Skocz do zawartości
Isharoth

Gothic Remake

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie najbardziej obchodzi gra, a nie jakieś gadżety.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, ProudGamer napisał:

Powiem tak. Są dwie opcje. Uda się ta gra, albo nie uda :E 

A tak na poważnie to jeśli wyrzucają gadżety do gry, to albo są pewni sukcesu, albo chcą się nachapać przed wydaniem crapa, by zniwelować koszty.

Nie będzie to gra "po środku" :E

Polski fandom Gothica jest tak toksyczny i zapatrzony w te grę że jaka by ona nie była, to nie ma szans by spełniła ich oczekiwaną więc jak dla mnie to będzie coś właśnie po srodku

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja grałem w teaser z 4 miesiące temu. Nie był zły. Mogliby zmienić sterowanie, a dokładnie chodzi mi o walkę. Graficznie był spoko. Ludzie coś narzekali, że ten pre alpha im nie działa poprawnie, w sumie nie dziwne, u mnie na max 3440x1440 na RTX 308TI było 80-90 klatek 😹

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, King Arthas napisał:

Ja grałem w teaser z 4 miesiące temu. Nie był zły. Mogliby zmienić sterowanie, a dokładnie chodzi mi o walkę. Graficznie był spoko. Ludzie coś narzekali, że ten pre alpha im nie działa poprawnie, w sumie nie dziwne, u mnie na max 3440x1440 na RTX 308TI było 80-90 klatek 😹

No nie wiem, trzy rzeczy pamiętam z które muszą się zmienić bo inaczej będzie kaplica.

Ta cukierkowo-kolorowa oprawa graficzna nie pasuję do Gothica. Ten jaskrawy filtr to najgorsze co widziałem od lat. 

Walka to był jakiś żart, już chyba bym wolał te proste machanie mieczem lewo-prawo.

Przedstawienie postaci również było słabe, w ogóle nie oddawało klimatu kolonii, a dialogi to był po prostu cringe. 

Rozumiem że to było na kolanie demo zrobione ale mam nadzieje że twórcy wiedzą na czym bazował Gothic 1 i nie był to typowy High Fantasy RPG jak np. Dragon Age.

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Little Sun napisał:

Ta cukierkowo-kolorowa oprawa graficzna nie pasuję do Gothica. Ten jaskrawy filtr to najgorsze co widziałem od lat. 

THQ przyznało że właśnie tak brzmiała przytłaczająca większość feedbacku od graczy po ograniu tego teasera, że chcieli mroczniejszego i bardziej ponurego świata, więc posłuchali i kilka miesięcy później wypuścili nowe screeny gdzie Gothic wygląda bardziej jak Gothic

 

gothic-remake-steam-5.jpg?q=50&fit=crop&

gothic-remake-steam-4.jpg?q=50&fit=crop&

gothic-remake-steam-3.jpg?q=50&fit=crop&

  • Like 4
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 godzin temu, Little Sun napisał:

Ta cukierkowo-kolorowa oprawa graficzna nie pasuję do Gothica. Ten jaskrawy filtr to najgorsze co widziałem od lat. 

 

Pewnie chodziło Ci o bloom. Racja, lepiej niech to usuną.

Podobały mi się questy, ale zbieranie rzeczy z ziemi było jakby za łatwe. Ogólnie oceniam pozytywnie i jako fan Gothica, na bank kupię i zagram :D  Liczę, że dają wysoki poziom trudności. 

2 godziny temu, mag_zbc napisał:

THQ przyznało że właśnie tak brzmiała przytłaczająca większość feedbacku od graczy po ograniu tego teasera, że chcieli mroczniejszego i bardziej ponurego świata, więc posłuchali i kilka miesięcy później wypuścili nowe screeny gdzie Gothic wygląda bardziej jak Gothic

 

Ładnie to wygląda :D 

Edytowane przez King Arthas
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wygląda ok na tych screenach, co nie zmienia faktu że po ograniu dema, walka i dialogi (szczególnie charakter Beziego) strasznie mnie odrzuciły i zmniejszyły oczekiwania co do tego remake.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Remake Gothica to jedno z najtrudniejszy odświeżeń do wykonania więc patrząc na odświeżenia innych gier wydawanych w ostatnich latach wątpię aby Gothic się udał. Jedyne dobre odświeżenia które mi przychodzą do głowy to Diablo Resurrected i Half-Life Black Mesa Source, można jeszcze dodać Resident Evil 2 i 3 albo Final Fantasy VII ale to zupełnie inne gry względem swoich starych oryginałów które całkowicie się różnią.

Jeszcze w przypadku Gothica popełnią ten błąd, że zrobią grę dla wszystkich, a nie tak jak mówią dla fanów Gothica co będzie błędem bo gra w UK i USA nikogo nie będzie interesować i sprzedaż będzie tam fatalna i przez idiotyzmy, ułatwienia robione pod właśnie tych graczy będzie skutkować tym, że gra się też źle przyjmie tam gdzie by się mogła przyjąć czyli w Polsce, Rosji i Niemczech.

Tak to widzę, że będą chcieli zadowolić wszystkich, a zadowolą nikogo i będzie gniot.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
8 godzin temu, Dozorca napisał:

Remake Gothica to jedno z najtrudniejszy odświeżeń do wykonania więc patrząc na odświeżenia innych gier wydawanych w ostatnich latach wątpię aby Gothic się udał. Jedyne dobre odświeżenia które mi przychodzą do głowy to Diablo Resurrected i Half-Life Black Mesa Source, można jeszcze dodać Resident Evil 2 i 3 albo Final Fantasy VII ale to zupełnie inne gry względem swoich starych oryginałów które całkowicie się różnią.

Jeszcze w przypadku Gothica popełnią ten błąd, że zrobią grę dla wszystkich, a nie tak jak mówią dla fanów Gothica co będzie błędem bo gra w UK i USA nikogo nie będzie interesować i sprzedaż będzie tam fatalna i przez idiotyzmy, ułatwienia robione pod właśnie tych graczy będzie skutkować tym, że gra się też źle przyjmie tam gdzie by się mogła przyjąć czyli w Polsce, Rosji i Niemczech.

Tak to widzę, że będą chcieli zadowolić wszystkich, a zadowolą nikogo i będzie gniot.

Coś czuje że tak właśnie będzie. Przypomnę demo było w 2019r znaczy prototyp ale ten czas leci .
Mnie odrzuca mocno system walki ala for honor[nie do tej gry]. Zagrać w tego remake zagram ale czy się spodoba i zostanie na dysku to inna kwestia.

Edytowane przez kosiarz66
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile byłem dużym sceptykiem i dalej jestem to trailer wygląda super. 

Ciekawe jak gameplay. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak koncertowo zesrali się w majtki przy okazji Elexa 2 to czarno widzę ten remaster, chciałbym być miło zaskoczony bo przyznam gardzę oryginałami i ich ciosaną siekierą topornością ale poprawiony remake to co innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pirania nie będzie miała nic wspólnego z tym projektem. Może być drewno, byle by nie wprowadzili znaczników i jakiś ułatwień. Kilka nowych zadań + narracja p. Mikołajczyka wystarczy żebym kupił :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież można to zrobić tak, że znaczniki można sobie wyłączyć w opcjach gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika to może nie poziom AAA, ale wystarczająco dobra żeby nie wyglądało to jak całkowite drewno.

Duży plus za to że na pierwszy rzut oka widać że zachowali oryginalny layout starej kopalni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wygląda ok. Ale mus zobaczyć co wykombinowali z systemem walki. Ciekawe też czy w ogóle ten remake będzie w 2023.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, lis22 napisał:

Przecież można to zrobić tak, że znaczniki można sobie wyłączyć w opcjach gry.

Jak gra nie jest projektowana żeby dało się grać bez znaczników to nie będzie się dało bez nich grać. Próbowałem tak grać w Wiedzmina 3 ale się nie da, większość NPC gdy daje jakiś quest w ogóle nie precyzuje gdzie się trzeba udać a znacznik dokładnie pokazuje miejsce, bez znaczników można by krążyć po całej mapie przez cały dzień i nie znaleźć tego co trzeba w ramach zadania zrobić.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, bleidd napisał:

Jak gra nie jest projektowana żeby dało się grać bez znaczników to nie będzie się dało bez nich grać. Próbowałem tak grać w Wiedzmina 3 ale się nie da, większość NPC gdy daje jakiś quest w ogóle nie precyzuje gdzie się trzeba udać a znacznik dokładnie pokazuje miejsce, bez znaczników można by krążyć po całej mapie przez cały dzień i nie znaleźć tego co trzeba w ramach zadania zrobić.

Dokładnie, a szkoda. Chyba tylko w wyjątkowych sytuacjach NPC w Wiedźminie mówił nam w którą stronę mamy iść i gdzie mniej więcej szukać. A tak to cała gra polega na znacznikach. Nie lubię tego, bo jest to już obecnie nadużywane w grach. Brakuje mi gier, w których trzeba samemu trochę poszukać i opierać się na informacjach uzyskanych od napotkanych postaci. To bardzo mocno wpływa na immersję w grach RPG.

Co do teasera, wygląda ok, ale bardziej ciekawi mnie jak gra będzie wyglądać pod względem rozgrywki i dialogów. Bo to co ograłem w demie zdecydowanie mi się nie podobało. Trudno będzie im dobrze zrobić ten remake, żeby zadowolić starych fanów, ale kibicuję im.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Isharoth napisał:

Dokładnie, a szkoda. Chyba tylko w wyjątkowych sytuacjach NPC w Wiedźminie mówił nam w którą stronę mamy iść i gdzie mniej więcej szukać. A tak to cała gra polega na znacznikach. Nie lubię tego, bo jest to już obecnie nadużywane w grach. Brakuje mi gier, w których trzeba samemu trochę poszukać i opierać się na informacjach uzyskanych od napotkanych postaci. To bardzo mocno wpływa na immersję w grach RPG.

 

Ja bardzo cenie takie rozwiązanie, bo po prostu  szkoda mi czasu na myślenie o czymś co w sumie nie daje mi satysfakcji a zabiera tylko czas którego juz nie mam tyle na gry co kiedyś, wole się skupiać na fabule, dialogach, bo o ile to o czym mówisz wydaje  się fajne na papierze, to robiąc juz 10 zlecenie wiedźminie miałbym juz tego kompletnie dość i chciałbym cieszyć sie samą fabuła, walka itp niz zastanawiać się gdzie pójść ale co kto lubi oczywiście.  Ac Odysseja mnie strasznie pod tym względem wymęczyła, chociaż nie było to trudne w trybie eksploracji, po 20 godz po prostu stało się juz nudne i przełączyłem na zwykly 

Edytowane przez jakbaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
10 minut temu, jakbaj napisał:

Ja bardzo cenie takie rozwiązanie, bo po prostu  szkoda mi czasu na myślenie o czymś co w sumie nie daje mi satysfakcji a zabiera tylko czas którego juz nie mam tyle na gry co kiedyś, wole się skupiać na fabule, dialogach, bo o ile to o czym mówisz wydaje  się fajne na papierze, to robiać juz 10 zlecenie wiedźminie miałbym juz tego kompletnie dość ale co kto lubi oczywiście.  

Zapewne większość ludzi myśli tak jak ty. Szkoda tylko że twórcy w pogoni za większymi zarobkami dostosowują wszystko do większości wycinając ważne elementy rozgrywki. Bo to wcale nie musi być takie upierdliwe. Dla mnie w Wiedźminie 3 było trochę za dużo tego latania za szlaczkiem na minimapie. Czasem się człowiek zapatrzył to nawet nie zauważył jak pięknie wygląda okolica przez którą się przebiega. Naprawdę w grach RPG takie rozwiązania to lenistwo twórców podyktowane lenistwem graczy. Ale to tylko moje zdanie.

Nie sądzę żeby w Gothicu latanie za znacznikami miało jakikolwiek sens. Nie było nic złego w budowie questów w oryginalnych grach z serii. Szukanie to też element rozgrywki.

Być może nigdy się nad tym nie zastanawiałeś, ale latając za znacznikiem grasz jak robot, który tylko wypełnia scenariusz z góry ustalony przez twórców. Załóżmy teraz że nie masz znacznika, NPC skierował cię w góry na północy, dając tylko jakieś mniejsze wskazówki. Idziesz więc w te góry i zanim dojdziesz do faktycznego celu, w czasie poszukiwań tego co masz znaleźć, znajdziesz też inne rzeczy, być może przeżyjesz jakieś przygody. Pamiętasz swoją pierwszą wyprawę po pozostałe kamienie ogniskujące? Pamiętasz podróż do wieży Xardasa? Nie było żadnych chamskich znaczników i szlaczków prowadzących za rączkę. A mimo to dało się to zrobić i działało to dobrze. I to właśnie było piękne w RPGach. A teraz się z tego rezygnuje.

