Skocz do zawartości
Farisek

Problem z Lenovo ideapad 330

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem yy raczej laikiem jeśli chodzi o jakieś naprawy pc, co mogłem zrobiłem ale bez efektów. Mianowicie nie dawno zaktualizowałem wszystkie sterowniki plus windowsa. W miedzy czasie nie sciągałem zadnych programów, gier i czego kolwiek. A dziś kiedy mam wszystko zaktualizowane mój laptop od wciśniecia guzika "uruchom" do uruchomienia sie ( z uruchomieniem sie startowych programów) mija prawie że 5 minut. A po tym czasie w kliknieciu google chrome az do jego uruchomienia łaczny czas 6,29 sek..... Skanowałem pc esetem oraz spybot search end destroy ale bez żadnych zmian. A dodatkowo podczas grania potrafi mi wywalić niebieski ekran z opisem błedu "Driver power state failure"

laptop jest na gwarancji i ma rok czasu. Pewnie powinienem podać wiecej informacji kluczowych niestety srednio wiem co jest potrzebne komuś kto by mógł i chciał mi pomoc ale postaram sie na bierząco dodawać. Z góry dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dysk HDD. Do poki nie po aktualizowałem wina i reszty wszystko chodziło troche lepiej no i niebieski ekran sie nie pojawiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myslicie że najlepiej oddac go na gwarancje ? Wiersza polecen tez nie moge uruchomić znika nie mal od razu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myslicie że najlepiej oddac go na gwarancje ? Wiersza polecen tez nie moge uruchomić znika nie mal od razu.

 

Jeżeli jeszcze jest gwarancja to oddawaj ,niech naprawiają.

Moim zdaniem są duże szanse że jest to kwestia dysku.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach