Skocz do zawartości
yampik

NVIDIA (GTX) rly RTX 30x0

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do tych mądrzejszych. Jak wygląda sytuacja z całym TDP karty jak to rozkłada się na rdzeń i pamięci? Wg specyfikacji aio 280 może odebrać do 350w ale ogarnia sam rdzeń więc przy GPU z TDP 450w ile tej mocy idzie na ram etc ? Mam nadzieję, że wyjaśnienie jest w miarę zrozumiałe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, ODIN85 napisał:

Jakieś nowe info?🤗

Same plotki, 8nm albo 5nm od Samsunga. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Armage169 napisał:

Same plotki, 8nm albo 5nm od Samsunga. 

5nm ?? A to chyba coś przespałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, RozQ napisał:

Pytanie do tych mądrzejszych. Jak wygląda sytuacja z całym TDP karty jak to rozkłada się na rdzeń i pamięci? Wg specyfikacji aio 280 może odebrać do 350w ale ogarnia sam rdzeń więc przy GPU z TDP 450w ile tej mocy idzie na ram etc ? Mam nadzieję, że wyjaśnienie jest w miarę zrozumiałe

TDP to sam rdzeń. TGP to cała karta. Zobacz sobie w GPU-Z ile u Ciebie wychodzi poboru jednego i drugiego. 

Był taki przeciek, który wygląda optymistycznie. 

Jak masz kartę z TDP450wat na rdzeniu, to reszta wciągnie lekko kolejne 100w. AIO 350w doprowadzi do throtlingu.

 

20190612-graphics-card-tdp-and-tgp.jpg

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeśli premiera kart ma się odbyć 1.09 o 18:00, to czy blokada na testy schodzi w tym samym czasie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiadomo czy NV dostarczyła komuś karty na testy - wątpliwe.. pewnie 1 bedzie sama prezentacja i dopiero pózniej testy.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Passt napisał:

Panowie, jeśli premiera kart ma się odbyć 1.09 o 18:00, to czy blokada na testy schodzi w tym samym czasie??

A od kiedy to testy pojawiaja sie w dniu prezentacji :-P Pojawia sie pewnie przed dniem sprzedazy oficjalnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Minciu napisał:

TDP to sam rdzeń. TGP to cała karta. Zobacz sobie w GPU-Z ile u Ciebie wychodzi poboru jednego i drugiego. 

Był taki przeciek, który wygląda optymistycznie. 

Jak masz kartę z TDP450wat na rdzeniu, to reszta wciągnie lekko kolejne 100w. AIO 350w doprowadzi do throtlingu.

 

20190612-graphics-card-tdp-and-tgp.jpg

 

 

Super o to mi chodziło, taki Kraken x62 na izi trzymał 2080ti a po obcowaniu z GPU na "wodzie" inna wersja nie wchodzi w grę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak plotki będą prawdziwe to realnie zasilacz 700 starczy czy jednak nie?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ODIN85 napisał:

A jak plotki będą prawdziwe to realnie zasilacz 700 starczy czy jednak nie?

Czemu miałby nie starczyć? Nawet 400W kartę powinien spokojnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, ODIN85 napisał:

A jak plotki będą prawdziwe to realnie zasilacz 700 starczy czy jednak nie?

Bez dwóch transformatorów 110/15 kV nawet nie podchodź.

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Minciu napisał:

TDP to sam rdzeń. TGP to cała karta. Zobacz sobie w GPU-Z ile u Ciebie wychodzi poboru jednego i drugiego. 

Zostało to wprowadzone by mącić w głowach. Jest jeden rzeczywisty pomiar - pobór całej karty. Reszta to stały przelicznik, a nie rzeczywisty pomiar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem trochę w czarnej, bo mam 550w zasilacz,  i ciekawe czy podola z rtx3070 ;) . W teorii powinien sobie poradzić, wszystko poza gpu w grach to pewnie będzie 150-200w , i rtx3070 bedzie bez uv mial z 250-270w pewnie, chyba ze sie zdziwię na zapowiedzi :). 

I tak nowe gpu pojdzie u mnie na uv calkiem solidne, bo chce mieć jak naj mniej wydzielanego ciepła z budy, w zimę kurek najwyzej sie odkreci, bedzie dogrzewanie w pokoju :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
28 minut temu, ODIN85 napisał:

A jak plotki będą prawdziwe to realnie zasilacz 700 starczy czy jednak nie?

Ja się też zastanawiam czy 650w starczy pod 3080.

Przez te plotki człowiek bardziej głupieje.

W najgorszym przypadku grubym kablem pod 3 fazy i ogień (dosłownie xd)

Edytowane przez ombre070
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu ma nie starczyć? Ludzie 2x8pin to ponad 350W... Pierwsze czym bym się przejmował przy tym poborze to akustyka :E jak wam pozwolą daleko kręcić te karty to nie znaczy że się będzie chciało :P oni tam trochę chyba myślą i znają fizyke... A jak nie to będziesz shodził z napięciem robiąc undervolt a jak ci będzie dalej źle to jeszcze underclock :P

jak stać cię zrobić osobny obieg lc dla karty to pewnie przeżyjesz sprzedaż zasiłki i kupno nowej :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, RozQ napisał:

Super o to mi chodziło, taki Kraken x62 na izi trzymał 2080ti a po obcowaniu z GPU na "wodzie" inna wersja nie wchodzi w grę

masz Krakena na 2080TI? Jak z chłodzeniem sekcji? Kleiłeś coś radiatorami czy został midplate czy na golasa dmuchasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, wii napisał:

Czemu ma nie starczyć? Ludzie 2x8pin to ponad 350W... Pierwsze czym bym się przejmował przy tym poborze to akustyka :E jak wam pozwolą daleko kręcić te karty to nie znaczy że się będzie chciało :P oni tam trochę chyba myślą i znają fizyke... A jak nie to będziesz shodził z napięciem robiąc undervolt a jak ci będzie dalej źle to jeszcze underclock :P

jak stać cię zrobić osobny obieg lc dla karty to pewnie przeżyjesz sprzedaż zasiłki i kupno nowej :E

Po co komu obieg, jedna rurka pod wodociąg, a druga do kanalizacji i to bez chłodnic :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, ODIN85 napisał:

A jak plotki będą prawdziwe to realnie zasilacz 700 starczy czy jednak nie?

całość tej szopki (chłodzenie, zasilanie) to po to aby upewnić łosi, że podwyżka 20-30(50?)% cen, i tak już z kosmosu wyjętych, to konieczność dla tak "przełomowych" technologii. w następnej serii chłodzenie i zasilanie wróci do starych formatów a ceny zostaną. tak się kroi leszcza! apple może spokojnie się uczyć od nvidii. więc 700W starczy :E.

Zabawne też będą próby wstrzelenia się nowych crapeonów w nowe widełki cenowe nvidii.

Edytowane przez ghs
:E
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

dubel

Edytowane przez ghs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, wii napisał:

Czemu ma nie starczyć? Ludzie 2x8pin to ponad 350W... Pierwsze czym bym się przejmował przy tym poborze to akustyka :E jak wam pozwolą daleko kręcić te karty to nie znaczy że się będzie chciało :P oni tam trochę chyba myślą i znają fizyke... A jak nie to będziesz shodził z napięciem robiąc undervolt a jak ci będzie dalej źle to jeszcze underclock :P

jak stać cię zrobić osobny obieg lc dla karty to pewnie przeżyjesz sprzedaż zasiłki i kupno nowej :E

Wydaje mi się, że wystarczy, raczej jesli wydajnosc bedzie jak na przeciekach to karta bedzie z ogromnym zapasem u mnie, z resztą tak chce, zbije jej mocno pobor z jakąś strata wydajnosci i bedzie nadal potezna karta, ale z niskim poborem. Underclock+ undervolt u mnie pojdzie :). 

Zasilacz mam dopiero rok, z pełną 10 letnia gwarancja (pierwszy właściciel), dlatego szkoda mi go sprzedać... Nie wzialem 650tki, a chcialem. Ale xkom na koniec wakacji wypalił z promocja na 259zl za rm550x , grzechem było nie wziąć :). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Minciu napisał:

masz Krakena na 2080TI? Jak z chłodzeniem sekcji? Kleiłeś coś radiatorami czy został midplate czy na golasa dmuchasz?

Okres wrzesień 2019 do połowy sierpnia 2020 bez najmniejszego problemu. Sam nawiew temp mierzone laserem ok 70*C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Phoenixsuple napisał:

To jest adapter? Bo wygląda jak indywidualny kabel do zasilacza zamiast standardowych 8pin. Czyli nie ma nawet możliwości podpięcia go do rozdzielonej linii 2x8pin, tylko wszystko idzie z dwóch osobnych wyjść zasilacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo tak jest. Widziałeś 75cm przejśćówke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, ADAPTER = Przejściówka ;) myślałem że takiego tasiemca chcą jako przejściówkę z opisów, aby gdzieś schować miejsce łączenia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • powiedzcie mi ale szczerze czy "problem borderless" występuje w grach na vulkanie?
    • Witam,   Mam pewien problem związany z Aliexpress i proszę o poradę. Sprzedawca podał fałszywy kod i nie wysłał towaru, napisałem do niego i odpowiedział że wie o tej sytuacji, że nie wysłał towaru i prosi mnie abym nie otwierał sporu i zapytał mnie czy mam konto PayPal i aby załatwić sprawę poza Ali. Sporu chyba nawet nie mogę teraz nawet otworzyć. Proszę o poradę.  
    • stracić też sporo mógl taki urok giełdy  Nawet na zero ktoś mógł wyjść jak miał farta ja się dziwie kto im kazał tak zamawiać  Oni dobrze wiedzieli że kart nie ma a teraz udają debili  Mam na myśli kupujących. Ja również zakupiłem ale dobrze wiedziałem od samego początku że bede czekał kilka miesiecy każdy ogarniety użytkownik o tym wiedział. A jeżeli nie to naprawdę był naiwny i się nie potrzebnie łudził. Nikt nie każe płacić z góry możesz sobie czekać zamawiając pobranie ja nie rozumiem tylko co to zmienia i tak masz hajs zamrożony i tak. Najbardziej to zauwayłem narzekają ci co zamawiali karty w 20 sklepach i jeszcze płaczą a tak naprawdę przez nich to wszystko się nie potrzebnie też przedłuża. xkom nigdzie nie pisał że rtxy wysyła od ręki od początku to były preodery. Jedynie morele ładnie leciał pokazując cały czas że dostepne 30 sztuk.
    • Witam, mam pytanie odnośnie Xbox series X. Grałem ostatnio w call of duty cold war i zaciela mi sie gra (obraz stanął i cala konsola sie zatrzymala) nie moglem nic zrobic po chwili sie wylaczyla. Wlaczylem i wywalal blad E106 i 2 opcje Zresetuj ta konsole Xbox Rozwiaz problem No i probowalem resetowac i nic, niw chcialo przejac dalej i odpalic systemu. W koncu sie udalo, kiedy zrobilem przywroc dane fabryczne i usunelo mi wszystkie gry i tak jakbym logowal konsole od nowa. Teraz juz sie tak nie robi, wlacza sie normalnie. Jednak zmartwilo mnie to ze mam konsole 2 tygodnie i takie cos sie stalo. W czym moze byc problem? Czytalem ze w codzie ludziom ostatnio wylaczalo tez konsole, jednak nie wiem czy z takim bledem. Poki co obserwuję, ale boje sie ze cos sie bedzie chrzanic. Niby jest gwarancja, ale nie daje mi spokoju to ze sie tak stalo i sie denerwuje ze moze dysk walniety czy cos... Gdyby drugi raz sie tak zdarzylo to reklamowac sprzet? Mial ktos tak? Tylko raz mi sie tak zdarzylo w tym call of duty. Czy gra moze tworzyc takie problemy i jest mozliwe ze ja połataja? Wszyscy ponoc maja problem na tej mapie Moskwa i ja tez na niej grałem.
    • Jak kupiłem PS4 pro - to też się okazało, że połowa moich kabli co to miały być 2.0 nie działa z 4k A najzabawniejsze było, że jeden z tych 1.3 chodził bez problemu
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...