Skocz do zawartości
Adrian9

[Modernizacja] 2000-2500zł/Multimedia/B-OC/Moc/Inne/Zmiana

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

Po kilku latach postanowiłem znacznie zmodernizować swój komputer. W grę wchodzi wymiana:

- płyty głównej,

- procesora,

- pamięci RAM,

- zasilacza,

- obudowy.

 

Moja obecna konfiguracja:

- płyta główna: ASRock Fatal1ty P67 Professional,

- karta graficzna: GeForce 1060 6gb Windforce,

- procesor: i5 3570k,

- pamięć RAM: 8gb Kingston DDR3.

 

Do zostawienia jest karta graficzna oraz dyski - SSD Plextor 128gb i HDD Seagate 2TB.

 

Komputer używam głównie do gier, ale dość często oglądam filmy czy słucham muzyki.

 

Nie mam preferencji co do procesora. Zależy mi na jak najbardziej wydajnych komponentach w kwocie 2 000,00 zł - 2 500,00 zł. Chciałbym aby wszystko grało jak należy, nie znam się zbytnio na komputerach więc liczę na Waszą pomoc ;)

 

Z góry dzięki za propozycje!

 

Edit

 

Przepraszam, faktycznie zrobiłem błąd. Karta graficzna to GF 1060 6gb, nie 1080.

Edytowane przez Adrian9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego: morele.net/inventory/info/3b98cecb/

Jak ma być taniej to podmianka zasilacza na supremo m2 550w, obudowy na rg4 lub sg1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego: morele.net/inventory/info/3b98cecb/

Jak ma być taniej to podmianka zasilacza na supremo m2 550w, obudowy na rg4 lub sg1.

A czy jest sens dopłacić 50zł do tych pamięci RAM - 3200 MHz zamiast 3000?

Edytowane przez Adrian9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale po co zmieniać platformę do GTX 1060?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy jest sens dopłacić 50zł do tych pamięci RAM - 3200 MHz zamiast 3000?

 

3000 MHz CL15 = 3200 MHz CL16, więc nie ma. Tym bardziej, że te Cruciale fajnie z Ryzenami współpracują.