Skocz do zawartości
RayvenPL

Zakup monitora min. 24"

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W tym momencie jestem szczęśliwym posiadaczem Asusa VK222H. Do teraz spełniał moje oczekiwania, ale już nie spełnia, poza tym coś mu się już chrzanić zaczyna.

 

Poszukuję monitora w kwocie do 1000zł w rozmiarze min. 24".

Oglądam dużo filmów, ostatnio, jako że zmieniłem w końcu sprzęt, m.in. grafę na GTX1660Super, to zaczynam od nowa grać w gry.

Ponadto do monitora mam podpięty przez switcha HDMI tuner TV naziemnej, więc mile widziane wbudowane głośniki.

 

Podkreślam, że nie znam się zupełnie na monitorach, ale wiem co to są częstotliwości odświeżania oraz znam różnicę pomiędzy IPS a TN.

Opóźnienia w zakresie kilku ms są akceptowalne, gram rekreacyjnie a nie wyczynowo, poza tym w strzelanki sieciowe i tak ssę, więc monitor nie pomoże :E

Często oglądamy na monitorze TV z pewnej odległości i pod różnymi kątami, więc szala wyboru matrycy przechyla się ku IPS. Chyba że są inne lepsze w tej cenie. Ale tu już zaczyna się mój laicyzm.

 

Bardzo proszę o kilka konkretnych propozycji w przedziale cenowym, ponieważ wybór jest ogromny, parametry "na papierze" bardzo często zbieżne, a ja nie potrafię stwierdzić czym się różnią od siebie konkretne modele, szczególnie jeśli chodzi o szeroko rozumianą jakość.

 

Znalazłem kilka wypowiedzi na temat AOC G24U https://www.x-kom.pl/p/517973-monitor-led-24-aoc-24g2u.html

 

Czy w tej cenie będzie to najlepszy wybór dla mnie?

 

Z góry bardzo dziękuję.

Pozdrawiam

Ray

Edytowane przez RayvenPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem kilka wypowiedzi na temat AOC G24U https://www.x-kom.pl/p/517973-monitor-led-24-aoc-24g2u.html

https://pclab.pl/art82063.html