Skocz do zawartości
Majs

UPGRADE PC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam fakt że zbliża się Black Friday chciałem w koncu po 2.5 roku pozmieniać Flaki :) Dlatego chciałem założyć temat na FORUM, patrzyłem na niego dwa dni i nie znalazłem z podobnymi podzespołami do moich, TEMATU żeby ktoś wymieniał

 

tak wiec z tego co wyczytałem teraz Procesory AMD w miare OK są i tanie ryzen 5 3600 i tez 7g nie znam się na tym za bardzo wiec prosił bym o pomoc w poskłądaniu nowego sprzętu

 

za intelem nadal też bym szedł w tą drogą wymieniam PC co 2-3 lata wiec przyszłościowo myśleć muszę ;) macie jakieś pomysły co kupić teraz co jest na TOPIE ? i żeby to wszystko łądnie chodziło i nie było bluescreenów ..

 

 

 

posiadam w tym momencie takie podzespoły

 

______________________________________________________________

 

Procesor INTEL I7-4790K 4.0 GHz LGA1150

 

MSI Z97 GAMING 3 Z97 s.1150

 

MSI GeForce GTX970 OC 4GB Gaming 4G

 

Dominator Platinum 4x8GB 2133MHz DDR3 CL(9-11-11-31)

 

zasialcz BE QUIET! 650 V BRAZE --> raczej do wymiany ..

 

chłodzenie stare .. trza nowe

 

 

odbudowe posiadam BE QUIET! 800 chyba ale tez wymienił bym

______________________________________________________________

Edytowane przez Majs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki monitor posiadasz? Grasz w 144 Hz czy niższe odświeżanie - rozdziałka 1080p czy 1440p?

 

Budę i zasilacz można zostawić - chyba, że ci się znudziły i tak sobie dla własnej frajdy chcesz zmienić, to ok.

 

 

ps Moc zasilacza podajemy w watach [W], a nie woltach [V] ;)

Edytowane przez Dirian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LG 27GL850-B NanoIPS HDR10

 

planuje ten kupić jak tylko będzie dostepny

 

teraz posiadam eizo IPS 60hz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież 4790k po OC jest mega dobrym prockiem

 

Wymiana samego GPU da sporego boosta