Skocz do zawartości
yampik

NVIDIA (GTX) rly RTX 30x0

Rekomendowane odpowiedzi

Taka ciekawostka, wysłałem kartę na reklamację do x-kom, trzymają już 2 miesiące i taka odpowiedź na moją prośbę aby oddali kasę. :D


image.png.c4126376a5709ed906d6fa78a78835a1.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jej się stało jeżeli to nie tajemnica 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poki jest w serwisie to normalne,ze ci nie oddadza kasy oraz nie zostana podjete zadne istotne decyzje. Na co Ty liczyles?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
27 minut temu, Tornado3 napisał:

A co jej się stało jeżeli to nie tajemnica 

Przegrzewała się

26 minut temu, Phoenix. napisał:

Poki jest w serwisie to normalne,ze ci nie oddadza kasy oraz nie zostana podjete zadne istotne decyzje. Na co Ty liczyles?

Na to co poniżej, Morele właśnie zwróciło mi kasę za dokładanie ten sam model karty :P
Jak widać szamciaski X-KOM jak zwykle nie umie dogadać z Gainwardem. 
O tym że w chinach jest to pewnie też ściema, bo z tego co wiem to serwis jest w Niemczech.


Obraz

Edytowane przez Griszah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy pojawi się tu osobs z x-komu i potwierdzi że karta jest w Chinach i pokaże jakiś dowód... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja cie doskonale rozumiem i zycze ci szybkiego zwrotu kasy, po prostu poki x-kom nie bedzie mial karty z powrotem to nie podejma zadnej decyzji. W innym watku czytalem, ze Gainward 2msc komus tez naprawial karte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Phoenix. napisał:

Ja cie doskonale rozumiem i zycze ci szybkiego zwrotu kasy, po prostu poki x-kom nie bedzie mial karty z powrotem to nie podejma zadnej decyzji. W innym watku czytalem, ze Gainward 2msc komus tez naprawial karte.

to nie mój pierwszy Gainward który poszedł na reklamację - xkom zawsze robi nawiększe problemy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Zapewne poczekasz jeszcze z msc ;) 

Jak sklep/dystrybutor ma swój serwis zewnętrzny i nie wysyła do producenta to idzie to szybciej ;) 

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie 2m to już trochę długo, 14dni roboczych ma sklep i w najlepszym wypadku sam serwis co daje razem 28 dni roboczych wiec jakby nie kombinować 60 dni z tego się nie zrobi. Jak Xkom ci robi "problemy" to zgłoś sprawę do UOKiK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tak to sobie poczytaj ile schodzi realizacji gwarancji w innych krajach w tym DE.

To, że na stronie coś wisi nie znaczy, że jest aktualne.

Jak to leci do chinoli to może trwać 3msc.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wiadomo, ale jak oni to wysłali do chin to pewnie już nie wróci :D

Edytowane przez Griszah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

4 minuty temu, Griszah napisał:

Serwis w Niemczech jeszcze niby jest. 
Dobrze że szanowny Xkom nie wysłał na Bliski Wschód, bo tam teraz wojna się rozkręca ;)


https://www.gainward.com/main/contact.php

Twoja karta jest w strefie gazy w serwisie hamasu. Prosimy o cierpliwość xD

  • Haha 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Griszah napisał:

Wiadomo, ale jak oni to wysłali do chin to pewnie już nie wróci :D

Oni tam czasem naprawiają te karty, ale spora szansa, że dostaniesz nówkę nawet lepszy model ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ciekawostka w tym wątku (i odpowiedzi morelki) jest to, że oni... proszą o nr zlecenia (zrozumiałe OK), ale i... nr rachunku bankowego (?!?) do przelewu?
Gdzie więc ten cyrk z wymaganą przy sprzedaży i oddaniu w drugą rękę cesją? Że ponoć kasa - zwrot, musi lecieć zawsze na konto, z którego dokonano zakupu, itd. itd.
Interesujące. :hmm: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Dla mnie ciekawostka w tym wątku (i odpowiedzi morelki) jest to, że oni... proszą o nr zlecenia (zrozumiałe OK), ale i... nr rachunku bankowego (?!?) do przelewu?
Gdzie więc ten cyrk z wymaganą przy sprzedaży i oddaniu w drugą rękę cesją? Że ponoć kasa - zwrot, musi lecieć zawsze na konto, z którego dokonano zakupu, itd. itd.
Interesujące. :hmm: 

Oni mają nawet specjalny formularz w którym wpisujesz swoje dane i nr konta :)

Dodatkowo nie zawsze płacisz przecież przelewem, równie dobrze możesz kupić za pobraniem.

Edytowane przez Griszah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Griszah napisał:

Oni mają nawet specjalny formularz w którym wpisujesz swoje dane i nr konta :)

Dodatkowo nie zawsze płacisz przecież przelewem, równie dobrze możesz kupić za pobraniem.

No oczywiście. Ja tego nie kwestionuję i ba... przecież na przestrzeni np. 3 lat mogę zamknąć rachunek w banku A, a założyć rachunek w banku B. Dla mnie to oczywista oczywistość. Niemniej naczytałem się i nasłuchałem (i to na labie również) o kwitach rękojmi EDIT! = CESJI (którego zawsze oczekuję od sprzedającego, a i ja daję też jako sprzedający do moich sprzętów na gwarancji), aby uniknąć cyrków z ewentualną wypłatą kasy w przypadku sprzętu, który pada i nie da się go naprawić.

