Skocz do zawartości
Yavimatuzalem

Głośniki 2.1/2.0 do PC do 150/200 złotych

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniam komputer, wypada więc wymienić też głośniki.

Szukam zestawu 2.1 ewentualnie 2.0, ale z przyzwoitymi basami (głównie po to, by w filmach i grach sceny miały odpowiednią "moc").

Zależy mi, standardowo, na najlepszej relacji cena/jakość. Kolor głośników czarny/ciemnoszary (nie chcę nic brązowego). Tylko nowe.

 

Kartę dźwiękową będę miał zintegrowaną. W temacie sprzętu tego typu jestem zupełnie zielony, więc będę wdzięczny za słowo uzasadnienia do polecanki ;)

Edytowane przez Yavimatuzalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie najlepsze są Microlaby FC330, ale pewnie będziesz marudził na drewno. Jeśli tak to używane Edifiery C3 (musisz polować olx/allegro) będą jeszcze lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

c3 najlepszy wybór w tych pieniądzach, bo sub ma 8 cali, a żeby bas zagrał musi być wielkość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy mi na nowych głośnikach. Microlaby brązowe, więc odpadają.

 

Może to być też coś 2.0, byle sensowne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BloodyStorm

Microlab B77.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy mi, standardowo, na najlepszej relacji cena/jakość. Kolor głośników czarny/ciemnoszary (nie chcę nic brązowego).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BloodyStorm

W tej cenie będziesz miał ciężko kupić dobre głośniki pod kolor jak ty chcesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach