Skocz do zawartości
Krzysiujarzyna

Potrzebna kierownica do pc/Xbox one

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Jak w temacie. Mój młody (6lat) zamarzył o kierownicy do grania, głównie w Farming Simulator, truck simulator itp. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, dlatego proszę o pomoc.

Powiedzmy że budżet to tak koło 600pln

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało. Z nowych najtańszy jest Thrustmaster TMX - kosztuje ok. 800 zł. Chociaż można teraz polować na promocje.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało. Z nowych najtańszy jest Thrustmaster TMX - kosztuje ok. 800 zł. Chociaż można teraz polować na promocje.

 

Jeśli warto to mogę dopłacić. Nie ma problemu z tym. A brać wogole pod uwage używkę Logitech 920 ? Widziałem za 660 na alledrogo

Edytowane przez Krzysiujarzyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thrustmaster TMX kosztuje teraz 689 w Media Expert z tego co mi Ceneo podpowiada, wydaje mi się, że w takim przypadku lepiej nową na gwarancji kupić niż używaną.

Fakt, że Logitech ma trochę solidniejsze pedały ale mimo wszystko wydaje mi się, że w tym przypadku gwarancja przeważa.

Do tego TMX'a jakby się młodemu bardzo spodobało zawsze jest możliwość dokupienia opcjonalnych pedałów (T3PA lub T3PA Pro) i drążka zmiany biegów (TH8A). Alternatywnie jest coś takiego jak TMX Pro ale wtedy cena skacze już do 900 (to jest zestaw TMX + pedały T3PA).

Edytowane przez FredPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach