Skocz do zawartości
pietrzuuu

Zestaw do gier 2000-2500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tutaj po raz pierwszy ( te forum polecił mi kolega ). Chciałbym żeby ktoś złożył mi gotowy zestaw komputerowy do gier, gdyż jestem w tym "zielony ".

wcześniej grałem tylko na konsolach. Wiem że budżet nie jest jakiś szalony ale myślę że w tej cenie mogłoby coś się znaleźć dobrego . jakie gry ? hmm na pewno WOT na full detalach byłby mile widziany , GTA , Wiedźmin .

 

jedyne co na razie nabyłem to monitor : Acer SA240YABI

 

mile widziane byłby koszyki ze strony x kom oraz 2 kości ramu po 8 GB o ile nie przekroczy budżetu :)

 

pozdrawiam Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łady zestaw. a zasilacz 550 nie może być ? zawsze to kilka groszy taniej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten był najtańszy z odpinanymi kablami. Moc może być nawet 450w.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy bym brał rx570 8GB za 700zł. Fakt, że dostajesz grę za darmo. Od czerwonych w xkom jest jeszcze rx580 4GB od Asusa.

Zieloni wypuścili gtx 1650 super za ok 760zł. W większości gier jest lepszy od rx580 i pobiera dużo mniej prądu (od rx570 też mniej)... ponad 100W mniej pod obciążeniem niż rx580. Wadą jest 4GB vRAM ale uważam tą kartę za stosunkowo opłacalny model. W fhd to narazie starczy, choć w kilku grach będziesz musiał zmniejszyć jakość tekstur.

No i do płyty bym dorzucił 50zł (do MSI B450-APro). Ma lepszą sekcję, w przyszłości sobie procka podkręcisz jak będziesz chciał.

Zasilacz jak nie potrzebujesz modularnego może być vero l2 500W. Do tego zestawu (z gtx1650 super) to i 400W wystarczy.

 

Moja propozycja:

https://www.x-kom.pl/lista/ewp6r6bx5

Zmieniłem to co napisałem wyżej :)

Edytowane przez domino97

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach