Skocz do zawartości
Moryba

Jak zjechać z ceną z wybranego zestawu?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

od razu uprzedzam, że nie znam się jakoś specjalnie na częściach PC, korzystałem z benchmarków i rankingów znalezionych w Internecie.

 

Złożyłem sobie na Komputroniku taki wymarzony zestaw komputerowy (załączam screena), z monitorem, systemem itp. Chciałbym zbudować wydajną maszynę, która poradzi sobie z grami w 4K z ustawieniami na ultra średnio w 50-60 FPS. Koszt za całość wyszedł prawie 8000 zł. Idealna cena dla mnie to byłoby ok. 6000 zł (góra 7000 zł) za całość. Liczę na zniżki na Black Friday, ale obawiam się, że nadal wyjdzie za dużo.

 

Czy widzicie możliwość wymiany jakichś części na tańsze, bez znaczącego spadku na wydajności i jakości sprzętu?

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi

 

72454705-1505186612970388-7128429819003404288-n.png

Edytowane przez Moryba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zasilacz można 550W zapodać i tak będzie miał 200W zapasu

 

buda - no fajnie, super budka, ale to 700 zł prawie

 

RAM - w tej cenie możesz spokojnie 3200 CL16 urwać, a może nawet lepiej

 

gdzie masz SSD?

 

coolerek - no pięknie, ale to jak chcesz urwać cenę to równie dobrze można jakiś Scythe za 200 zł kupić, i będzie tak samo cicho i jedynie 2-4 C wyżej pod obciążeniem

 

 

kwestie proca i mobka zostawiam kolegom mającym więcej czasu na walkę :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie masz SSD?

 

Wybrałem Seagate BarraCuda 1TB. Coś z tym dyskiem jest nie tak?

 

RAM - w tej cenie możesz spokojnie 3200 CL16 urwać, a może nawet lepiej

Ten ram miał bodajże najwięcej MHz z 16-Gigowych w sklepie, z tego co widziałem, ale możliwe, że coś przeoczyłem.

Edytowane przez Moryba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach