Forum PCLab.pl: Dziwny problem z internetem? - Forum PCLab.pl

Skocz do zawartości

Otwarty

Ikona Najnowsze pliki

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

Dziwny problem z internetem?

#1 Użytkownik jest niedostępny   Targaryen 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 424
  • Dołączył: So, 04 Maj 13

Napisany 11 Styczeń 2020 - 19:44

Hej,

Ostatnio zacząłem mieć dziwne problemy z chyba internetem na windows 10, połączenie do modemu dostawcy przez kabel do karty sieciowej z mobo.

Internet normalnie działa ale np. OBS nie może się połączyć z serwerem, tak samo steam czasem sie loguje a czasem wyskakuje ze nie może się połączyć bo brak neta.
W Bitdefenderze te programy są oczywiście dodane do wyjątków i mają pełen dostęp, ale bitdefendera mam od paru miesięcy a te problemy od paru dni,tygodni (nie pamiętam kiedy ostatnio używałem OBS czy Steam)

Jeszcze co odkryłem to jak robie diagnostykę samego adapter/sieci w "Control Panel\Network and Internet\Network Connections" to wychodzi że komputer poprawnie skonfigurowany ale urządzenie lub DNS serwer nie odpowiada.
Ale tak jak pisałem internet do wszystkiego inne działa jak należ....

Próbowałem już robić jakieś dns flushe wg. poradników w konsoli ale nic sie nie zmieniło.

Details about network adapter diagnosis: 

Network adapter Ethernet driver information:

   Description . . . . . . . . . . : Realtek PCIe GbE Family Controller
   Manufacturer  . . . . . . . . . : Realtek
   Provider  . . . . . . . . . . . : Realtek
   Version   . . . . . . . . . . . : 10.31.828.2018
   Inf File Name . . . . . . . . . : C:\WINDOWS\INF\oem2.inf
   Inf File Date . . . . . . . . . : Wednesday, December 19, 2018  2:31:04 AM
   Section Name  . . . . . . . . . : RTL8168E.ndi
   Hardware ID . . . . . . . . . . : pci\ven_10ec&dev_8168&rev_06
   Instance Status Flags . . . . . : 0x180200a
   Device Manager Status Code  . . : 0
   IfType  . . . . . . . . . . . . : 6
   Physical Media Type . . . . . . : 14


Ten post był edytowany przez Targaryen dnia: 11 Styczeń 2020 - 21:06


#2 Użytkownik jest niedostępny   rafall93123 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 115
  • Dołączył: Wt, 09 Lip 19

Napisany 13 Styczeń 2020 - 20:38

Na wszeli wypadek zobacz czy manager urządzeń widzi poprawnie karte sieciową i żeby sprawdzić jakośc połączenia pomiędzy kompem a routerem zapuść na kilka minut ping. Ping adres_ip_router -t kończysz to ctrl+c

Ten post był edytowany przez rafall93123 dnia: 13 Styczeń 2020 - 20:38


#3 Użytkownik jest niedostępny   NeGeDoC 

  • Uzależniony od forum
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 1150
  • Dołączył: Pt, 17 Sty 03

Napisany 13 Styczeń 2020 - 20:56

Zacznijmy od podstaw - pokaz co wyświetli wiersz poleceń po wpisaniu: ipconfig /all

#4 Użytkownik jest niedostępny   rafall93123 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 115
  • Dołączył: Wt, 09 Lip 19

Napisany 14 Styczeń 2020 - 08:28

Zobacz postNeGeDoC, o 13 Styczeń 2020 - 20:56, napisał(a):

Zacznijmy od podstaw - pokaz co wyświetli wiersz poleceń po wpisaniu: ipconfig /all


A co jest bardziej podstawowe niż warstwa fizyczna sieci?

#5 Użytkownik jest niedostępny   Targaryen 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 424
  • Dołączył: So, 04 Maj 13

Napisany 14 Styczeń 2020 - 17:54

Panowie, zrobiłem test na laptopie który jest po wifi a nie kablu i było to samo więc byłem juz pewny że to wina routera dostawcy neta. Zrobiłem tam reset do fabrycznych ustawień i na ten moment działa. Ciekawe co było przyczyną problemu... sam sie router chyba nagle nie prze-konfigurował.

#6 Użytkownik jest niedostępny   rafall93123 

  • Gaduła
  • PipPipPip
  • Grupa: Forumowicze
  • Postów: 115
  • Dołączył: Wt, 09 Lip 19

Napisany 14 Styczeń 2020 - 19:35

Zobacz postTargaryen, o 14 Styczeń 2020 - 17:54, napisał(a):

Panowie, zrobiłem test na laptopie który jest po wifi a nie kablu i było to samo więc byłem juz pewny że to wina routera dostawcy neta. Zrobiłem tam reset do fabrycznych ustawień i na ten moment działa. Ciekawe co było przyczyną problemu... sam sie router chyba nagle nie prze-konfigurował.


Lepiej tak, niż dalej miało by nie działać ;)

Strona 1 z 1
  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie

1 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych