Skocz do zawartości
Dekero

Ocena Podzespołów, Pomoc?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam do was pytanie dotyczące wybranych przez mnie podzespołów do komputera który musi udźwignąć gry na wysokich, średnich detalach.

Komputer oczywiście budżetowy do 2,500 zł MAX! najlepiej jakby taniej kosztował... jestem początkującym człowiekiem który dopiero wkracza w świat składania komputerów ;).

Nie, chciałbym odpowiedzi typu "Kup kartę graficzną za 2,000 zł" prosiłbym o komentarze z uzasadnieniem.

 

Procesor: Ryzen 5 2600 4x12 3,9 - 4,0 OC

Chłodzenie: Fera 3

RAM: Patriot Viper 4 DDR4 16GB KIT 2x8GB 3200Mhz CL16-1

Płyta Główna: Gigabyte Płyta główna B450M S2H AM4 B450 2DDR 4 DVI/HDMI/VGA M.2 u-ATX

Dysk Twardy: SSD M.2 500GB tylko nie wiem z jakiej firmy jeszcze

Karta Graficzna: Tutaj karta do 9 stówek?

 

Jeszcze kilka pytań mam dotyczące podzespołów:

1. Płyta Główna będzie dobra do podkręcenia Procesora?

2. Czy RAM Viper'y 4 3200MHZ będą kompatybilne z płytą główną?

3. Ogólnie czy ta płyta główna będzie dobra do podzespołów wymienionych wyżej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyta do zmiany na AB350M Pro 4 R2.0 (dużo lepsza sekcja), SSD to SX6000 Pro 512GB.

Gdzie zasilacz?

Karta do 9 stówek - 1660 :P

Tak, Vipery będą fajnie działać tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie płyta główna jest według mnie czarną magią nie ogarniam do których podzespołów będzie dopasowana a do których nie :P

A co sądzisz o Radeon RX590 ? za 900 zł jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo więcej pożera prądu, wydajnościowo zależnie od gry, w większości 1660 jest szybsza :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyta do zmiany na AB350M Pro 4 R2.0 (dużo lepsza sekcja), SSD to SX6000 Pro 512GB.

Gdzie zasilacz?

Karta do 9 stówek - 1660 :P

Tak, Vipery będą fajnie działać tutaj.