Skocz do zawartości
kafar1337

Głośne wiatraki

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, złożyłem właśnie komputer i porównując go do starego 11 letniego pc jest on jakies 10x głośniejszy. Wentylatory strasznie hałasują, może pracują one na zbyt dużych obrotach? Proszę o pomoc.

SS z hwinfo: VR8INfc.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem zielony i obejrzałem wiele poradnikow i u mnie w bios jest jakoś inaczej i nie potrafie tego ustawić, może zanieśc komputer do jakiegoś informatyka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dasz radę, wystarczy do tego tylko umiejętność czytania, parę minut roboty, pewnie teraz masz na 100% wszystkie wentylatory, bo tak płyta ustawiła.

 

 

Do biosu wchodzisz klikając przycisk delete po uruchomieniu pc, dalej powinieneś dać sobie radę, szukaj tam zakładki fan i ustaw dobrze krzywa, żeby Cię nie irytowało....

Edytowane przez Kjubb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem, że można ustawić prędkość wiatraków wraz ze wzrostem temperatury spróbuje jeszcze raz ale nie chce ustawić zbyt niskich żeby się nie grzał komp

 

A i mam pamięci RAM crucial 16gb (2x8gb) 3000mhz cl15 ballistix sport lt gray taktowane 3000mhz a w hwifo jest 1199 tak powinno być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, powinno być 1500, musisz włączyć profil XMP, masz sporo poradników na yt...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze u mnie w biosie w Fan jest tylko wykres i przełączniki a nie ma nic do wyboru prędkości obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze u mnie w biosie w Fan jest tylko wykres i przełączniki a nie ma nic do wyboru prędkości obrotów

Bredzisz...ustawiasz krzywą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach