Skocz do zawartości
SuperFerdzio

M5A97 R2.0 - brakujące kości na pcb?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

W 24 grudnia kupiłem w/w płytę główną + kości ram + zasilacz RM850X do odmłodzenia pc.

Po zmodernizowaniu i odpaleniu, system był "niestabilny" byłoby dobrym określeniem. Główne objawy to zawieszanie się w losowych momentach, tzn. samo bycie na pulpicie, przeglądanie internetu czy inne takie.

Kilka dni się z tym gryzłem, ale poddałem i chciałem odstąpić od umowy. Ram poszedł i pieniądze odzyskałem, ale płyty mi odmówili, powodem że wzięte na firmę. Co zabawne sklep od ramu przyjął reklamację od razu.

 

A teraz do powodu tego tematu, czyli czyli nie wiem, czy sklep od którego kupiłem płytę główną, nie sprzedał mi "ograbionej" płyty.

Pytam Was, ponieważ ja jestem praktycznie zielony, jeśli chodzi o budowę/części na pcb płyty.

Na załącznikach zaznaczyłem kilka miejsc, które mnie niepokoją.

 

Sorki za interpunkcję i powtórzenia w temacie :D

 

Odnośniki do zdjęć:

https://naforum.zapodaj.net/c2a5a273cfa9.jpg.html

https://naforum.zapodaj.net/557271d504cd.jpg.html

 

Rzadko piszę tematy, więc jak coś źle zrobiłem, powiedzcie mi o tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie masz ograbionego, wystarczy porównać ze zdjęciami z neta. Akurat te objawy o których wspominasz nie muszą wiązać się z uszkodzeniem płyty. Podaj jaki chciałeś włożyć procesor, czy zaktualizowałeś bios, jaki system. Miałem tą płytę, w marcu poszła za 172zł na alledrogo - o odmłodzeniu ciężko tutaj mówić :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

małe te fotki, ale może prościej będzie jak wygooglujesz sobie po modelu i rewizji płyty głownej zdjęcia, i porównasz.

jak coś to ja bym patrzył na osmolenia, przebarwienia etc. Na YT jest ciekawy kanał gościa, który naprawia grafiki i sporo pokazuje, można poobserwować jak wygląda uszkodzony scalak czy ścieżki. Link