Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mój komp składa się z

MSI gtx 1060 6gb

i5 6500 3.20ghz

ASRock h170a-x1

Hyperx 2x4 GB ddr4 2133 MHz

ten post dotyczy właśnie pamięci ram.Więc,czy na tej płycie którą posiadam można bez problemu zamontować pamięci na przykład 3000 MHz,doszukałem się w internecie ,że ta płyta obsługuje pamięci z taktowaniem tylko 2133,odrazu wyjaśnię,że nie znam się na upgreadowaniu biosa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamontować można ale wsadzisz i zwolnią do 2133

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obawiałem się takiej odpowiedzi,czyli pozostało mi tylko dopasować dotych dwóch dwie o podobnych parametrach.Raczej wątpię, że są kości 8 GB z taktowaniem takim jak moje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obawiałem się takiej odpowiedzi,czyli pozostało mi tylko dopasować dotych dwóch dwie o podobnych parametrach.Raczej wątpię, że są kości 8 GB z taktowaniem takim jak moje

najlepiej to sprzedaj te 2 i kup 2x8gb nie ma sensu się bawić w 4x4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego komputronik musi być? druga sprawa że możesz wsadzić szybsze i po prostu zwolnią do 2133 nawet mogą być wydajniejsze bo zrobisz lepsze timingi, możesz kupić takie pamięci https://www.emag.pl/pamiec-ram-corsair-vengeance-ddr4-2x8gb-dram-2133mhz-c13-cmk16gx4m2a2133c13/pd/DYT6C2BBM/?utm_medium=Feed&utm_source=Ceneo.pl&utm_campaign=wszystkie&utm_content=14844556&cmpid=60049&711719870050 a te co masz wystaw na sprzedaż

Edytowane przez Send1N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GoodRam Iridium DDR 4 (2 x 8GB) 16 GB 2133 CL 15 a na przykład takie coś ma wyższe CL od tych które ty proponowałeś,tylko kosztuje o 100 zł więcej.Wogóle czy będzie duża rożnica między CL15,a CL13

Edytowane przez mr.mischief

Udostępnij tę odpowiedź