Skocz do zawartości
Ciachus4040

VR - temat główny

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Amazon sprzedaję za 499euro.
 

To co linkujesz to sprzedaż od jakiegoś randoma "Deko Kind", prawdopodobnie ktoś dziabną jego konto, albo przygotował konto na wałek. W ostateczności walną się z ceną, ale wątpię, płatności na amazonie z automatu przechodzą.

Mi to nie potrzebne, ani nie chce mi się próbować, ogólnie jak to wałek i zapłacisz przez amazona to odzyskasz hajs przez support amazona, chyba, że przelejesz gościowi kasiorę na konto poza płatnościami amazona :E

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest pewien element ryzyka. Ja w tej cenie chętnie bym łyknął bo to złoty deal, kompletny vr set za takie pieniadze. Z racji że pisali i twierdzą ze towar jest tylko jest problem z płatnością to wygląda bardziej na jakiś wałek...  ale amazon, to tez obstawiam że w końcu mi zwrócą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety CGI. Gameplay mamy zobaczyć na Gamescom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na to i jeszcze Metro VR :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twórcy gier VR rzadko kiedy chwalą się statystykami. Tutaj ciekawe dane z Vail VR.

Quest jak zawsze miażdży konkurencję. Podziwiam, że chciało im się robić i wspierać wersję PC, skoro gra tam garstka osób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na steam sale znaleźliście jakieś okazje ? Bo ja kupiłem hellblade senua ascrifice VR za niecałe 11zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkurzyłem się na WiFi, zamówiłem 10m kabla płaskiego, poszedł pod futryną, kawałek po płytkach, potem za meble i mam spokój :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HDR, sprzężenie zwrotne gogli, śledzenie oczu, adaptacyjne efekty „Trigger” i efekty dotykowe (poza zwykłymi wibracjami) nie są dostępne podczas gry na komputerze PC.

Można się rozejść ;) 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale za to można sobie kupić przejściówkę za jedyne 300zł

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 2.08.2024 o 18:41, galakty napisał:

HDR, sprzężenie zwrotne gogli, śledzenie oczu, adaptacyjne efekty „Trigger” i efekty dotykowe (poza zwykłymi wibracjami) nie są dostępne podczas gry na komputerze PC.

Można się rozejść ;) 

A które google na pc oferuje coś z tego??? a przynajmniej część bez wydania 5-7k+ albo pewnie 9-10k??

Łatwo się tak przypierdalać jak nawet takie technologie nie są dostępne na pc bez wydania taczki hajsu.... przyt wydatku niecałych 3k.... co ty mozesz za 2-3k podpiąc do pc????... meta questy 3 na lcd... które też niz z tego nie oferuja!!!!!

Edytowane przez marioking
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, marioking napisał:

Łatwo się tak przypierdalać jak nawet takie technologie nie są dostępne na pc bez wydania taczki hajsu.... przyt wydatku niecałych 3k.... co ty mozesz za 2-3k podpiąc do pc????... meta questy 3 na lcd... które też niz z tego nie oferuja!!!!!

Skoro cena tych gogli na PC jest najwyższa z racji konieczności dokupienia przejściówki a same gogle są wykastrowane z połowy ficzerów bo nie chce im się napisać odpowiednich sterowników do PC to przypierdzielanie się jest chyba uprawnione?
W zasadzie to te gogle kupią chyba tylko ludzie, którzy są zafiksowani na tym żeby mieć oledy, porównywanie tych gogli do Questa 3 jest trochę nie na miejscu, bo Quest 3 to gogle, konsola, cały ekosystem, możliwość podłączenia tych gogli do PC jest tylko jednym z bardzo wielu ficzerów tych gogli i to w cale nie najważniejszym.
Poza tym który mamy rok żeby kupować gogle na kabel...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież Q3 wypadają lepiej bo oferują znacznie więcej, jedynie nie mają OLED i ubolewam nad tym ale całościowo biją PSVR pod PC z tym śmiesznym adapterkiem za 300 zł xD 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, GTM napisał:

Poza tym który mamy rok żeby kupować gogle na kabel...

Jak nie masz kabelka to Quest 3 starcza ledwo na 1.5h, a w gratisie dostajesz jeszcze artefakty kompresji/dodatkowe opóźnienie. Nowoczesność :D 

9 godzin temu, GTM napisał:

W zasadzie to te gogle kupią chyba tylko ludzie, którzy są zafiksowani na tym żeby mieć oledy, porównywanie tych gogli do Questa 3 jest trochę nie na miejscu, bo Quest 3 to gogle, konsola, cały ekosystem, możliwość podłączenia tych gogli do PC jest tylko jednym z bardzo wielu ficzerów tych gogli i to w cale nie najważniejszym.

Sony wsparcie PC traktuje jako rozszerzenie biblioteki dla konsolowych graczy. Sprzęt 2 w 1. OLED miażdży LCD i nie trzeba być zafiksowanym na tym punkcie, żeby faktycznie widzieć różnicę (jak się porówna na żywo obraz w obu sprzętach to na LCD jest tragedia).

Niestety pozostałe funkcje PSVR2, które deklasują Questa będą niedostępne na PC. Tu faktycznie Sony mogłoby się bardziej postarać. Ale oni nawet do tej pory nie ogarnęli wszystkich funkcji Dualsense na PC, także nie ma co oczekiwać cudów :D 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo na takich goglach standalone gra się w inne gry. Coś takiego jak AW2 to nawet mi się instalować nie chciało mimo że dodali mi do konta przy zakupie. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taa, bo standalone vr to tylko Beat Saber :E

W ogóle nie przekonuje mnie ten argument, pierwsza część na PC tłumów również nie porwała. Ludzie od lat płaczą, że chcą gry AAA VR, a jak już takie wychodzą to nagle nie ma chętnych... Mam nadzieję, że Meta widząc tak słabe zainteresowanie nie przestanie inwestować w gry VR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, slafec napisał:

Only 8450 people finished Asgards Wrath 2 :E

Tak wygląda gaming na Queście. Gogle takie super, a ludzie i tak nie grają... Porażka to mało powiedziane.

Podoba mi się twoja manipulacja faktami, ktoś kto nie ma pojęcia jaki procent graczy kończy gry, zapewne po przeczytaniu tego uzna że na Questach praktycznie nikt nie gra, a wystarczy przeczytać cały post z reddita który wkleiłeś i można się tam dowiedzieć, że miliony kupiły tą grę a ukończyło ją mniej niż 1% graczy. Wynika to zapewne z prostej rzeczy, robienie gier RPG na VR których przejście zajmuje kilkadziesiąt godzin to nie jest dobry pomysł.

7 godzin temu, slafec napisał:

Jak nie masz kabelka to Quest 3 starcza ledwo na 1.5h, a w gratisie dostajesz jeszcze artefakty kompresji/dodatkowe opóźnienie. Nowoczesność :D

Tworzysz problemy tam gdzie ich nie ma, chyba każdy posiada w domu powerbanka i przewód USB C a jeśli tak to w magiczny sposób robi się przynajmniej 3 godziny, poza tym jak ktoś gra dużo na VR to zapewne dla samej wygody wyposażył się w coś pokroju BOBOVR a to ma wbudowany powerbank.
A jeśli chodzi o opóźnienia to może przestańmy używać bezprzewodowych słuchawek, padów, myszek itp. Bo wszędzie da się zmierzyć opóźnienie większe niż na kablu, tylko że 99,9% użytkowników nie jest w stanie wyczuć tych opóźnień, bo każdy chce się po prostu dobrze i wygodnie bawić, ja np często grywam w eleven table tennis na swoim Queście 2 i jakoś daje radę grać w multi bezprzewodowo, pomimo że gra jest czasem bardzo szybka, a mam tego wolniejszego Questa, gram bezprzewodowo a na dodatek czasem wrzuci mi kogoś z pingiem ponad 100.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
41 minut temu, GTM napisał:

Podoba mi się twoja manipulacja faktami, ktoś kto nie ma pojęcia jaki procent graczy kończy gry, zapewne po przeczytaniu tego uzna że na Questach praktycznie nikt nie gra, a wystarczy przeczytać cały post z reddita który wkleiłeś i można się tam dowiedzieć, że miliony kupiły tą grę a ukończyło ją mniej niż 1% graczy. Wynika to zapewne z prostej rzeczy, robienie gier RPG na VR których przejście zajmuje kilkadziesiąt godzin to nie jest dobry pomysł.

Tak, manipuluję i podaję źródło :D. Od siebie dodam, że problem z tym, że pozostałe osiągnięcia z tej gry też nie mają zbyt wielu zdobywców.

AW2 to gra na 25h+. Czy to faktycznie tak dużo? Jest to zeszłoroczne GOTY i zainteresowanie powinno być znacznie większe. Zwłaszcza, że podobnych produkcji o takim rozmachu nie ma na rynku. Gra była dołączana "za darmo" do każdego Questa 3. Niby Questy się tak świetnie sprzedają, a w ogóle tego nie widać. Zamieszanie wokół dużych premier jest znikome. Sprawdź sobie ilość recenzji w sklepie Meta - ogólnie bieda.

41 minut temu, GTM napisał:

Tworzysz problemy tam gdzie ich nie ma, chyba każdy posiada w domu powerbanka i przewód USB C a jeśli tak to w magiczny sposób robi się przynajmniej 3 godziny, poza tym jak ktoś gra dużo na VR to zapewne dla samej wygody wyposażył się w coś pokroju BOBOVR a to ma wbudowany powerbank.

W przypadku Questa zwisający powerbank na kablu już nie przeszkadza? No i 3h to nie jest jakiś super długi czas rozgrywki ;) 

Edytowane przez slafec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cy by nie było poniżej 1% to padaka totalna. Nawet jak faktycznie dodawali tą grę za free i liczą te kopie. 

Ja do dziś Alyxa uznawanego za jedną z najlepszych gier VR nie ograłem bo zaczął mnie nudzić i nie chciało mi się siedzieć już w googlach, aby to dalej ciągnąć, a co mówić o 2-3 krotnie dłuższej grze RPG :E

Taki Alyx to gra na ~12-14h a ograło ją patrząc po achievementach ~24% graczy. Co jest i tak bardzo słabo jak na w zasadzie topową grę VR i relatywnie nie długą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie Alyx też nudził ale ukończyłem, tylko to nie jest kwestia VR a samej gry, jest po prostu nudna i gdyby nie elementy VR to bym na PC nie ukończył w życiu, szkoda czasu.

Pany, coś mi się porąbało, odpalam H3VR i mam jedyne 60 FPS, gogle ustawione na 90 Hz, nie wiem co jest grane. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
58 minut temu, slafec napisał:

ogólnie bieda.

Tak można podsumować cały rynek VR.

58 minut temu, slafec napisał:

W przypadku Questa zwisający powerbank na kablu już nie przeszkadza? No i 3h to nie jest jakiś super długi czas rozgrywki ;) 

Raczej nie, bo dalej ma się pełną swobodę trzymając powerbank np w kieszeni, chociaż ja z tej możliwości i tak nie korzystam, mi tam 2h jednorazowo w zupełności wystarcza (Quest 2 dłużej trzyma) i ciężko mi sobie wyobrazić żebym miał grać bez przerwy przez 4h, to jest jednak męczące, nawet jak puzzle układam to po 2h mam już po prostu dość.

Edytowane przez GTM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca. Quest 2 dawno temu przebił barierę 20 mln, a Quest 3 podobno sprzedaje się lepiej niż oczekiwano. Content creatorzy zaczęli już robić szum wokół niezaprezentowanego jeszcze Questa 3S. Tylko wydaje się, że zainteresowanie grami nie idzie w parze z premierami sprzętu. Na horyzoncie oczywiście jest kilka dużych tytułów, ale jak one przejdą bez echa jak AW2 to czarno widzę przyszłość wysokobudżetowych gier.

Co do bezprzewodowego grania to wiadomo, że jest wygodniejsze i nie sposób się z tym nie zgodzić Jednak nie mam pojęcia w jakie tytuły grasz, gdzie kabel ogranicza Ci swobodę. Z VR korzystam już ładnych parę lat i nigdy nie miałem takich problemów. Może przez to ciężko mi jest Ciebie zrozumieć :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem Q3 w simracingu i niestety nadają się średnio, ostrość na dalszym planie tragiczna, kolory wyblakłe. Do gier typowo pod VR napewno wygodne i w pełni wystarczające w swojej cenie.

Czekam w spokoju na rzetelne recki nowych pimaxoŵ i wypadają w podobnej cenie tak na papierze 1.5x lepiej od Q3.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, zozolek napisał:

ostrość na dalszym planie tragiczna

norma w VR, ale w Q2 było jeszcze gorzej :E

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Ok, mamy laskę, z którą nie macie nic wspólnego, o której istnieniu nie wiedzieliście do momentu znalezienia tweeta jakiegoś piwniczaka.  Laskę, która nie wie że istniejecie i zapewne ma totalnie wywalone na porady życiowe od randomów z internetów.  Mimo to nagle dajesz sobie prawo do decyzji/porad/sugestii o przyzwoleniu komukolwiek na cokolwiek. Skąd to prawo? Tylko nie pisz że dlatego, że totalnie przypadkowo macie podobny kolor skóry.
    • Ja gram typem z tarczą i zwykłym mieczem (bez żadnych efektów), wszystkie punkty ładuję w siłę/zręczność oraz wytrzymałość. Nawet mi szkoda wydawać runy aby zagrać bronią, która wymaga inteligencji bo ma tam jakieś efekty magiczne. Na razie idzie w miarę dobrze, choć pewnie jak pojawi się Malenia to będę kwiczał z bólu 😀 Zawsze cienko mi szło z szybkimi i agresywnymi bossami, szczególnie takimi co robią combosy.
    • Teoretycznie wydajniejsze będzie ustawienie synchroniczne. Bazuję tutaj, co prawda z Ryzenem 9000, na tym teście: https://ithardware.pl/testyirecenzje/ryzen_9000_test_ram_6000_6400_7000_mhz-34697.html Nie zaszkodzi jednak samemu sprawdzić i zrobić porównanie w jakiejś grze. Jak nie masz miejsca procesorowego, to możesz ustawić rozdzielczość 720p i wydajność będzie zależeć zwykle od procesora.
    • I tak i nie. Możesz cisnąć kulami ognia "jak mag" albo walczyć bronią pod Wiarę, bo ta statystyka jest w tej klasie największa. Klasy to tylko określają statystyki początkowe i ekwipunek, ale wraz z postępem możesz dowolnie zmienić build, na jaki tylko preferujesz. Jak nie jesteś pewny jaką chcesz, to może zacznij od Wretch. Jest najbardziej zbalansowana. To klasa, która startuje ze wszystkimi statami +10 i w przypadku zmiany builda będzie łatwiej dostosować. Jak chcesz walczyć pod siłę to sugeruję wybrać Vagabond albo Hero. Są bardzo podobne. Do tego co opisałeś bardziej ta pierwsza pasuje. Ma długi miecz na start, tarcze i halabardę. Ma mniejszą siłę, ale za to więcej wigoru od Hero.  
    • Serio, popadasz w paranoję, co Ty myślisz że ktoś kto kupi od Ciebie laptopa, to będzie sprawdzał co tam miałeś kiedyś na dysku? Wystarczy zwykłe usunięcie plików i nadpisanie ich byle jakimi pierdołami. A raczej wątpię że jesteś osobą publiczną, bogatą, z dziwnymi kontaktami itp itd. A dla świętego spokoju, wyciąg dysk, obniż cenę o te 50-100 zł sprzedaj bez dysku, lub kup jakiś aby tylko był.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...