Skocz do zawartości
dawidoxx

Diablo 4 PC, PS5, XBOX

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, offensive napisał:

Zrobiles chociaz 30 lvl?

Moge pograj troche w gre, to Twoje wypowiedzi beda wiecej wnosily. :)
Jak Ci sie tak wszystko skaluje, to zrob sobie nmd t30 na 50 lvlu i na 70 lvlu. 

On na bank nie doszedł do 50 lvl i ND, wtedy by nie pisał o skalowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lukadd on to napisał w innym temacie co zacytowałem, a tu na skalowanie narzeka 😉

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co mnie obchodzi to co wypisujecie. Co ma osiągnięcie któregoś poziomu do skalowania przeciwników? 😂. Ja mówię o skalowaniu stworków, które jest widoczne od początku gry. Nienawidzę czegoś takiego bo to psuje zabawę. Pamiętam tę mechanikę w Oblivion, - coś strasznego. Przy Skyrim to zmieniono, na szczęście. 

Edytowane przez ToCav

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak źle nie jest. Wystarczy że znajdziesz lepszy przedmiot dla swojej postaci i od razu czuć progres.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, ToCav napisał:

A co mnie obchodzi to co wypisujecie. Co ma osiągnięcie któregoś poziomu do skalowania przeciwników? 😂. Ja mówię o skalowaniu stworków, które jest widoczne od początku gry. Nienawidzę czegoś takiego bo to psuje zabawę. Pamiętam tę mechanikę w Oblivion, - coś strasznego. Przy Skyrim to zmieniono, na szczęście. 

Jakbys zagral to moze bys zrozumial zalozenie gry. Open world masz zawsze na tym samym poziomie co Ty, z wylaczniem WB.
Instancje (NMD) masz o okreslonym poziomie, wiec mozesz wejsc na instancje t1 z mobami 50 lvl, a mozesz wejsc na instancje t50 z mobami 100 lvl. Na obie mozesz wejsc na 50 lvlu Twojej postaci. 

Placzesz na forum, a ewidentnie masz braki w ogarnieciu contentu gry i nie za bardzo rozumiesz jak d4 'dziala'. Smiem twierdzic, ze tego co to jest item power tez nie rozumiesz (jak sie skaluja wartosci wzgledem Twojego lvlu/lvlu mobow). 
Dyskusja z Toba wyglada jak gra z wroblem w szachy, nasrales juz wiec mozesz leciec. Ciao

Edytowane przez offensive
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, offensive napisał:

Jakbys zagral to moze bys zrozumial zalozenie gry. Open world masz zawsze na tym samym poziomie co Ty, z wylaczniem WB.
Instancje (NMD) masz o okreslonym poziomie, wiec mozesz wejsc na instancje t1 z mobami 50 lvl, a mozesz wejsc na instancje t50 z mobami 100 lvl. Na obie mozesz wejsc na 50 lvlu Twojej postaci. 
 

Nie interesują mnie żadne instancje. Chce normalną grę o normalnej mechanice. Chce się poczuć jak na przykład w Skyrim czy Mass Effect. Czyli eksploruje teren i natrafiam na ciekawe miejsce a tu przeciwnicy o wiele trudniejsi. Więc uciekam albo próbuje walczyć. Idę dalej i widzę przeciwników na moim poziomie i wtedy rywalizuje. 

Idealną mechanikę oferuje firma Piranha. A blizzard ciągle idzie na łatwiznę od Diablo 3, który był ogromnym rozczarowaniem i tak prostej gry już dawno nie widziałem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, ToCav napisał:

Nie interesują mnie żadne instancje. Chce normalną grę o normalnej mechanice. Chce się poczuć jak na przykład w Skyrim czy Mass Effect. Czyli eksploruje teren i natrafiam na ciekawe miejsce a tu przeciwnicy o wiele trudniejsi. Więc uciekam albo próbuje walczyć. Idę dalej i widzę przeciwników na moim poziomie i wtedy rywalizuje. 

Idealną mechanikę oferuje firma Piranha. A blizzard ciągle idzie na łatwiznę od Diablo 3, który był ogromnym rozczarowaniem i tak prostej gry już dawno nie widziałem. 

To chyba pomyliłeś gatunki i możesz grać w prehistoryczne gry sprzed 20 lat. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ToCav napisał:

A co mnie obchodzi to co wypisujecie. Co ma osiągnięcie któregoś poziomu do skalowania przeciwników? 😂. Ja mówię o skalowaniu stworków, które jest widoczne od początku gry. Nienawidzę czegoś takiego bo to psuje zabawę. Pamiętam tę mechanikę w Oblivion, - coś strasznego. Przy Skyrim to zmieniono, na szczęście. 

Potwory skalują się do lvl postaci a nie jej mocy. To od itemów progresujemy najbardziej, a nie od wbitego levela. Poza tym nawet w fabule są tereny o mobach o wyższym lvl od nas, z którymi się męczymy, albo nawet nie mamy szans jak odpowiednio nie wylevelujemy, lub nie stworzymy dobrego builda z itemami. Bo skalowanie działa z dołu w górę, a nie z góry na dół. Żeby wejść na wyższe poziomy trudności też potrzeba progresu.

Dzięki skalowaniu potworów, mogę chodzić gdzie chcę i dobrze się bawić, dobrze expiąc i zdobywać dobre itemy, a nie że 90% świata jest useless bo mobki padają w ułamek sekundy i dają zero expa i itemów. Po skończeniu gry mogę robić wszystkie zadania poboczne na spokojnie, bez marudzenia typu "mogłem zrobić je wcześniej ,bo teraz to gówno dają".

Edytowane przez bocieque
  • Like 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ToCav napisał:

Nie interesują mnie żadne instancje. Chce normalną grę o normalnej mechanice. Chce się poczuć jak na przykład w Skyrim czy Mass Effect. Czyli eksploruje teren i natrafiam na ciekawe miejsce a tu przeciwnicy o wiele trudniejsi. Więc uciekam albo próbuje walczyć. Idę dalej i widzę przeciwników na moim poziomie i wtedy rywalizuje. 

Idealną mechanikę oferuje firma Piranha. A blizzard ciągle idzie na łatwiznę od Diablo 3, który był ogromnym rozczarowaniem i tak prostej gry już dawno nie widziałem. 

jak chcesz mechaniki ze skyrima czy ME to graj w te gry, to jest HnS i do tego dawno przed premiera była informacja o skalowaniu, którego bardzo nie lubisz i chyba mi nie powiesz że kupiłeś diablo?

Jak nie kupiłeś to no cóż, może poszukaj innej która ci będzie pasować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niemożliwe, wypadły mi spodnie zgodne z buildem i nawet aspekt prawie na max :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to jestem taki lamus w tą grę. Dziś się dopiero dowiedziałem, że jest PvP :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no spoko wyskoczyłem i sorki ale się bardzo wkurzyłem. Bo zacząłem grać w Diablo przez parę godzin. Świetny klimat itp ale jednak bardzo doskwiera mi ten scalling level. No ale spróbuje. Może się przekonam. 

Duży plus to klimat i mrok. Diablo 3 to była kpina dla graczy. Teraz w końcu powrócili do klimatów D2.

Edytowane przez ToCav

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nekro poziom 100 osiągnięty. Drugi Nekro 75 lvl i nadal bawię się świetnie. Póki co, 80 poziom koszmarnych lochów zaliczony.

 

Kilka osób tutaj wypowiada się na temat skalowania i jak źle im z tym, nie przyjmując do wiadomości oczywistej idei tego systemu:

- Punkty renomy wymagają praktycznie wyczyszczenia danego regionu z pobocznych zadań, znalezienia ołtarzy Lilith i zdobycia ST, prawie nikt tego nie robi na początku gry(a nawet jeśli to 4 i 5 poziom i tak jest odblokowany dopiero po osiągnięciu WT3), znakomita większość po przejściu kampanii; jeśli potwory by się nie skalowały z poziomem gracza to byłaby to jedna, wielka strata czasu. Dzięki tej mechanice, zdobywacie normalne doświadczenie, zadania poboczne dają wam również adekwatną(procentowo) ilość. Przedmioty, które Wam wypadną mają odpowiedni poziom i statystyki, a nie lvl 5 i totalny śmieć.

- Możecie grać w drużynie przy sporej różnicy poziomów i każdy będzie "użyteczny", bo bije mobki na swoim poziomie.

- Czuć ogromny postęp w sile naszej postaci w różnych punktach rozwoju, głównie ze względu na synergię danego builda, którą osiągacie w określonych momentach, ale również po zmianie broni na silniejszą(obrażenia umiejętności ofensywnych skalują się z obrażeniami broni) oraz po dojściu do określonych miejsc na tablicy paragonów(gniazda na glyfy oraz legendarne nody, ponownie synergia). Oczywiście pod warunkiem, że rozumiecie matematykę, mnożniki i zrobiliście builda aby miał ręce i nogi. Rozsądnych buildów(czyli takie, które wyczyszczą koszmarne lochy WT4, Sigil lvl 40-50), jest bardzo wiele, lekko 5+ na klasę. 

- Warto pamiętać, że skalowanie potworów kończy się na 94 poziomie w strefach neutralnych, a koszmarne lochy mają zawsze stały poziom -> 54 + poziom Sigila.

 

Pętla endgame jest dobrze przemyślana i wygląda następująco:

- Robicie normalne lochy z najlepszą gęstością elit dla expa i przedmiotów, wychodzicie z lochu, opuszczenie gry(poczekajcie te 9 sekund), wchodzicie i ponownie. Jeden run powinien Wam zając koło 6-7 minut docelowo. W ten sposób można również relatywnie szybko wyfarmić złoto, które w DIV ma sporą wartość.

- W przerwach, co 1g15 minut idziecie na Helltide, gdzie zabijacie mobki(robienie eventów wskazane, bo opróćz kryształów jeszcze obole wyfarmicie) aby zebrać 350 kryształów, otwieracie obie tajemnicze skrzynie(175 kryształów każda, średnio od 3-5 legend wylatuje), docelowo powinno to zająć 20-25 minut.

- Poziomy glyfów nabijacie w koszmarnych lochach, optymalnie na poziomie 15-25 Sigila, WT4 aby było relatywnie szybko. Zwróćcie uwagę na modyfikatory, bo niektóre są bardzo upierdliwe dla danej klasy/builda.

- Siłę swojego builda sprawdzacie cisnąć wysokie poziomy koszmarnych lochów(WT4). Relatywnie rozsądny build powinien wyczyścić Sigil poziom 40-50. Totalne ciśnięcie jeszcze wyższych poziomów wymaga już innego podejścia do tworzenia takowego i jego aspektów, ale o tym przy innej okazji.

 

Edytowane przez Mripper
  • Like 4
  • Thanks 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja dodam, że na ten moment jeszcze pewnie przez chwilę najlepszym dungiem pod expa/farmienie itemow jest Eridu.

Solo około 1.15 min mi się schodzi na 500k Expa.

W 4 man party zależy od setupu, ale do max 1.5 minuty to robimy. Przy party jest ten plus, że szybciej jest reset dunga (nie trzeba się relogowac) I potki zostają.

Każdy relog to strata potki (5% xp).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te 666 :devil:    jak by celowo. :E 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Około 10 mln kopii gry w 5 dni, aż nie chce się wierzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 baniek to jeszcze nic niespotykanego. Cyberek miał 8 baniek w samych preorderach i po 10 dniach 13 baniek.

Edytowane przez lukadd
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie tylko czekamy na endgame. Bo to co zaserwowali w obecnej wersji gry to trochę śmiech dla tych którzy grali w D3. Może sezon przyniesie troszkę świeżości. 

Po 100lvl min-max i push ND czy nowa postać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, maguu napisał:

Wszystko pięknie tylko czekamy na endgame. Bo to co zaserwowali w obecnej wersji gry to trochę śmiech dla tych którzy grali w D3. Może sezon przyniesie troszkę świeżości. 

Po 100lvl min-max i push ND czy nowa postać?

A co takiego miało D3 na premierę lepszego? Farmer żony kowala? Xd 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, maguu napisał:

Wszystko pięknie tylko czekamy na endgame. Bo to co zaserwowali w obecnej wersji gry to trochę śmiech dla tych którzy grali w D3. Może sezon przyniesie troszkę świeżości. 

Po 100lvl min-max i push ND czy nowa postać?

Bez urazy, ale to jakieś kompletne brednie.

A co takiego robiłeś po wymaksowaniu lvl w D3? Głębokie szczeliny.... i chyba faktycznie żonę kowala... ;)

Tyle tylko, że zrobienie samego maks levelu(nie paragonów), w DIII zajmowało ile? 3-4 godziny jeśli cisnąłeś? W Diablo IV tak lekko ze 100+ godzin. Ile tam buildów na klasę było? 2 no góra 3 na klasę, tutaj na start spokojnie jest 5+. 

Dawno było powiedziane i to jest prawda, że endgame w podstawowej wersji Diablo IV ma więcej zawartości, możliwości oraz zajmuje znacznie więcej czasu niż w finalnej wersji Diablo III.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Mripper napisał:

Bez urazy, ale to jakieś kompletne brednie.

A co takiego robiłeś po wymaksowaniu lvl w D3? Głębokie szczeliny.... i chyba faktycznie żonę kowala... ;)

Tyle tylko, że zrobienie samego maks levelu(nie paragonów), w DIII zajmowało ile? 3-4 godziny jeśli cisnąłeś? W Diablo IV tak lekko ze 100+ godzin. Ile tam buildów na klasę było? 2 no góra 3 na klasę, tutaj na start spokojnie jest 5+. 

Dawno było powiedziane i to jest prawda, że endgame w podstawowej wersji Diablo IV ma więcej zawartości, możliwości oraz zajmuje znacznie więcej czasu niż w finalnej wersji Diablo III.

Sztuczne wydłużenie gry przez power skipy. Fabuła D IV kończy się na ~35 poziomie lekko gdyby nie sztuczne podniesienie wymaganego poziomu dwukrotnie. 50 poziom powinien być maksymalny i dalej powinny wchodzić tylko paragon poziomy, skalowanie potworów w ND powinno być od 50 poziomu. 

Na razie w D IV robimy to samo, tylko inaczej się nazywa i nie ma czasu wymaganego więc możesz bić się z elitą 10 minut. :E W D IV powinni dodać czas do ND, serio. Jeśli masz za mało dmg, to nie powinieneś móc progresować.

W D III max lvl przy launchu? Chyba sobie żartować że 3-4h. W ostatnich sezonach kiedy wypadła ci korona i gem to faktycznie mogłeś zrobić szybko, ale tylko dlatego że dali mega power upy z sezonowych mocy. D III przy launchu miał kilkanaście nerfów potworów :E 

Gdyby nie Helltide to D IV miałby dosłownie tyle samo contentu ile finalna wersja D III. 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, TheMr. napisał:

Sztuczne wydłużenie gry przez power skipy. Fabuła D IV kończy się na ~35 poziomie lekko gdyby nie sztuczne podniesienie wymaganego poziomu dwukrotnie. 50 poziom powinien być maksymalny i dalej powinny wchodzić tylko paragon poziomy, skalowanie potworów w ND powinno być od 50 poziomu. 

Na razie w D IV robimy to samo, tylko inaczej się nazywa i nie ma czasu wymaganego więc możesz bić się z elitą 10 minut. :E W D IV powinni dodać czas do ND, serio. Jeśli masz za mało dmg, to nie powinieneś móc progresować.

W D III max lvl przy launchu? Chyba sobie żartować że 3-4h. W ostatnich sezonach kiedy wypadła ci korona i gem to faktycznie mogłeś zrobić szybko, ale tylko dlatego że dali mega power upy z sezonowych mocy. D III przy launchu miał kilkanaście nerfów potworów :E 

Gdyby nie Helltide to D IV miałby dosłownie tyle samo contentu ile finalna wersja D III. 

 

Porównałem tempo wbicia maksymalnego levelu w finalnej wersji DIII(choć nawet kilka sezonów do tyłu było ekstremalnie szybko) do obecnej w DIV, dzieli je przepaść. Nawet jeśli porównasz DIII na premierę vs DIV na premierę to nadal DIV zajmie Ci o wiele więcej czasu.

Premierę DIII pamiętam dobrze, same osy w akcie II były nerfione chyba z 4 razy, bo 1-hitowały wszystkich. :D

I zgadzamy się, jest Helltide, więc Diablo IV na więcej contentu na sam start niż Diablo III w finalnej wersji, a On wcześniej pisał, że jest odwrotnie, co uważam za bzdurę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Mripper napisał:

Bez urazy, ale to jakieś kompletne brednie.

A co takiego robiłeś po wymaksowaniu lvl w D3? Głębokie szczeliny.... i chyba faktycznie żonę kowala... ;)

Tyle tylko, że zrobienie samego maks levelu(nie paragonów), w DIII zajmowało ile? 3-4 godziny jeśli cisnąłeś? W Diablo IV tak lekko ze 100+ godzin. Ile tam buildów na klasę było? 2 no góra 3 na klasę, tutaj na start spokojnie jest 5+. 

Dawno było powiedziane i to jest prawda, że endgame w podstawowej wersji Diablo IV ma więcej zawartości, możliwości oraz zajmuje znacznie więcej czasu niż w finalnej wersji Diablo III.

Bez urazy lecz najwidoczniej pomyliłeś mid-game z end-gamem. 

Wszystko to co wymieniłeś powyżej prowadzi do jednego celu, pushowaniu ND. I to w jakiej formie będziesz min-maxował postać i ulepszał gear nie robi różnicy. Nightmare dungi to nic innego jak głębokie szczeliny. I oto mi chodziło pisząc że "czekamy na endgame" - którego ewidetnie brakuje.

Wystarczy poczytać wypowiedzi graczy którzy wbili 100lvle. 

A co do mid-gamu to jak dla mnie 8/10. A rozgrywka i progresowanie postaci wciąga niesamowicie. W grze mam lekko 100+ godzin i 99lvl.   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Mikrofala w zabudowie niepotrzebnie zabiera miejsce. W szafce gdzie mam wolnostojąca upchnięte jest kilka innych gratów oszczędzając miejsce.  A jak nie to kup piekarnik z funkcją mikrofali
    • Z tym się nie zgodzę, teściowie tak mają i u nas wygląda to lepiej, a mikrofali używam codziennie odkąd przeszedłem na dietę pudełkową
    • https://proline.pl/plyta-glowna-gigabyte-b650-eagle-ax-am5-p8120879 z kodem DC4B812 599zł
    • Format zrobie, ale przewertowałem internet i nie jestem odosobnionym przypadkiem z tym poborem mocy, okazuje sie, ze karta ma jakis skopany czujnik, który wysyła blędne informacje o poborze mocy, miało to zostac poprawione ale chyba nie zostało. Nawet tutaj na tym forum o tym był temat. 
    • Wykonałem test sterowników z myślą o @Kelero oraz aby przekonać się jaki wpływ na wydajność w testach mają nieoptymalnie dobrane sterowniki. Całość odbędzie się na przykładzie nieco słabszej karty: Galaxy GeForce 8600 GTS 512MB Platforma cały czas ta sama co we wcześniejszych wpisach. Pędzel jak zwykle znów przydatny przy tego typu kartach ... Będę porównywał sterowniki ForceWare 169.21 do ForceWare 197.45. Pierwsze są dobre do starszych serii kart, m.in. serii 7000 oraz starszych tytułów gier, natomiast drugie są dobre do kart z serii 8000. Oba sterowniki wspierają jednak obie te serie, więc dzisiaj nastąpi ich porównanie na w.w. karcie graficznej. Wyniki wrzucę jeden pod drugim, najpierw starsze, a później te z wyższym numerkiem. Testy były wykonane jedynie w benchmarkach syntetycznych. Wszystkie ustawienia w sterownikach, BIOSie, sprzęcie i taktowaniach były identyczne. Jedyna różnica to wersja zainstalowanych sterowników. Stary 3DMark od razu ucieszył się z bardziej odpowiednich dla niego sterowników. Procesor nie jest tak "blokowany", dlatego i fps'y przez niego generowane w testach najbardziej procesorowych są wyższe. Stricte graficzny test Game 4 Nature nie wykazał zupełnie żadnych różnic, zgodnie z przewidywaniami. ... Jednakże już w teście skalującym się głównie wydajnością karty graficznej obserwujemy odwrócenie się wyników, gdzie nowsze sterowniki są po prostu dużo lepiej dopracowane dla tej serii kart. Tym razem test najbardziej procesorowy (Wings of Fury) nie wykazał różnic pomiędzy sterownikami, a reszta testów wyraźnie korzysta z nowszych sterowników. ... Im nowsza wersja 3DMark'a, tym różnica na korzyść nowszych sterowników większa. Dla serii 8000 aż się same proszą ... Identycznie sytuacja ma się w '06, gdzie tylko test procesora stoi w miejscu. Specjalnie sprawdzałem to parę razy, bo osobiście zaskoczyła mnie aż taka różnica w całej reszcie podtestów. ... Jednakże aby nie było tak kolorowo z nowszymi sterownikami, to okazało się, że mają one sztucznie zablokowaną możliwość zmiany taktowania tego modelu karty graficznej. Suwaczki mogłem przesuwać w obojętnie jaką stronę, ale po zastosowaniu ustawień one i tak wracały do stanu początkowego. Nowsze sterowniki pokazywały również komunikat o braku podpiętego dodatkowego zasilania do karty i poinformowały mnie, że z tego powodu karta będzie pracowała na "bezpiecznych taktowaniach" Ze mną jednak nie ma tak łatwo i "magicznie" okazało się, że na tych starszych sterownikach możliwość zmiany taktowania była normalnie obecna, więc wziąłem się do pracy To głównie dlatego zainstalowałem tę wersję sterowników, a ten obecny test wyszedł tak jakby przy okazji Tym samym starsze sterowniki wyprzedziły nowsze, bo umożliwiały tę zmianę I takie mniej więcej właśnie są "cyrki" ze sterownikami do kart graficznych z tamtego okresu Jak będę miał chęci oraz możliwości, to przeprowadzę podobne testy, ale na serii 7000, zaopatrując się również w trzeci sterownik ForceWare o numerze 307.83, czyli najnowszy możliwy dla tej serii kart pod WinXP. Sam jestem ciekaw efektów/wyników  ... __________ @Kelero Tak przy okazji, to przypomniało mi się jeszcze, że do Test Drive Unlimited i Athlon'ów 64 X2 zalecało się instalację AMD Dual-Core Optimizer 1.1.4: https://www.instalki.pl/download/programy/windows/narzedzia/testowanie-i-diagnostyka/amd-dual-core-optimizer/ Ta gra po prostu nie została stworzona z myślą o procesorach wielordzeniowych i wielu się właśnie skarżyło na jej kiepskie działanie. Ogólnie TDU jest pod tym względem naprawdę kapryśne i tak naprawdę najlepiej byłoby złożyć osobny sprzęt tylko pod tę grę 😜 Hmm, może to obczaję również u siebie i zobaczę, czy czasem wyłączenie jednego rdzenia (z poziomu Windows'a) nie załatwiłoby całkowicie tego tematu mulenia tego tytułu gry. Bez żadnych optimizerów, kombinowania oraz podkręcania.   Poza tym, jeżeli chcesz, to zostawiam Ci również namiary na te "nowsze" sterowniki, abyś sam mógł u siebie przetestować: http://us.download.nvidia.com/Windows/197.45/197.45_desktop_winxp_32bit_international_whql.exe Zostawiam je dlatego, bo w przypadku tych starszych (169.21) różni się nieco ten panel sterowana Nvidia, o którym wspominałeś że Ci odpowiada. Jest w nim nieco więcej opcji, ale nie wszystko może Ci podejść __________ @Setnik Kurcze, taki mobile to proc marzenie  Nieco drogi, ale marzenie dostępne jeszcze od ręki https://allegro.pl/oferta/nowy-athlon-xp-2-8-s462-axma2800fkt4c-fv-10732596208 Mój najlepszy Barton XP robi 2300MHz przy domyślnym napięciu 1.65v, co mi absolutnie wystarcza ... Odnoszę jednak wrażenie, że możemy mówić o tych innych Mobile'ach, bo takie na s.754 też istniały, ale obecnie modele z 1MB cache'u też już sporo kosztują  https://allegro.pl/oferta/amd-mobile-athlon-64-3200-amn3200bix5ar-9362966908 https://allegro.pl/oferta/amd-mobile-athlon-64-3200-ama3200bex5ar-10745095916 Nigdy wcześniej jakoś nie myślałem o zakupie takiego procka, nawet poniekąd ze względu na wyższy proces technologiczny niż ten, który już wtedy posiadałem.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...