Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Poszukuję laptopa do gier do wysokości ceny około 4,5k z lekkimi widełkami zarówno w lewo jak i w prawo. Zaznaczę od razu, że jestem laikiem w kwestiach sprzętu komputerowego. Chciałbym sprawić komuś super prezent, żeby było to połączenie wysokiej jakości adekwatne do ceny. Bardzo zależy mi na tym, żeby to był najlepszy z możliwych wyborów.

Czy na sali znajduje się dobra dusza, która dobrze zna się na temacie i obecnym rynku? (bardzo proszę bez przykładów typu - „kupiłem tego i się sprawdza”, domyślam się, że każdy poleciłby własny sprzęt ;> )

Będę wdzięczny za każdą rzetelną poradę, opinię czy doradzenie.

Jeśli jesteś specem i uważasz, że to temat na dłuższą rozmowę, dotyczącą wyborów między jednym, a drugim ze sprecyzowaniem dlaczego ten, a dlaczego nie, to śmiało podbijaj na priv, na pewno się dogadamy.

Z góry wielkie dzięki i serdecznie proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ASUS ROG Strix G i5-9300H/16GB/512 za 4 599,00 zł

Bardzo dobry laptop z topowymi podzespołami w tej cenie. Na pewno patrzyłbym jedynie na kartę 1660Ti - to najbardziej wydajny i opłacalny model w laptopach.

Dobra marka, dobra konstrukcja, ok układ chłodzenia i matryca 120hz IPS - również koniecznie według mnie laptop dziś już musi być wyposażony w matrycę 100hz+, co zapewnia zupełnie inne doznania z gier.

 

Na ten moment jest też całkiem fajny HP, który pod względem cena jakość wypada rewelacyjnie - do tego w zestawie posiada Windowsa!

HP Pavilion Gaming R7-3750H/16GB/512/W10 1660Ti 144Hz za 4 099,00 zł

Laptop również bardzo dobry, z prawie identycznymi podzespołami jak Asus wyżej. Tutaj Ryzen 7 zamiast i5 i matryca 144HZ zamiast 120HZ. 1660Ti w tym modelu to odmiana maxQ - czyli troszkę mniej wydajna, ale za to trzyma ona lepsze temperatury niż model bez tego dopisku.