Skocz do zawartości
BlackV8

i5 9600k Gorąco

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, pisze z pytankiem do was czy 94 stopnie to jest normalna temperatura dla i5-9600k ? :o

Ostatnio podczas grania w BF5 zaczął mi się wyłączać pc (gra się zacieła i na nowo się uruchamiał).

Sprawdziłem w Podglądzie zdarzeń co było przyczyną to jest kilka błędów (DistributedCOM, Netwtw08) raczej wątpię że od tego. Natomiast krytyczne były (Kernel-Power, volmgr).

Odpaliłem więc OCCT by sprawdzić czy może coś z napięciem się dzieje pod obciążeniem. Dodaje linki z HWMonitor podczas OCCT 1h. Nie znam się aż na tyle ale temperatura mi sie wydaje że jest sporo za duża. Proszę o poradę i opinie.

PC:

Intel i5-9600k

MSI MPG Z390M Gaming Edge AC

MSI RTX 2070 8Gb Gaming X

GSKILL Trident RGB 32Gb 4x8GB

NZXT Kraken X62

NZXT H400

Be Quiet Power Zone 850W

Samsung SSD Evo 970

Crucial SSD 1Tb

https://tinypic.pl/7dqf96pw4fun

https://tinypic.pl/fn4cpg433nkf

Edytowane przez BlackV8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temperatura zdecydowanie za wysoka, spróbuj kontrolować parametry pracy za pomocą hwinfo.

Od wczoraj mam i5 9600kf i na navisie 360 w occt miałem okolice 60* na 1.35v i sztywnym nastawie 4.5ghz, na auto miałem okolice 50* .

Pompka pracuję ? Jest dobrze podłączona ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że w grze nie uzyskasz takich temperatur jak w OCCT.

Pobierz sobie MSI AFTERBURNER

tu masz poradnik jak to ustawić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie masz problem z chłodzeniem, obadaj czy wszystko działa w tym krakenie, dokręcenie, pasta, itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w idle ile powinno być ?

Mi pokazuje 30-33C. Więc wydaje się ok. Zainstaluje MSI Afterburner i będę obserwować.

A te błędy Kernel-Power i volmgr mogą być od tej temperatury ?

Udostępnij tę odpowiedź