Skocz do zawartości
kaczm

Intel Core i5-9500h prośba o porady

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w tytule mam kilka pytań odnośnie procesora i5-9500h. Jako że jestem zielony w temacie pytania mogą być głupie lecz nie znalazłem na nie odpowiedzi. Pierwsze z nurtujących mnie pytań to to dlaczego patrząc na strony internetowe czytam, że procesor ma 6 rdzeni i 6 wątków a patrząc na program CPu-Z program pokazuje że rdzeni posiadam 4 a wątków 8? Drugie pytanie odnosi się do OC tego procesora czy jest w ogóle możliwe i z jakich źródeł najlepiej czerpać tą tajemniczą wiedzę na ten temat. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może masz nieaktualny cpu z.

Tego procesora nie podkręcisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cpu z jest na nowo pobrane dzisiaj i wersja zgadza się z najnowszą podaną na stronie więc to raczej nie jest to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jak w tytule mam kilka pytań odnośnie procesora i5-9500h. Jako że jestem zielony w temacie pytania mogą być głupie lecz nie znalazłem na nie odpowiedzi. Pierwsze z nurtujących mnie pytań to to dlaczego patrząc na strony internetowe czytam, że procesor ma 6 rdzeni i 6 wątków a patrząc na program CPu-Z program pokazuje że rdzeni posiadam 4 a wątków 8? Drugie pytanie odnosi się do OC tego procesora czy jest w ogóle możliwe i z jakich źródeł najlepiej czerpać tą tajemniczą wiedzę na ten temat. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i Pozdrawiam.

 

Na której stronie przeczytałeś że Twój procesor ma 6C/6T mógł byś podrzucić link. Drugie pytanie ile Ci CPU-Z pokazuje pamięci Cache L3?

 

PS. Nigdzie nie widzę informacji o i5-9500h więc zdecyduj się jaki masz konkretnie model bo ciężko doradzać.

Edytowane przez DisconnecT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach