Skocz do zawartości
wiktorcichy

Komputer do max 3000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy mógłby mi ktoś doradzić w zestawie do 3000 zł w zestawie z karta graficzna gtx 1660 super aby się zmieścić. Jestem zielony w temacie i nie wiem jak to że sobą łączyć aby wspolgralo. Najlepiej że złożeniem w zestawie bez systemu, podkręcania. Dysk max 500gb może być mniejszy bo dużo nie instaluje. Gram głównie w World of tanks a filmy oglądam online. Coś tam zdjęć itd. Obudowa też tańsza bez wydziwien. Pozdrawiam

Edytowane przez wiktorcichy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz moją propozycję Ryzen 1600AF + GTX1660Super za 2900zł

Jeżeli będziesz zamawiał z x-kom to w zamówieniu napisz, żeby dali wersję AF procesora Ryzen 1600, a jeżeli w innym sklepie to tez trzeba to sprawdzić w opisie lub bezpośrednio na pudełku. Zostaje 100zł w twoim budżecie to można też od razu zamówić Ryzena 2600 jeżeli nie chcesz się bawić w pilnowanie wersji AF lub dodatkowe chłodzenie FERA3, do OC tego proca. https://www.x-kom.pl/lista/r2iz0x1ts

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

V1 - https://www.x-kom.pl/lista/wcmenkcei

 

V2 - jakaś tańsza obudowa i RAM żeby się wymieścić w budżecie.

https://www.x-kom.pl/lista/3p9db7peo

Odejmij 200 zł za kupon AMD (zeruje się po dodaniu do koszyka).

Bodaj jeszcze 75 zł dochodzi za złożenie PC. Do finalizacji po zatwierdzeniu zamówienia.

 

Końcowo 3100 zł

1660 Super + 5 3600 + 2x4GB.

Jak będziesz więcej giercował, to drugie 2x4GB dołożysz.

 

Więcej RAMu albo porządne CPU. Wóz albo przewóz.

Edytowane przez deton24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.x-kom.pl/lista/wcmenkcei

 

V2 - jakaś tańsza obudowa i RAM żeby się wymieścić w budżecie.

https://www.x-kom.pl/lista/3p9db7peo

Odejmij 200 zł za kupon AMD (zeruje się po dodaniu do koszyka).