Skocz do zawartości
marcinrek1990

Golf IV - Ile powinnien wynosic pobór prądu na postoju?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć !

Byłem ostatnio w firmie które spejcalizuje się w akumulatorach i w ogóle. Posiadam golf IV rok 2001 1.6 benzyna. Jest 536 czegoś tam jak sprawdzał przyżadem akumulator ( Sorry nie znam się za bardzo). Mówił, że bardzo dobrze - chyba o pojemnośc chodziło. Sprawdził mi dodatkowo alternator powiedział, że ładowanie mam super jak powinno być 14.4 do 14.57 coś takiego mu pokazało. Sprawdził akumulator taki poządniejszym sprzętem, mówi, że akumulator jest w bardzo dobrym stanie i nie ma do czego się przyczepić. Poprosiłem, żeby jeszcze sprawdził pobór prądu. Odłączył kleme minusową i wynik mu się pokazał 0.07. Mówił, że to tak trochę za dużo. Chciałbym podkreślić, że mam w tym samochodzie różne zabezpieczenia antywłamaniowe dokładnie 2, jest specjalnie kodowanie tego samochodu to znaczy, że jak odpalisz auto zaczyna pika jak go odpowiednio nie zakodujesz to auto gaśnie. Takie MAGICZNE AUTO tak odpowiem, ale mam je 3 lata i nie mogę złego słowa powiedzieć. Jest jeszcze taki przycisk który odcina mu dopływ paliwa chyba, że go wyłączę do silnik się nie odpali. Normalnie ostatnio wyłączyłem go i absolutnie auto zakodowałem nie mogłem go odpalić tylko przycisk zmieniłem, zakodowałem auto i auto odpaliło. Oczywiście auloalarm działa - zapala się i gaśnie czewona kontrolka oraz dodatkowo mam wbudowanę blokadę antykradzieżową czyli trzeba auto zakodować ręcznie oczywiscie przyciskiem, ale trzeba wiedzieć jak i miga kontrolka. Czyli jak auto jest zamkniecie to zapala się i gasniej kontrolka od auto alarmu czerwona oraz przeciw kodowaniu niebieska. Czyli migają kontrolki czerwona i niebieska. Auto pali od strzała, nigdy nie miałem z tym problemu, nawet jak byłemw górach było minus 3 czy tam minus 7. Auto odpalało bez najmniejszego problemu, wiadomo musiało zakręcić obrót więcej ale bez najmniejszego problemu odpalało, nigdy mi się nie zdarzyło, że musiałem