Skocz do zawartości
MisiuPisiu

procesor do płyty głównej !

Rekomendowane odpowiedzi

WItajcie! potrzebuję pomocy, ponieważ chciałbym wiedzieć jaki "Najlepszy" Procesor pasował by do mojej płyty gównej (DellOptiplex960) ale niestety nie znam się na tym :( i dlatego proszę o pomoc:)

 

Moja płyta to:OH634K

Mój obecny procesor to:Inlec Core 2 duo E8500

 

Potrzebuje pomocy bo nie wiem jaki najlepszy procesor do tej przestarzałej płyty głownej wybrać :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że się nie opłaca ale chce wiedzieć jaki jest najlepszy procesor do tej mojej płyty głownej chociażby z ciekawości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO nie opłaca się w to inwestować.

 

Pewnie, bo zamiast wziąć jakiegoś quada za 80zł lepiej wylozyć od razu 3k na nowa paltformę, co nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, bo zamiast wziąć jakiegoś quada za 80zł lepiej wylozyć od razu 3k na nowa paltformę, co nie?

 

 

 

 

To oczywiste że się nie opłaca ale chce wqiedziec jaki najlepszy procesor do tej starej płyty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q9650>Q9550> itd.

 

Quad wymaga dużo lepszego chłodzenia niż 2 rdzeniowy Core2Duo !

Edytowane przez Phill76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tańszy będzie jakiś Xeon o ile płyta obsługuje Mod Lga771 na lga775

Jeśli jesteś zainteresowany to jest temat na forum odnośnie tej modyfikacji.

O ile dobrze pamietam taki Xeon jest parokrotnie tańszy niż odpowiedni core 2 quad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, bo zamiast wziąć jakiegoś quada za 80zł lepiej wylozyć od razu 3k na nowa paltformę, co nie?

Ale co mu ten quad tak na prawdę zmieni? Q9550 to wydatek ~150zł. Gry, które były niegrywalne, raczej dalej takie będą.