Skocz do zawartości
szara_mysz

Laptop do 2800 dla nastolatki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

szukam laptopa dla córki, głownie do prostych projektów do szkoły, oglądania filmów, internetu, prostych gier typu sims lub HP. Tak aby posłużył jej parę lat.

W przedziale 2000 do 2800 zł i jak to z dziewczynami bywa ważny jest kolor, najlepiej srebrny.

Wszystkowiedzący członkowie forum, pomóżcie, proszę.

Mam wiele talentów, ale na komputerach nie znam się wcale ;-

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzuć stówkę do budżetu i będzie kandydat wręcz idealny:

Acer Aspire 5 i5-8265U/8GB/512/Win10 MX250 Srebrny - 2899 zł

Matryca matowa IPS, aluminiowa obudowa, podświetlana klawiatura. Jeśli chodzi o wydajność to wystarczy na długie lata do zastosowań codziennych a i gry mniej wymagające będą śmigały bez problemu. Można nawet w Wiedźmina 3 pograć na niższych detalach także to takie info dla poznania skali wydajności ;)

 

Można też wybrać laptop podobnie wykonany, o identycznej wydajności w codziennym zastosowaniu ale nieco słabszej karcie graficznej. Nadal wystarczy do Simsów bez najmniejszego problemu:

HP Pavilion 15 Ryzen 5-3500/8GB/256/Win10 Silver - 2599 zł

Tutaj też jest aluminiowa pokrywa, ekran matowy IPS i podświetlana klawiatura.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acer Swift 3 R5-3500U/8GB/512/Win10 za 2599zł

Lekki i mobilny laptop w srebrnej obudowie. Ma w2ydajne podzespoły i dobrą baterię, a przy tym nie kosztuje krocie. Matryca jest 14-sto calowa typu IPS i o rozdzielczości FHD. Zintegrowana karta pozwoli na uruchomienie mniej wymagających gier- takich jak chociażby wymienione Sims'y. W cenie jest oczywiście system Windows 10.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach