Skocz do zawartości
LutekZiom

Atak strony tzw. phising

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Od paru lat posiadam serwer ze stroną w firmie cal.pl. Ostatnio moja strona została całkowicie zablokowana z powodu tzw. phisingu. Moja strona to zwykły html bez żadnych fajerwerków, stąd też moje zdziwienie atakiem. Strona została zablokowana, a dostawca przywróci ją gdy podam metodę i sposób zwalczenia problemu. Jestem w tym zielony i nawet nie wiem jak strona została zaatakowana, a co dopiero za co się wziąć, aby sprawę rozwiązać. Rok temu miałem podobną akcję, ale dostawca po paru emailach postanowił stronę przywrócić.

 

Proszę Was o pomoc.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem - Twoja strona została uznana za stronę phishingową? Wiesz co to jest phishing?...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A strona jest może postawiona za pomocą jakiegoś wordpressa albo innej joomli? Hasła miałeś porządne i nie używane gdzie indziej? Jak używałeś zewnętrznego hostingu, to czy dostęp przez ftp zrobiłeś - może pozwalał na zapis wszędzie? Jest wiele możliwości jak taka strona mogła zostać przejęta, wina może być Twoja, może być hostingu, może być i niczyja.

 

Jak masz kopię zapasową strony, to napisz im, żeby Ci przywrócili dostęp do panelu, i obiecaj, że postawisz stronę od nowa.

Jak przywrócisz na starej wersji (podatnej) wordpressa albo popełnisz inne głupie błędy przy konfiguracji, to problem powróci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem - Twoja strona została uznana za stronę phishingową? Wiesz co to jest phishing?...

 

Ja tylko cytuję odpowiedź firmy.