Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Phoenixsuple napisał:

 

Aby osiągnąć bardziej stabilne 60 klatek na sekundę podobnie jak PS5, obniżyli minimalną rozdzielczość z 1440p do 1180p w czasie gdy na ps5 jest nadal 1440p. Komedia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, asER3289 napisał:

Aby osiągnąć bardziej stabilne 60 klatek na sekundę podobnie jak PS5, obniżyli minimalną rozdzielczość z 1440p do 1180p w czasie gdy na ps5 jest nadal 1440p. Komedia.

Poszli ladnie po bandzie, najprostszym sposobem zjechac z rodzialki w celu zwiekszenia wydajnosci.:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Phoenixsuple napisał:

Poszli ladnie po bandzie, najprostszym sposobem zjechac z rodzialki w celu zwiekszenia wydajnosci.:D

Czego można się spodziewać po Ubisofcie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej ,jako że poprzednia generacja mnie ominęła to mam szybkie pytanko. Jakie gry uważacie  za must have z Xboxa One które powinienem ograć ? RDR2 już do mnie jedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, foosizer napisał:

Używacie do nowej generacji jakiś nowszy model tv czy gracie raczej na starszych telewizorach? Ja osobiście gram na staruszku (sony xd8599) i jakoś daje rade. Zastanawiam sie czy używacie jakiś upłynniaczy czy nie? U mnie to niezbyt płynnie sie gra, obraz trochę szarpie dlatego pytam.

To chyba raptem 4-letni model, niezły staruszek :D

Ja gram na 65" XE9005 (2017). Na razie 75" OLED jeszcze trochę drogie, a przecież wypadałoby zwiększyć przekątną. ;)

Myślę, że jeszcze ze dwa lata poczekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, dzb napisał:

To chyba raptem 4-letni model, niezły staruszek :D

Ja gram na 65" XE9005 (2017). Na razie 75" OLED jeszcze trochę drogie, a przecież wypadałoby zwiększyć przekątną. ;)

Myślę, że jeszcze ze dwa lata poczekam.

Powiedziałbym że aż 4 letni model. Chyba czeka mnie zakup nowego tv, a z kasą lipa bo jeszcze chce PS5 zakupić. Już oglądałem nawet w Media i jest fajny nano LG za około 3k z hdmi 2.1 120hz może Mikołaj pod choinką w tym roku zostawi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Phoenixsuple napisał:

Poszli ladnie po bandzie, najprostszym sposobem zjechac z rodzialki w celu zwiekszenia wydajnosci.:D

Coraz bardziej mam wątpliwości do co do hasła "The World’s Most Powerful Console" :-)  Jak widać coś nie pozwala robić od razu i dobrze devom. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś mi podpowiedział...

Mam konsole series X i są na niej dwa konta. Jedno z nich ma gamę pass ultimate i na tym drugim nie mogę grać w bf 5 online, bo pisze mi że mam wersję próbną? Na tym co jest wykupiony abonament normalnie działa online itp Konsola ustawiona jako domowa. Jak mam zrobić aby grać na dwóch profilach we wszystko? Czy muszę naprawdę wykupić dwa abonamenty?

Edytowane przez seba290669

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, eagle napisał:

Coraz bardziej mam wątpliwości do co do hasła "The World’s Most Powerful Console" :-)  Jak widać coś nie pozwala robić od razu i dobrze devom. 

To wina Ms że Ubi jest takie chxjowe? Ostatni AC nawet na high endowych PC chodzi  kiepsko. 

Oddysey też miało chore wymagania chociaż Origins moim zdaniem lepiej wyglądało 

Ostatnim patchem na PS5 też pogorszyli działanie 

Edytowane przez Maledict

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Digitalfoundry jest stronnicze i zawsze faworyzuje sony albo boją się tych skośnych dziadów obsztorcować. Poza tym skoro AC:V na PC i XSX się tnie w przerywnikach filmowych a na PS5 nie to ciekawe dlaczego. ubiSHITsoft zawsze coś musi spierniczyć. 

Poza tym w 4K i 30FPS AC:V wygląda super ale żeby np mordować w 4K z wszystkim na maxa RTX3090... Aż tak graficznie fenomenalna ta gra nie jest żeby takie coś się działo. To wszystko jest wina tych co tą grę stworzyli. 

Zobaczcie sobie np na Ghost Recona Breakpoint gdzie na "oryginalnym" silniku na 8700k+1080Ti w 1440p z wszystkim na maxa ta gra się mi cięła i musiałem mocno z detalami w dół jechać żeby 60fps osiągnąć. Gdy zrobili ostatnio pacza i zrobili tą grę na VULCANIE to jakimś cudem w 1440p wszystkie ustawienia na maxa we wbudowanym  teście mam 60fps. 

Edytowane przez zaodrze244

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A problem z zapisem stanu gry w Vallhali naprawili czy nadal uwala sejvy? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, rambek911 napisał:

A problem z zapisem stanu gry w Vallhali naprawili czy nadal uwala sejvy? 

Zepsuli w Legion. Straciłem na konsoli 4 godziny grania. Wszystko poszło się ganiać :-) Valhala jak na razie nic nie zgubiła a mam na XSX ponad 50H grania

Godzinę temu, Maledict napisał:

To wina Ms że Ubi jest takie chxjowe? Ostatni AC nawet na high endowych PC chodzi  kiepsko. 

Oddysey też miało chore wymagania chociaż Origins moim zdaniem lepiej wyglądało 

Ostatnim patchem na PS5 też pogorszyli działanie 

Proszę Cię.... To samo było z PS3. Od startu gry z poza stajni sony na x360 chodziły lepiej mimo teoretycznie słabszego konfigu. Zostało tak do końca. Było wiadomo że jeżeli gra nie jest ze studia sony i okolice będzie kulawa w stosunku do x360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem rdr 2 i muszę powiedzieć, że gra na Series S wygląda w moich oczach swietnie. Ba, jako odwieczny pctowiec nawet nie zauważam braku płynności z powodu 30fps. A sama konsola jest niesamowita, zupełnie jej nie słychać pod obciążeniem. Jest cichutka jak w menu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, eagle napisał:

Zepsuli w Legion. Straciłem na konsoli 4 godziny grania. Wszystko poszło się ganiać :-) Valhala jak na razie nic nie zgubiła a mam na XSX ponad 50H grania

Proszę Cię.... To samo było z PS3. Od startu gry z poza stajni sony na x360 chodziły lepiej mimo teoretycznie słabszego konfigu. Zostało tak do końca. Było wiadomo że jeżeli gra nie jest ze studia sony i okolice będzie kulawa w stosunku do x360.

360 miał zdecydowanie lepszy GPU od AMD. Pierwszy z Unified Shaders na rynku. Zdecydowanie bardziej zaawansowany niż customowy GF 7800 w Ps3 A ta ukryta moc Cella była tylko na papierze. Pamiętam jak strasznie działało RDR na Ps3 

 

Teraz konsole są zdecydowanie bardziej zbliżone. Więcej jednostek Cu ale niżej taktowane vs mniej z dużo wyższa częstotliwością. Do trybów wysokiej wydajności 120Hz gdzie rozdzielczość jest i tak niska wyższe taktowanie GPU Sony zdecydowanie lepiej się sprawdza. 

Xbox niby ma teoretycznie ok 15-20  procent więcej mocy the ale ale tak jak pisali już wcześniej devoloperzy wydajność będzie bardzo zbliżona. 

Sądzę że tylko w trybach wysokiej jakości Xbox może mieć przewagę. 

120Hz to będzie domena Sony 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS5 to jakiś customowe RDNA 1 z jakimiś elementami 2. 

XSX to 100% RDNA 2 z DLSS w wydaniu AMD. I dopiero jak devy nauczą się z tego korzystać to może wtedy XSX pokaże pazura. Zresztą gdyby PS5 można było kupić w normalny sposób, to bym pewnie ps5 też już miał i wybierał cross genowe gry odpowiednio na której lepiej dana gra działa. 

A że jest jak jest, nawet miesiąc nie minął od premiery, pierwsze gry od ubi, także dajmy sobie trochę czasu i cieszmy się z grania i nie podniecajmy się stronniczymi analizowania DF. Bo DF zamiast się chełpić tym że podsuwają durne pomysły ubi w obniżaniu rozdzielczości w trybie wydajność AC:V to powinni zjechać ubi że powinni się bardziej przyłożyć do swojej pracy i w końcu ten archaiczny silnik przebudować. A on korzenie to ma jeszcze w AC:Unity.  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Maledict napisał:

360 miał zdecydowanie lepszy GPU od AMD. Pierwszy z Unified Shaders na rynku. Zdecydowanie bardziej zaawansowany niż customowy GF 7800 w Ps3 A ta ukryta moc Cella była tylko na papierze. Pamiętam jak strasznie działało RDR na Ps3 

Lepszy i potrafiący więcej ale czy szybszy? PS5 ma zunifikowaną pamięć. W XSX jest ona podzielona. Sutter jaki pojawia się przy cutscenka przy zmianie kamery w recenzji DF jest obecny na PC i właśnie XSX. To co pierwsze przychodzi do głowy to może to być spowodowane przepisaniem tekstur z wolniejszego ramu do tego którym obraca GPU. PS5 nie ma tego problemu. Tam GPU ma dostęp do całej pamięci. Nie wiemy czy do całego ramu x-a tak jak w ps5 ma dostęp gpu. To rodzi wiele pytań. Jeżeli by się okazało x ma na sztywno podzieloną pamięć gpu,cpu to w przypadku konsoli nie jest to zaleta ale wada. Wtedy PS5 jest naprawdę lepszą bo elastyczniejszą konsolą. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I 24GB VRAM na RTX 3090 to też za mało żeby nie szarpało... Winne jest UBI. Pod mór i rozstrzelać... :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Maledict napisał:

 Do trybów wysokiej wydajności 120Hz gdzie rozdzielczość jest i tak niska wyższe taktowanie GPU Sony zdecydowanie lepiej się sprawdza.

To mozna miedzy bajki wsadzic ;) 

Temat dlaczego na PS5 cos dziala obecnie lepiej zostal w teorii zostal juz wysjansiony, pozniejsze dostarczenie devkitow i SDK do programowania,  prawie rok po sony.

Kolejna sprawa to zanim dev naucza sie optymalizowac gre pod dana konsole to minie sporo czasu jeszcze.

 

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, eagle napisał:

Lepszy i potrafiący więcej ale czy szybszy? PS5 ma zunifikowaną pamięć. W XSX jest ona podzielona. Sutter jaki pojawia się przy cutscenka przy zmianie kamery w recenzji DF jest obecny na PC i właśnie XSX. To co pierwsze przychodzi do głowy to może to być spowodowane przepisaniem tekstur z wolniejszego ramu do tego którym obraca GPU. PS5 nie ma tego problemu. Tam GPU ma dostęp do całej pamięci. Nie wiemy czy do całego ramu x-a tak jak w ps5 ma dostęp gpu. To rodzi wiele pytań. Jeżeli by się okazało x ma na sztywno podzieloną pamięć gpu,cpu to w przypadku konsoli nie jest to zaleta ale wada. Wtedy PS5 jest naprawdę lepszą bo elastyczniejszą konsolą. 

Od dawna textury przestały być powodem szarpania w grach. Wystarczy, że shader cache nie będzie działał prawidłowo z tą grą i może się skończyć okrutnym szarpaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, seba290669 napisał:

Konsola ustawiona jako domowa. Jak mam zrobić aby grać na dwóch profilach we wszystko? Czy muszę naprawdę wykupić dwa abonamenty?

Na obu kontach domowa? Choć pewnie wystarczy główne, ale ogólnie jest jakiś błąd i trzeba czekać na patcha (o ile wiedzą o problemie). U mnie czasem też było kłamliwe info żeby ustawić domową (mimo ustawionej), ale generalnie mogę grać na innych kontach bez logowania głównego w tle.

W twoim przypadku pisałbym do supportu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, eagle napisał:

Coraz bardziej mam wątpliwości do co do hasła "The World’s Most Powerful Console" :-)  Jak widać coś nie pozwala robić od razu i dobrze devom. 

Co tutaj można jeszcze dodać??

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, zaodrze244 napisał:

 

ktoś mi wyjaśni po co wydawać 1k pln na dodatkowy 1tb gdzie co drugi ma 300mb/s w domu? Mam zainstalowanych z 10 gier i jeszcze z 300gb wolnego ...  pomijam fakt, że większość tych gier to przejdz i zapomnij jak Ori czy Gearsy 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, martingg napisał:

ktoś mi wyjaśni po co wydawać 1k pln na dodatkowy 1tb gdzie co drugi ma 300mb/s w domu? Mam zainstalowanych z 10 gier i jeszcze z 300gb wolnego ...  pomijam fakt, że większość tych gier to przejdz i zapomnij jak Ori czy Gearsy 5

Nawet przy łączu 300mb/s niektóre gry będą się ściągać blisko do godziny czasu. Sam mam 100mb/s, a nawet jakbym miał więcej to nie wyobrażam sobie wachlowania gierkami, odinstalowanie, ściąganie i instalowanie aby w coś pograć np. 2h i potem znowu odinstalować o powtórka.

Same samochodówki co mam na dysku(np. FH4, FH3, Dirt 5, Grid, F1 itd) zajmują mi na dysku przynajmniej 500GB :E I robiąc jazdę z samochodówkami nieraz mam tak, że zrobię kilka kółek w jednej grze, a później przełączam się na inną na następne kilka kółek, bez czekania wszystko na miejscu gotowe do odpalenia.

Ulubione duże gry AAA do których często wracam jak np. W3, RDR2 czy GTA V też muszą być non stop na dysku jak najdzie mnie ochota na zagranie, pomijam już kwestie modów i ich instalowania. Mam ochotę na jakąś strategie to mam np. Anno 1800 na dysku cały czas zainstalowane, odpalam i gram bez czekania. Mam ochotę polatać to FL2020 gotowy do odpalenia itd.

Na konsolach jeszcze dochodzi taka sprawa, że jak nawet masz dobrego neta to serwery są tak lipne, że nieraz jak coś chcesz ściągnąć to zamiast godziny robi się trzy :E
Jak ktoś gra casualowo i z konsoli korzysta sam to nie widzę problemu, aby się pomieścić na 700GB w innym wypadku dla wielu może być ciężka sprawa.

 

Edytowane przez lukadd
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...