Btw. To że nie ma znaczników w grze, wcale nie znaczy że nie można się skupić na fabule i dialogach, bo niby czemu? ;)

Edytowane przez Isharoth
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
17 minut temu, Isharoth napisał:

Btw. To że nie ma znaczników w grze, wcale nie znaczy że nie można się skupić na fabule i dialogach, bo niby czemu? ;)

Można ale mnie to wytrąca z ciągłości i zabiera czas i jest po prostu nudne po którymś razem, nie tego szukam w grach,. Lenistwo graczy? Gry mają być rozgrywką która owszem może oferować wyzwanie jeśli gracz tego chce ale czy szukanie na siłę rzeczy które tylko wydłużają rozgrywkę jest czymś fajnym lub trudnym ? Dla mnie tylko zapychacz i nie było nigdy piękne w rgp ale sam tez nie jestem wielkim fanem typowych gier rgp a właśnie bardziej akcji rpg jak Wiedźmin czy Cyberpunk, widocznie inny target, lubie miec oznaczone co mam zrobić i nie tracic to czasu, bo satysfakcji nie mam z tego żadnej 

Edytowane przez jakbaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Isharoth napisał:

Być może nigdy się nad tym nie zastanawiałeś, ale latając za znacznikiem grasz jak robot, który tylko wypełnia scenariusz z góry ustalony przez twórców. Załóżmy teraz że nie masz znacznika, NPC skierował cię w góry na północy, dając tylko jakieś mniejsze wskazówki. Idziesz więc w te góry i zanim dojdziesz do faktycznego celu, w czasie poszukiwań tego co masz znaleźć, znajdziesz też inne rzeczy, być może przeżyjesz jakieś przygody. Pamiętasz swoją pierwszą wyprawę po pozostałe kamienie ogniskujące? Pamiętasz podróż do wieży Xardasa? Nie było żadnych chamskich znaczników i szlaczków prowadzących za rączkę. A mimo to dało się to zrobić i działało to dobrze. I to właśnie było piękne w RPGach. A teraz się z tego rezygnuje.

Już biorąc za przykład serię Xenoblade w której ostatnio siedzę - gdybym latał tylko za znacznikami, pytajnikami czy wskazówkami od twórców to legalnie przegapiłbym 50% gry. Odkrywanie nieznanego na własnych zasadach powinno sprawiać graczom wiele radości, dla niektórych jak widać bez prowadzenia za rączkę stało się jedynie przykrą koniecznością. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapy w obecnych grach są o wiele za duże do takiej eksploracji. Nie dość, że nie da się wszystkiego zbadać bo zajęłoby nam to 500h a do tego w większości tam nie ma nic ciekawego. Gothic miał relatywnie mały świat ale na każdym kroku było tam coś ciekawego dlatego opłacało się wszędzie zajrzeć.

  • Like 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.05.2022 o 20:18, mag_zbc napisał:

THQ przyznało że właśnie tak brzmiała przytłaczająca większość feedbacku od graczy po ograniu tego teasera, że chcieli mroczniejszego i bardziej ponurego świata, więc posłuchali i kilka miesięcy później wypuścili nowe screeny gdzie Gothic wygląda bardziej jak Gothic

 

gothic-remake-steam-5.jpg?q=50&fit=crop&

gothic-remake-steam-4.jpg?q=50&fit=crop&

gothic-remake-steam-3.jpg?q=50&fit=crop&

Nawet fajnie to wygląda 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Okej wpadły mi w oko jeszcze następujące zestawy - który z nich byłby najbardziej opłacalny ? 1) 3 399 zł Procesor: Intel Core I5 12600K Płyta główna: ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI DDR4 Zasilacz: NZXT C850 850W 80 Plus Gold Pamięć RAM: Pamięć Gigabyte AORUS RGB, DDR4, 16 GB, 3333MHz, CL18 DYSK SSD: Dysk SSD Samsung 980 500 GB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe CHŁODZENIE WODNE: Chłodzenie wodne Deepcool Gammaxx L360 A-RGB + PODSTAWKA LGA 1700 Obudowa: Obudowa Nzxt H710 - red - black Przedłużki do kabli: (czerwone akcenty): CableMod w 100% bezpieczne. Grafika: brak 2) 4 500 zł Procesor: Intel Core i5-12600K (2 kwietnia 2022) + pasta Thermal Grizzly Kryonaut Płyta główna: ASUS PRIME Z690-P DDR4 (28 luty 2022) Zasilacz: Chieftronic PowerUP 750W 80 Plus Gold (29 kwietnia 2022) Pamięć RAM: Patriot 16GB (2x8GB) 4000MHz CL16 Viper Steel (29 kwietnia 2022) DYSK SSD: Samsung 1TB M.2 PCIe NVMe 980 (31 maja 2022) CHŁODZENIE WODNE: Cooler Master Masterliquid ML240L V2 RGB White 2x120mm (31 maja 2022) Obudowa: be quiet! Pure Base 500 Window White (7 czerwca 2022) Grafika: brak Windows 10 3) 4 750 zł Procesor: Intel Core i5-12400F Płyta główna: MSI PRO B660M-A DDR4 Zasilacz: SilentiumPC Vero M3 700W 80 Plus Bronze Pamięć RAM: Kingston FURY 16GB (2x8GB) 3600MHZ CL16 Renegade RGB DYSK SSD: Kingston 1TB M.2 PCle NVMe KC2500 CHŁODZENIE: SilentiumPC Fortis 5 ARGB 140mm Obudowa: SilentiumPC Regnum RG6V EVO TG ARGB Grafika: KFA2 GeForce RTX 3060 Ti 1-ClickOC LHR 8GB GDDR6 4) 4 500 zł Procesor: Intel Core i5-12600K Płyta główna: Asus ROG STRIX B660I Gaming Wifi. Format ITX, Zasilacz: Supremo fm2 650W 80+Gold Pamięć RAM: Crucial 16GB DDR5 4800MHZ DYSK SSD: Samsung 980 PRO 2TB GEN4. 7000/5000MB/S CHŁODZENIE: Noctua Nh-U12A Chromax Black Obudowa: Fractal TORRENT NANO Grafika: brak   5) 5 300 zł Procesor: Intel Core I5 12600K Płyta główna: Gigabyte B660M DS3H DDR4 Zasilacz: Aerocool LUX 550W 80+ Bronze Pamięć RAM: 32GB (4x8gb, 3200MHz) DYSK SSD: 512gb pci 3gen nvme CHŁODZENIE WODNE: MSI MAG CORELIQUID 240R Obudowa: Sharkoon slider Cube Case RGB Win 11 pro Grafika: brak   6) 6 000 zł Procesor: Intel Core i7-12700 08.07.2022 (3lata GW od Daty zakupu) Płyta główna: Gigabyte B660 GAMING X DDR4 08.08.2022 xkom (3 lata GW od Daty zakupu) Zasilacz: Corsair RM650x 650W 80 Plus Gold 01.08.2022 Xkom (5 lata GW od Daty zakupu) Pamięć RAM: DDR4 ADATA16GB(2x8GB) 3600MHzCL18 XPGSpectrixD60GRGB Xkom 20.08.2021 (Dożywotnia GW) DYSK SSD: brak CHŁODZENIE: Be quiet Dark rock 4  Obudowa: Krux Anta 03.08.2022 Morele (2 lata GW od Daty zakupu) Grafika:  Gigabyte GeForce RTX 3060ti Gaming OC 3xFan Morele 2021.12.07 (3 lata GW od Daty zakupu) Wiatraki:  Corsair LL140 RGB LED Static PWM 4x140mm   7) 6 999 zł Procesor: Intel Core i7-12700 Płyta główna: Asrock B660M-HDV Zasilacz: Be Quiet 700w pure power 11 cm 80+ gold modułowy Pamięć RAM: 2x 16GB (łącznie 32GB) Panther Rage 3000mhz DYSK SSD: 500 GB DYSK M2:  500 GB CHŁODZENIE: fera5 Obudowa: silentium pc (po wymontowaniu 4 domyślnych wentylatorów i wstawieniu fluktusów) Grafika:  Gainward GeForce RTX 3070 Phantom 8GB GDDR6 Windows 10
    • Jeżeli ktoś rozważa sprzedaż swojego PC z i5 12600 lub i7 12700 to jestem chętny, dysponuję budżetem około 5 tyś zł. Potrzebuję zestawu do płynnego  grania w CP 2077 w 60 FPS w rozdzielczości WQHD.
    • Jak czytałem to poborowi trafiają od razu na front. Rosjanie są zdesperowani. 
    • Opinia w branzy o tym silniku jest taka, ze jest to kompletny syf. Takze pewnie masz memory leak jakis.
    • Ta juz widze jak u nas sie te 4080 sprzedaja, X-kom pewnie sprzeda z 5 sztuk. Rzeczywistosc grania na PC w Polsce jest obecnie taka:
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...