Skocz do zawartości
xtn

Ograniczenie wsparcia dla Pascali w nowych grach?!

Rekomendowane odpowiedzi

Ty nadal myślisz, że Nv ubiła Pascala? Wiesz o tym, że Turing też zyskał szczerbaty.gif

 

Powtórzę co pisałem wcześniej optymalizacje z konsoli bardzo łatwo się przenosi i dlatego radki od początku działały dobrze. I każdy się zgodzi, że Rockstar to leniuchy. Wydaje mi się, że współpraca developera z Nv w tym przypadku zawiodła. Poza tym gra była mocno dziurawa od początku i do tego nałożyły się problemy z wydajnością.

Na szczęście nie ubila ale jest prawdopodobne, ze na premierę Turingow w sztuczny sposób wykazała ich wyższość nad Pascalami.

Z chęcią sam bym to przetestował, bo wnioski oparte na tylko jednym teście z yt są mało przekonywujące. Mam gtx1060 3GB i spróbuje jakies testy na niej wykonać w porównaniu do gtx1650Super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to przetestujcie bez pierdzielenia.

 

gram w te same gry od kilku lat i fps mi nie spada nic a nic.

 

nie raz zmienialem karty i mialem rzut na to co sie dzieje ze sterami -

 

ma ktos te rzeczowe dowody? czy będziecie spekulować kolejne 2 miesiące?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście nie ubila ale jest prawdopodobne, ze na premierę Turingow w sztuczny sposób wykazała ich wyższość nad Pascalami.

Ciekawe w jaki :E Sprawdzałem w okolicy premiery RDR2 i najnowsze dostępne stery vs starocie pod Vulkanem nie przynosiły żadnej różnicy i na Pascalu i na Turingu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe w jaki :E Sprawdzałem w okolicy premiery RDR2 i najnowsze dostępne stery vs starocie pod Vulkanem nie przynosiły żadnej różnicy i na Pascalu i na Turingu.

To znaczy ze ten test to fake ale i tak sprawdzę :)

 

Jak masz to wklej wyniki tego testu chociaż na swoją stronę.

Edytowane przez xtn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi