każdą grą. A niektórzy do gier fabularnych, w tym RPG nie mogą tego zrobić - oni to powinni się wstydzić.

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mnie nakieruje, albo ktoś kto ograł gierkę na PC i na konsoli powie, czy mając PS4 slim będzie duża różnica na PC? Grafa nie odpali 4k z DSR, chyba, że w 30fps, prędzej liczę na max 1440p z DSR, bo chyba tyle da radę z tego co widziałem w necie.
Gra mi się spodobała(mam konsoli bo chciałem zobaczyć czy mi się spodoba, bo opinie są skrajne), tylko czy za ok 80zł+ w promce(wersja steam) jest sens brania dla obstawiam niewielkiej różnicy, zapewne 60fps to jest największa różnica i tak raczej ogram to na padzie.
To co oferuje gra na ps4 slim, nie jest najgorsze, mi odpowiada, aktualnie jestem po dostaniu cyber szkieletu w 3 akcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie jest duża różnica. Ograłem na PC i tym samym czasie brat grał na PS4 Pro i wg. mnie to ta gra nie wyglądała. Na PC miałem czysty i ostry obraz, na PS4 było to mydło i mniej płynniej.  Jak masz RTX to możesz wł. także DLSS. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...