Skocz do zawartości
chodnik96

RX 5700 XT Nitro + SE, podkręcanie.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Niedawno zakupiłem RX 5700 XT Nitro + (w wersji SE-ta o wyższym taktowaniu) i tu moje pytanie, jak podkręcić tą kartę ? Dodam, że jestem kompletnie zielony w tym temacie xD

Temp złącza 49-50 w spoczynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiego złącza ta temperatura?

Jak w spoczynku masz 50 stopni to nie wróżę sukcesów z podkrecaniem, predzej undervolting bym robił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podkręcać można w Wattmanie lub MSI Afterburner. Pytanie po co żyłować i tak wykręconą na maksa kartę? Na tym modelu ugrasz może z 30-50 MHz kosztem znacznego wzrostu poboru prądu i temperatur, a wzrost wydajności będzie praktycznie zerowy. Znacznie sensowniejszy jest UV żeby karta była chłodniejsza - dłużej pożyje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiego złącza ta temperatura?

Jak w spoczynku masz 50 stopni to nie wróżę sukcesów z podkrecaniem, predzej undervolting bym robił.

:lol2:

Przecież w spoczynku ma wyłączone wentylatory i prawie każdy model ma 50 stopni w idle.

 

W sterowniku masz zakładkę Wydajność i tam kręcisz suwakami. Daj power limit na maksa, pamięci na maksa i testuj. Jak jest stabilnie to możesz podkręcić trochę rdzeń. Niektóre sztuki robią nawet 2100-2200MHz.

 

 

https://www.techpowerup.com/review/sapphire-radeon-rx-5700-xt-nitro-special-edition/32.html

https://www.techpowerup.com/review/sapphire-radeon-rx-5700-xt-nitro-special-edition/33.html

Edytowane przez mick.alderr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:lol2:

Przecież w spoczynku ma wyłączone wentylatory i prawie każdy model ma 50 stopni w idle.