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, *** ChOpLaCz *** napisał:

Niemniej naczytałem się i nasłuchałem (i to na labie również) o kwitach rękojmi (którego zawsze oczekuję od sprzedającego, a i ja daję też jako sprzedający do moich sprzętów na gwarancji), aby uniknąć cyrków z ewentualną wypłatą kasy w przypadku sprzętu, który pada i nie da się go naprawić.

A to dużej mierze wymysły sklepów aby utrudnić/zniechęcić do reklamowania/oddania kasy. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
21 minut temu, Griszah napisał:

A to dużej mierze wymysły sklepów aby utrudnić/zniechęcić do reklamowania/oddania kasy. 

Niezly syf. Te wszystkie gadki o gwarancjach i reklamacjach czy rekojmiach jak widac brzmia ladnie tylko na papierze.

Ciekawe czy jest jakis maksymalny czas na naprawe lub wymiane sprzetu. Z tego co czytam to w ramach rekojmii sprzedawca musi tylko ustosunkowac sie czy reklamacja jest zasadna do 14 dni, natomiast co dalej to cholera wie. W teorii to moga tak trzymac ta karte w nieskonczonosc. Wg mnie powinni miec max miesiac i potem albo zwrocic kase, albo dac sprzet zastepczy o podobnych parametrach albo naprawic.

Edytowane przez freeebed

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Griszah napisał:

A to dużej mierze wymysły sklepów aby utrudnić/zniechęcić do reklamowania/oddania kasy. 

Co tym bardziej jest dla mnie miłym zaskoczeniem, że morelki tak na miękko i cywilizowanie (czyt. bezproblemowo) do tematu podchodzą.
Brawo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rękojmia to nie gwarancja, za rękojmie odpowiada sprzedawca a za gwarancje producent.

W sytuacjach spornych pierwsze co powinniśmy zrobić to przeczytać dokładnie regulamin sklepu i zapisać sobie jego kopie na dysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@kadajo CZESKI błąd (poprawiłem).
Napisałem "rękojmia" mając na myśli "cesję"! :boink:

 

55 minut temu, freeebed napisał:

Ciekawe czy jest jakis maksymalny czas na naprawe lub wymiane sprzetu. Z tego co czytam to w ramach rekojmii sprzedawca musi tylko ustosunkowac sie czy reklamacja jest zasadna do 14 dni, natomiast co dalej to cholera wie. W teorii to moga tak trzymac ta karte w nieskonczonosc. Wg mnie powinni miec max miesiac i potem albo zwrocic kase, albo dac sprzet zastepczy o podobnych parametrach albo naprawic.

Bo z zależności od branży, rodzaju sprzętu itd. pewnie są takie ramy czasowe obligujące (ustawowe), ale jak pisze @kadajo - regulamin sklepu o tym pewnie mówi.
Tyle, że pewnie co kraj, to obyczaj.

Edytowane przez *** ChOpLaCz ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ktoś się spotkał z tym że po flashu bios z innej karty ma się niższe tempeartury, czy mi coś spierdzieloło w odczytach? 

Mam kartę która fabrycznie ma okropną tabelę napięć/częstotliwości. Wrzuciłem bios z KFA2 PL 450W i mam niższe temperatury niż na standardowym biosie 350W z mojego GPU :E Nawet zaryzykuję, że na fabrycznych ustawieniach napięcie/częstotliwość z KFA2 mam niższe temperatury niż na starym biosie z undervoltingiem 1920MHz / 900 mV. Custom fan curve tu i tu takie samo ustawione. Hot Spot 80 stopni przy 450W kiedy na starym biosie przy 350W dobijał do 90.

No i pytanko, ograniczyć TGP do 350W czy RTX 3090 mają swój powerstage z jakimś zapasem zrobione?

Edytowane przez cichy45

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, cichy45 napisał:

Mam kartę która fabrycznie ma okropną tabelę napięć/częstotliwości.

Może tu masz odpowiedz że custom bios ma mniej agresywne na auto bez grzebania względem oryginału :] 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 13.11.2023 o 12:34, Griszah napisał:

Taka ciekawostka, wysłałem kartę na reklamację do x-kom, trzymają już 2 miesiące i taka odpowiedź na moją prośbę aby oddali kasę. :D

 

O wszystkim tutaj decyduje serwis producenta, sklep nie ma nic do gadania. Kasa jest w ostateczności jeśli : 

1. Karty nie da się naprawić

2. Nie ma nowej na wymianę 

Wtedy serwis zleca wypłatę środków 

 

Znalazłem starego maila jak reklamowałem Suprima 3080 w 2021r.

"Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że niezależnie od trybu zgłoszonej reklamacji karta graficzna będzie wysłana w celach diagnostycznych do serwisu MSI, ponieważ my jako sprzedawca nie posiadamy specjalistycznych programów do diagnozy uszkodzonych elementów kart graficznych. Rezultat zgłoszenia serwisowego w serwisie producenta nie jest niestety od nas zależny i może być to zarówno: naprawa, wymiana lub rozliczenie - w zależność od aktualnych procedur obsługowych w serwisie MSI, dostępności części zamiennych i aktualnej sytuacji na rynku."

W sprawie gwarancji konsultowałem się też telefonicznie z serwisem sklepu jak i w samym sklepie. I wszędzie to samo, naprawa - wymiana - kasa. Ja wtedy bardzo nie chciałem zwrotu kasy ;) 

Edytowane przez maras2574
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...