Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Phoenixsuple napisał:

Czekam na tego limitowanego XSX i w DOlby Vision na Oledzie to chyba mi zerwie majty z wrazenia :rotfl:

Fajnie jakby lg wprowadziło update na dv w modelach 2020 i 2019 oled w 120hz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, voltq napisał:

Fajnie jakby lg wprowadziło update na dv w modelach 2020 i 2019 oled w 120hz

niby ma byc w modelach z 2020 i 2021.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, ODIN85 napisał:

Ile gier ma Dv oprócz Bfa i Nfsa?

np. Mass Effect: Andromeda i DIRT 5

Cyberpunk 2077 też ma dostać a przynajmniej miał 

Cyberpunk 2077 Will Get Dolby Vision Support In Early 2021 https://www.thegamer.com/cyberpunk-2077-dolby-vision-2021/

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Game Pass to serio żyła złota. Tyle małych tytułów, które nigdy bym nie ograł, a dzięki passowi nie umknęły (bo "za darmo") i okazały się takimi petardami, że bawię się jak w tytułach AAA. Aragami, Sable, Superliminal, Breathedge. Ale miodnie.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, TmK napisał:

Game Pass to serio żyła złota. Tyle małych tytułów, które nigdy bym nie ograł, a dzięki passowi nie umknęły (bo "za darmo") i okazały się takimi petardami, że bawię się jak w tytułach AAA. Aragami, Sable, Superliminal, Breathedge. Ale miodnie.

Czekam na Chorusa też wygląda ciekawie. W XBOX GAME PASS ograłem np. Ori and the Will of the Wisps i byłem oczarowany tym jak wygląda ta gra - cudo i jeszcze ta genialna muzyka ?. Jak jeszcze nie grałeś to polecam. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ogrywam właśnie Hadesa i mam do Was pytanie. Czy za każdym razem muszę walczyć z Furia ? Raz już ja pokonałem ???‍♂️

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, m1chal3k napisał:

Panowie ogrywam właśnie Hadesa i mam do Was pytanie. Czy za każdym razem muszę walczyć z Furia ? Raz już ja pokonałem ???‍♂️

W tej grze chodzi o to, żeby przejść ją nie ginąc. Na początku jesteś za słaby, żeby to zrobić, dlatego giniesz, ulepszasz się i idziesz kolejny raz.
Wydaje mi się, że w zależności jaką broń weźmiesz to pojawi się inna Furia.

Odpowiadając na pytanie: Tak musisz z nią walczyć za każdym razem.

Edytowane przez KaBaSZo
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, m1chal3k napisał:

Panowie ogrywam właśnie Hadesa i mam do Was pytanie. Czy za każdym razem muszę walczyć z Furia ? Raz już ja pokonałem ???‍♂️

Si, taki typ gry. Jak za ciężko masz w opcjach god mode

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.09.2021 o 13:34, azgan napisał:

Trzeba będzie sprawdzić w XBOX GAME PASS skoro sam Hideo Kojima poleca 

Hideo Kojima zafascynowany Twelve Minutes. „Grałem aż cztery godziny!” https://planetagracza.pl/twelve-minutes-hideo-kojima-zafascynowany/

Twelve Minutes Launch Trailer

 

Przeszedłem już warto dla samej fabuły można się pobawić różnymi możliwościami wpływania na historię masz na to kilka minut. Warto rozmawiać z żoną potem sypialnia ?

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno Bright Memory Infinite zmierza wyłącznie na Xboksy Series X|S i ma zadebiutować jeszcze w tym roku. Są też nowe screeny 

Bright Memory Infinite - 1

Bright Memory Infinite - 2

Bright Memory Infinite - 3

Trzeba przyznać że ładnie to wygląda. Ciekawe czy trafi do XBOX GAME PASS w dniu premiery?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Disco Elysium oficjalnie trafi na Xboksa. Znamy datę premiery będzie można też kupić w pudełku 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, azgan napisał:

Podobno Bright Memory Infinite zmierza wyłącznie na Xboksy Series X|S i ma zadebiutować jeszcze w tym roku. Są też nowe screeny 

 

 

rzeba przyznać że ładnie to wygląda. Ciekawe czy trafi do XBOX GAME PASS w dniu premiery?

Myślisz że o windowsie by zapomnieli? chyba Spencerowi by na to nie pozwolili... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, zaodrze244 napisał:

Myślisz że o windowsie by zapomnieli? chyba Spencerowi by na to nie pozwolili... 

Na PC też będzie zagrać nie będą mogli natomiast posiadacze PlayStation 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.09.2021 o 10:12, m1chal3k napisał:

Panowie ogrywam właśnie Hadesa i mam do Was pytanie. Czy za każdym razem muszę walczyć z Furia ? Raz już ja pokonałem ???‍♂️

Jak Ci się nudzi to możesz walczyć z trzema naraz. :E  Graj dalej i tylko żadne God Mode, bo to sensu nie ma.;) 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.09.2021 o 17:53, kubikolos napisał:

Dla mnie Halo Infinite wygląda nawet lepiej niż na screenach sprzed paru miesięcy. W 4K to pięknie widać. Sam grałem w betę w 4K i gra naprawdę ładnie wygląda. Dla mnie Multi najważniejsze bo to w tym trybie zdecydowanie więcej czasu spędzam po przejściu kampanii.

 

 

A tutaj szczegółowa analiza na potwierdzenie Twoich słów 

- Remember: This comparison has been made with a version in development. The data provided could vary in future versions / updates.

- Series S does not have a 120FPS performance mode in this Tech Preview. It is likely to be included again in future versions.

- Xbox One X has added a performance mode. It is now possible to play at 1440p/60FPS with dynamic temporal reconstruction.

- The framerate has improved considerably compared to previous versions on all platforms.

- The quality mode of Series X and One X has better shadows, anisotropic filtering and greater geometry in the drawing distance.

- Special mention to some textures. They have spectacular quality on all platforms, although higher resolution on OneX and X Series.

- Some contact shades are only available in Series X.

- The reflections have been created with SSR and cubemaps. Xbox One does not have SSR reflections.

- We can still see some graphical bugs in the interface.

- Loading times are almost 6 times faster on Series S/X.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem w Preview dla Insiderów jeszcze na starym buildzie i na PC na średnich gra również wyglądała pięknie. Beta tylko spotęgowała efekt i tym razem 4K60 na PC z ustawieniami Ultra tylko potwierdza fakt, że gra wyładniała. Od tekstur po same projekty lokacji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, martingg napisał:

No i pięknie zawsze chciałem w to zagrać

No wydaje mi się że gierka idealna do xgp?A ludzie już narzekają że gówno dają...Nie dogodzisz ?

Edytowane przez afrikan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, afrikan napisał:

I bardzo dobrze już dawno powinni dodać to do XBOX GAME PASS 

Chętnie obadam jak po roku dodawania nowej zawartości wypada ta gra 

7 godzin temu, Phoenixsuple napisał:

Odpaliłem Ori and the Will of the Wisps i gra wygląda bardzo ładnie w DOLBY VISION (na OLED'zie od razu pojawił się komunikat po wł. gry o DV). Sprawdzałem w trybie jakości 6K i 60k/s jakby co ale z tego co widzę Gears 5 też dostał wsparcie 

 

6 godzin temu, kadajo napisał:

Znowu? :) A już nie zapewnia teraz ? :E

Wcześniej DOLBY VISION w grach był dostępny tylko jak się zapisałeś do Insiderów a teraz nowy FirmWare dostali już wszyscy posiadacze Xboxów 

5 godzin temu, afrikan napisał:

No wydaje mi się że gierka idealna do xgp?A ludzie już narzekają że gówno dają...Nie dogodzisz ?

Też tak uważam 

Edytowane przez azgan
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Jako palacz jestem za. 
    • niestety ale produkty marki Herman Miller w Polsce są obarczone jakimś dziwnym januszowym skokiem ceny względem całego świata. Aeron za 5800 zł dziś kosztuje 9000 bez zniżek, rabatów, promocji - Embody to wydatek w okolicach 6800-7500 zł w zależności od sklepu i przeceny (bez przecen to koszt ok 9000 zł...) no krótko mówiąc dramat.
    • Wczoraj znalazłem czas na włączenie i porównanie obu monitorów (DW vs C3). Testowałem w Horizon Forbidden West i Alan Wake 2 w HDR, takich samych ustawieniach graficznych i natywnej rozdzielczości każdego panelu. Stwierdzam, że C3 jest jednak zauważalnie jaśniejszy i 4k robi różnicę jeśli chodzi o ostrość obrazu, tuszowanie mankamentów (w 3440x1440 przy obracaniu kamerą dookoła Aloy jest delikatne jakby smużenie/blur, którego w 4k nie widać-przy wyłączonym FG, blurze, aberacji i tym podobnych i przy włączonym DLSS Q). Wielkość ekranu, 4k i 250 więcej nitów w oknie 10% wg mnie przyczyniają się do jaśniejszego obrazu i sprawiającego lepsze wrażenie HDR. Potwierdzam to co pisał wcześniej na ten temat @MSky7  Ponadto po 3 dniach i około 18h pracy panelu banding zdecydowanie zmalał i na tyle, że na razie nie ma sensu robić pixel refresha (odpowiednik panel refresha w DW). Nie widać go w grach i filmach - jest tylko czasami widoczny na szarych/near black tłach, ale liczę, że po tych 100-200h (tyle oledy potrzebują na ostateczne 'dostrojenie się') będzie dalsza poprawa. W środkowej części ekranu mam pink tint, ale niewidoczny w grach i filmach na ciemnych/szarych tłach i tylko nieco widoczny na białych tłach stron internetowych. Będę monitorował - avs forum mówi, że tint po pierwszym pixel refreshu powinnien nieco zmaleć. Banding i tint występują w każdym woledzie (chyba, że ktoś trafi na idealny panel, ale to jak wygrać los na loterii), ale na szczęście z czasem maleją lub znikają - najważniejsze, żeby nie było ich widać w grach i filmach. W swoim 5 letnim C8 też przy okazji zrobiłem pixel refresh i zniwelowałem w dużym stopniu banding, który w tym TV miałem dość widoczny w grach i filmach te 3-4 lata temu. Przy okazji ponadto porobiłem testy (slajdy) DW i panel jest praktycznie całkowicie czysty jeśli chodzi o banding i tint (pierwsza generacja paneli qd oled szczególnie miała bardzo dobre panele pod tym względem, a sam qd oled mówi się jest lepszy pod względem bandingu czy tintu). Biorąc pod uwagę powyższe, na 95% C3 zostaje ze mną, a DW (wciąż na gwarancji Dell Polska do sierpnia 2025) idzie na sprzedaż. Po weekendzie podejmę ostateczną decyzję, ale na obecną chwilę jestem bardzo zadowolony z C3. Zastanawiam się tylko za ile wystawić takiej jakości DW. Biorąc pod uwagę
    • Też się trochę przeraziłem wymaganiami. Ale to EA w sumie.
    • Tez mi sie tak wydaje jesli chodzi o ten RTX HDR, szczegolnie, ze potrafi ubic pare% z wydajnosci. Patrze na ten reshade i troche nie wierze w to ile sie zmienilo od czasow W3 kiedy ostatni raz go uzywalem  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...