Skocz do zawartości
shoija

AMD RADEON HD 7700 - białe ekran w pionowe paski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na samym wstępie chciałabym oznajmić, że przerzuciłam się z laptopa na komputer stacjonarny od znajomego jakiś czas temu, więc można wywnioskować, że jestem w tym temacie nieco zielona. Jeżeli czegoś brakuje w moich screenshotach to bardzo proszę o informację.  ;)

 

Specyfikacja moich podzespołów:

Płyta główna: GIGABYTE 970A-DS3P

Procesor: AMD FX-6300 (3500.0 MHz)

Zasilacz: SilentiumPC Vero L2

Dyski: HDD 1tb, SSD 240gb

RAM: GoodRam 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz

Grafika: AMD Radeon HD 7770/R7 250X