Skocz do zawartości
gerard3000

Jaki ram do laptopa

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Chciałbym kupić RAM do laptopa Acer Aspire f5-573g-58t1.

W tym momencie mam 8Gb pamięci DDR4, której nie potrafię dobrze zidentyfikować, dlatego załączam zdjęcie. Wiem jedynie, że jej nazwa/nr to KN8GB040127020C957760A.

Laptop ma możliwość zainstalowania łącznie 32Gb, a ja chciałbym kupić dodatkowe 8 dla większej wygody podczas grania.

Niestety nie znam się na pamięciach, dlatego proszę o radę jaką pamięć najlepiej kupić i może polecenie jakiś konkretnych produktów.

Załączam też screen z CPU-z dotyczący pamięci.

Bardzo proszę o pomoc.

post-499554-15756694985897_thumb.jpg

post-499554-15756696610207_thumb.jpg

Edytowane przez gerard3000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • a nie lepiej polowac na 4070ti super bo 2160p ci wydupcy te wszystkie nvidie chyba że chcesz bez RT stricte tego używać?