Skocz do zawartości
huzar2

nieplanowany zakup karty graficznej

Rekomendowane odpowiedzi

Zdarzyła mi się,dziwna niezaplanowana sytuacja. Otóż, w pewnym internetowym sklepie zamówiłem z opcji outlet kartę graniczną Palit GeForce RTX 2060 SUPER JetStream w cenie 1670 zł. Przesyłka trafiła do mnie w opakowaniu i z fakturą na ww. kartę, ale po otwarciu opakowania okazało się, że jest to model Palit GeForce RTX 2070 JetStream. Karta praktycznie nówka, wszystko działa pięknie, tylko... co dalej z gwarancją. Fakturę mam na rtx 2060S a karta jest rtx 2070. Zaszła pomyłka, albo pozbywają się sprzętu. Niby cena Ok, ale gwarancja.... Co robić?

Edytowane przez huzar2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jakiego sklepu?

Może pomyłka z fakturą?

Edytowane przez Killer85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdarzyła mi się,dziwna niezaplanowana sytuacja. Otóż, w pewnym internetowym sklepie zamówiłem z opcji outlet kartę graniczną Palit GeForce RTX 2060 SUPER JetStream w cenie 1670 zł. Przesyłka trafiła do mnie w opakowaniu i z fakturą na ww. kartę, ale po otwarciu opakowania okazało się, że jest to model Palit GeForce RTX 2070 JetStream. Karta praktycznie nówka, wszystko działa pięknie, tylko... co dalej z gwarancją. Fakturę mam na rtx 2060S a karta jest rtx 2070. Zaszła pomyłka, albo pozbywają się sprzętu. Niby cena Ok, ale gwarancja.... Co robić?

Zapytaj sprzedawce a nie na forum, jak dla mnie różnica w wydajności zbyt mała, by rezygnować z gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E...e, jak zadam pytanie sprzedawcy, to pewnie będzie kwestia dopłaty aby przesłali fakturę na towar droży, albo odesłanie towaru i zwrot kasy. Nie zupełnie mi o to chodzi, w kontekście dobrej ceny tej karty... Nigdy nie miałem przypadku,żeby karta graf. zepsuła się przed upływem gwarancji, ale ... :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A potem kolejny temat że sklep nie chce przyjąć karty+problemy ze sprzedażą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E...e, jak zadam pytanie sprzedawcy, to pewnie będzie kwestia dopłaty aby przesłali fakturę na towar droży, albo odesłanie towaru i zwrot kasy. Nie zupełnie mi o to chodzi, w kontekście dobrej ceny tej karty... Nigdy nie miałem przypadku,żeby karta graf. zepsuła się przed upływem gwarancji, ale ... :hmm:

Czyli chodzi Ci o to, ze chcesz mieć 2070 w cenie 2060s i najlepiej z gwarancją, "fajnie ze się pomylili, ale mogli by jeszcze dosłać gwarę, najlepiej na własny koszt, albo mailem".

 

A potem kolejny temat że sklep nie chce przyjąć karty+problemy ze sprzedażą...

100% :lol2::thumbup:

Edytowane przez Sary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli chodzi Ci o to, ze chcesz mieć 2070 w cenie 2060s i najlepiej z gwarancją, "fajnie ze się pomylili, ale mogli by jeszcze dosłać gwarę, najlepiej na własny koszt, albo mailem".

 

 

100% :lol2::thumbup:

Dzięki za pomoc... to towar z outletu, co byś zrobił przykładowo: masz fakturę na na gtx 1800 a dostajesz towar rtx 2080???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze opcja że się odezwą do ciebie, a wtedy to już kradzież jeżeli nie będziesz chciał oddać.

Edytowane przez wiktoras

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc... to towar z outletu, co byś zrobił przykładowo: masz fakturę na na gtx 1800 a dostajesz towar rtx 2080???

Ciebie już pytać nie musimy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze opcja że się odezwą do ciebie, a wtedy to już kradzież, jeżeli nie będziesz chciał oddać.

 

Obawiam się, że po prostu wypychają rtx 2070, bo jaki jest ich sens w sytuacji modeli SUPER. Pewnie liczą na to, że się nie odezwę ciesząc się wyższym modelem karty, ale... :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz do nich. Rtx2060super to praktycznie taka sama wydajność jak rtx2070.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc... to towar z outletu, co byś zrobił przykładowo: masz fakturę na na gtx 1800 a dostajesz towar rtx 2080???

No chyba logiczne, że kontaktujesz się ze sklepem i wyjaśniasz? I wspólnie podejmujecie decyzję, co z tym zrobić? Naprawdę warto tak cebulować mając z tyłu głowy, że może ktoś po pensji dostanie za taką pomyłkę?

 

Niesamowite, jak nisko można upaść dla paru złotych... :-0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną sytuację tylko że z innym sprzętem, musiałem odesłać paragon, a oni mi wysłali poprawioną fakturę. Dostałem towar warty 2x tyle niż powinienem i nie musiałem nic dopłacać ani zwracać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chytry dwa razy traci

 

Karta padnie powiedzmy za tydzień i nie masz dowodu zakupu

i co wtedy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chytry dwa razy traci

 

Karta padnie powiedzmy za tydzień i nie masz dowodu zakupu

i co wtedy?

Dokładnie...

 

A i pamiętać trzeba że karma wraca jak w przypadku usera Wpotrzebie

Edytowane przez Killer85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do sklepu lub napisz emila i załatw sprawę poproś o fakturkę do danego modelu na 99,99% nic nie będziesz odsyłał nie dość że 260s to taka sama wydajność to do tego nikt tam nie będzie się bawił w jakieś podmianki tego komputerowego gówi.... jest naklepane w milionach każda dodatkowa sztuka sprzedana to dla sklepów + . A tu już widzę na pclolu teorie z baśni tysiąca i jednej nocy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cebula level master :lol2:

 

Ask the Audience - "Pytanie do publiczności nie było używane w wersji ukraińskiej od 2004 roku, z powodu celowego wprowadzania uczestników przez widzów w błąd" - bezinteresowna zawiść Polaków ma jak widać szersze granice :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc... to towar z outletu, co byś zrobił przykładowo: masz fakturę na na gtx 1800 a dostajesz towar rtx 2080???

Dzwonie ze zaszła pomyłka, bez zastanowienia, wolę mieć 3 lata gwarantowanego spokoju ducha, niż parę FPS więcej. Na mocniejszą kartę w odpowiedniej chwili zarobie sobie sam. Pamiętaj ze karma to d..ka i wraca.

Edytowane przez Sary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ask the Audience - "Pytanie do publiczności nie było używane w wersji ukraińskiej od 2004 roku, z powodu celowego wprowadzania uczestników przez widzów w błąd" - bezinteresowna zawiść Polaków ma jak widać szersze granice :P

Skoro przywołujesz słowa których nie rozumiesz śpieszę z wyjaśnieniem:

 

Zawiść – uczucie znacznie silniejsze niż zazdrość, polegające na odczuwaniu silnej niechęci lub wrogości w stosunku do osoby, której czegoś się zazdrości. Zawiść może występować w sytuacjach, gdy osobiste cechy, posiadane przedmioty lub osiągnięcia nie dorównują ich poziomowi/jakości u innych osób.

 

Nie zazdroszczę Ci karty bo mam swoją kupioną za własnoręcznie zarobione pieniądze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze opcja że się odezwą do ciebie, a wtedy to już kradzież jeżeli nie będziesz chciał oddać.

Na stryczek od razu.

Jeżeli sprzedający się pomylił to jego strata i odpowiednie artykuły o tym mówią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez wole mieć 3 lata gwarancji na sprzęt tym bardziej ze GPU lubią się teraz psuć i wszystko zależy od szczęścia.

 

Autor niech robi co uważa jego kasa, ale dla kilku fps warto ? Najwyżej dopłacisz albo odeślesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stryczek od razu.

Jeżeli sprzedający się pomylił to jego strata i odpowiednie artykuły o tym mówią.

Oby sprzedawca w twoim przypadku tez się pomylił...na twoją niekorzyść. Ciekawe czy będziesz wtedy taki mądry, bo mam rozumieć ze np. jeśli zamawiać będziesz kartę i omsknie Ci się ręka, dasz o jedno zero za dużo, to nie będziesz miał pretensji, pomyliłeś się, twoja strata tak?

 

 

Bądźmy ludźmi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro przywołujesz słowa których nie rozumiesz śpieszę z wyjaśnieniem:

 

 

Nie zazdroszczę Ci karty bo mam swoją kupioną za własnoręcznie zarobione pieniądze ;)

 

Nie z tobą polemizowałem,ale odpowiem Ci cytatem z Juliana Tuwima:

"Próżnoś repliki się spodziewał.

Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

Nie powiem nawet pies cię j..ł,

bo to mezalians byłby dla psa.

Julian Tuwim ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...