Skocz do zawartości
PinSleep

Samochód do 10000zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

niedługo robię prawo jazdy i kupuję swój pierwszy wymarzony samochód, do 10000zł (plus minus 2000zł). Na oku, póki co, mam Saab 9-3 II i Peugeot 407. Macie jakieś inne propozycje? Żadne BMW, Audi, Volskwageny, Skody. Chciałbym coś nietypowego i z "duszą" (jeśli się da za tą kwotę). Mam na imię Janusz, ale nie chcę "januszowej" bryki ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znasz się na mechanice lub stać Cię na serwisowanie auta u mechanika i wywalenie nagle kwoty 4000-5000zł ? Jeśli nie, to szukaj Octavii 1.6mpi albo właśnie 407/307 w benzynie, C5 w benzynie, Laguna II polift w benzynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się kompletnie i wolałbym uniknąć dodatkowych wydatków. Dzięki za propozycję i rady. 407 mi się bardzo podoba pod względem designu. O Octavii też myślałem w sumie, ale jest zbyt pospolita jak dla mnie.

Edytowane przez PinSleep

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie na początek bierz coś właśnie pospolitego, gdzie drzwi dostaniesz w kolorze za 100zł a silnik i zawias ogarnie byle Cytryn z Gimiakiem i nie zeżre Cię serwis ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli auto ma być bezawaryjne to na pewno nie Saab 93 II. To dobre auta i jak najbardziej można było je polecać, ale kilka lat temu. Obecnie znalezienie egzemplarza z realnym przebiegiem poniżej 250 000 km graniczy z cudem, a tutaj zazwyczaj zaczynają się spore wydatki.

 

Od siebie dodam, że popieram propozycje kolegów. Wg mnie prosta benzyna bez turbiny, zawieszenie najlepiej z belką skrętną i auto będzie fajnie śmigać. Golf V 1.6 102 KM lub Astra H 1.4/1.6 to propozycje ode mnie :)

Edytowane przez Pan-tadeusz321

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach