Skocz do zawartości
kzawar

Modernizacja PC na wydajniejszy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie jestem w temacie informatycznym :( jestem mechanikiem samochodowym proszę o wyrozumiałość :)

Dostałem PC całkowicie za darmo (nie targowałem się ;) chciałbym go zmodernizować proszę o poradę co można by lekko wymienić i czy jest taka opcja ...

Mogę włożyć w niego około 1200 tys +- ,wkurza mnie trochę wolna praca i chrobotanie jak myśli nad jakimś zadaniem (chyba dysk twardy takie wydaje dźwięki )

chciałbym wymienić procesor ,dołożyć ramu i może jakiś cichy dysk lub zastąpić go dyskiem SSD

Proszę o opinie co wg was można wymienić ,nie jestem jakimś typem gracza ale od czasu do czasu lubię zagrać w strategie typu civilization football manager

jeśli źle zamieściłem posta to przepraszam

 

podaje szczegóły swojego PC

Proccesor

Intel Core i3 3220 clocked at 3.30 GHz Processor frequency measure (core0): 1.60 GHz Number of cores: 2 physical, 4 logical Processor socket: Socket 1155

Motherboard

ASUSTeK COMPUTER INC. P8H61-M LX R2.0 Rev X.0x Serial number (motherboard): 120902592502755 SKU Number:

Chipset

Northbridge : Intel Ivy Bridge Revision ID: 09 Southbridge : Intel H61 Revision ID: B3

Memory

4 GB total memory type DDR3 to 665.11 MHz Memory timing: 9.0 clocks-9 clocks-9 clocks-24 clocks-1 TT Memory chip Kingston of 2 GB Maximum frequency: 667 MHz Max bandwidth: PC3-10700 Memory chip Kingston of 2 GB M

Graphics card

NVIDIA GeForce GTX 460 DirectX version installed: 11.0 Core clock: 50 MHz Shaders clock: 101 MHz Memory clock: 135 MHz

Harddrive

Harddrive SAMSUNGHD103SJ of 931.51 GB SATA II Firmware: 1AJ10001 SATA version: SATA Rev 2.6 Serial number: S246J9FZ812525 HDD Temperature: 35 °C Power time: 17423 hours

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie grasz,. to po prostu kup dysk SSD nawet najtańszy 120-240 Gb + dodatkowe 4GB Pamieci DDR3. Do przeglądania internetu, filmów, nic Ci więcej nie trzeba.