Skocz do zawartości
Open-Your-Heart-To-Sci-fi

Czy granie koncertów ma jeszcze sens?

Rekomendowane odpowiedzi

W naszych czasach każdy może posłuchać muzyki na telefonie,

płyt nikt nie kupuje

muzyka, słowa, nie wzbudzają buntu w ludziach, bo to nie te czasy.

Jak to jest z Wami, co sądzicie o obecnej muzyce?

Czy słowa w piosenkach mają sens?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma sens, nie wiem skąd to pytanie. Wielu artystów na żywo brzmi zupełnie inaczej niż na płycie (oczywiście piszę tutaj artystach, którzy rzeczywiście śpiewają i grają a nie tylko robia show) Poza tym wielu z nich pozwala sobie na interpretacę podczas koncertów. Byłem jakiś czas temu na dwóch koncertach, na które zaciągnęła mnie moja partnerka bo sam nie jestem wielkim fanem muzyki artystów ale nie żałję. Były to koncerty Meli Koteluk oraz Czesława Mozila. Na wiele koncertów musisz kupować bilety z długim wyprzedzeniem. https://www.ticketmaster.pl/festiwale/wszystko-festiwale/10101/events

Edytowane przez Jastim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież granie na żywo ma się tak dobrze jak nigdy dotąd. Dopiero co czytałem artykuł o przesycie festiwali. Ciekawe skądinąd, na ile to efekt loudness war. Nie zdziwiłbym się, gdyby po części była to zasługa niedosytu dynamiki, przecież nawet najlepsze pod tym względem nagrania w dobrym akustycznie pomieszczeniu (czy słuchawkach) wyraźnie odstają od tego, co można usłyszeć na koncercie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My się wydawało, że obecnie muzycy zarabiają głównie na trasach koncertowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzę na koncerty kilka razy w roku, jeżdżę na nie specjalnie po kraju. Do tego kupuję nadal sporo płyt i kaset magnetofonowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach