Skocz do zawartości
tkaczu151

[Zestaw] Ocena komp do pracy z wykorzystaniem grafiki/3000zł/B-OC/BRAK

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Przebrnąłem przez kilkanaście albo i nawet kilkadziesiąt tematów na forum odnośnie złożenia komputera w budżecie jaki został założony.

 

Chciałbym się upewnić czy na pewno nic nie przekręciłem i wszystko będzie ze sobą współgrało, ponieważ jestem zwykłym laikiem w tym temacie.

 

Obudowa: SilentiumPC Signum SG1M Pure Black

Zasilacz: be quiet! SYSTEM POWER 9 500W

Płyta główna: Gigabyte B450M DS3H

Procesor: AMD Ryzen 5 2600

Grafika: Gigabyte GeForce GTX 1660 OC 6G, 6GB GDDR5

Dysk: SSD Crucial MX500 500GB SATA3

Pamięć: Ballistix Ballistix Sport LT, DDR4, 16 GB,3000MHz, CL15

 

Jeśli chodzi o przeznaczenie komputera będzie obsługa programu CadDecor oraz programu sprzedażowego Subiekt nexo. W związku z tym, że komputer ma być na długie lata tak jak jego poprzednicy (6-8 lat) chcę zbudować coś mocniejszego, aby nie miał problemów w związku z kolejnymi update programu do wizualizacji.

 

Obecnie wymagania programu to: procesor czterordzeniowy 3GHz, Cache 3mb / RAM 16gb / Karta 3-4GB RAM

 

 

 

Z góry dziękuję za pomoc i poświęcony czas.

Edytowane przez tkaczu151

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę do zmiany tutaj będzie:

- obudowa na SG1 TG (lepsza wentylacja i lepsze wyposażenie)

- zasilacz na Vero L2 500W (o wiele niższe temperatury i lepsza regulacja napięć)

- płyta na AB350M Pro 4 R2.0 / B450M Pro 4 z uwagi na lepszą sekcję

- karta na stormx'a / najtańszy model, ew 1660 super najtańszy model

- SSD na SX8200 Pro 512GB

 

 

No, prawie cały zestaw, ale przy tym będzię o wiele lepiej działał, stabilniej, szybciej itd ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę do zmiany tutaj będzie:

- obudowa na SG1 TG (lepsza wentylacja i lepsze wyposażenie)