Skocz do zawartości
Elzulninho

Telefon do 3k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym zakupić smartfon do 3 tys. To co dla mnie najważniejsze to w kolejności:

1)Aparat - nie jestem jednak jakimś fanem fotografowania, po prostu na wakacje itp

2)Bateria - niech trzyma ten cały dzień przy względnym uzytkowaniu

3)Design

4)Jakość dzwięku

5)Wydajność - w gry raczej nie gram ale fajnie jakby smartfon chodził szybko

 

Ekran minimum 5.7 cala

 

Do tej pory myślałem o One Plus 7 Pro oraz Galaxy s10. Z tych dwóch co byście wybrali? A może macie jeszcze jakieś inne propozycje? Jakiś Huawei?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to pod Twoje wymagania jak znalazł wpisuje się htc u12+

Ostatnio wyrwałem za 1100 że zwrotu, nowego. Aparat mega. Wideo mega. Bateria dzień wytrzyma względnego użytkowania. Kolor transcendent blue mega. Dźwięk sztos. Wydajność mega. Więc po co przepłacać?

Chyba że masz parcie na nowy dizajn albo koniecznie OLED, o czym nie wspomniałeś.

Edytowane przez AnshuA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również za u12+

Zapytał byś się z pół roku temu to byłby pod budżetem ;)

A że teraz za 1500zl kupisz to tylko korzystaj.

U11 plus ma lepszą baterie.

Za rok kupisz sobie taniej s10\op o ile będziesz chciał zmienić.

Siedziałem na flafowcu, prsesiadalem się na wysoką średnia za śmieszne pieniadze, bo 600zl. Nie tęsknię ;)

Edytowane przez Petru23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lekki offtop do Ciebie Petru.

Jako użytkownik htc, czy jest jakaś apka od nich żeby sprawdzić aktualny status gwarancji na słuchawkę, np. po imei, tak jak jest to czarne na białym w HiCare od Huawei.

Bo szukałem i nie bardzo mogłem znaleźć.

Edytowane przez AnshuA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach