Skocz do zawartości
wojti118

PS 4 Publiczne IP a zablokowane porty

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Na wstępie dodam że pomimo tego że jakąś tam wiedze na temat komputerów mam to tutaj jestem zielony.

Problem jaki posiadam dotyczy FIFY 20 online w trybie ultimate mam prze ogromne problemy z delayem w grze jestem świadomy tego że serwery FIFY są beznadziejne ale pomimo tego mam dużo gorszy gameplay online w porównaniu z moimi znajomymi którzy posiadaja innego dostawce internetowego niż ja. Teraz trochę liczb i specyfikacji:

 

Internet jaki posiadam to światełko w technologi gpon 200/20 mega z routero modemem (2w1)huawei echolife hg8247h od nich (sieć promax) przez to że miałem problemy z łączeniem sie ze znajomym w grach (nat 3) zakupiłem publiczne ip. O ile teraz mogę łączyć sie bezproblemowo to problem płynności rozgrywki online w FIFie 20 jest nadal.

FIFA wymaga odblokowania w takiej sytuacji dodatkowych portów TCP / UDP : 3659, 17503, 17504, 10000-20000 80, 443, 9988, 10000-20000, 17503, 17504, 42120, 42210, 42230, 44125, 44225, 44325.

Dochodząc do meritum wydaje mi się że poprawnie otworzyłem porty w panelu sterowania routera a pomimo tego mam straszny delay. I teraz mam problem czy ja to zrobiłem jednak źle czy jednak operator "coś tam blokuje pomimo tego że twierdzą że oni nic nie blokują i "jak Pan chce grać ze znajomymi to publiczne ip trzeba wykupić" Zrobiłem sobie jeszcze jeden test że coś jednak jest nie tak i odpaliłem jeden mecz na internecie światłowodowym na kablu a drugi na internecie mobilnym z plusa i pomimo tego że połącznie internetu mobilnego było na 2 "kreski" to jakość tego połączenia była dużo lepsza (brak delaya albo dosłownie tak minimalny że wręcz nie odczuwalny)

 

Teraz prośba do Was ludzie :

 

Jak mogę sprawdzić czy dobrze i poprawnie jednak odblokowałem te porty? (jakiś program czy coś?)