Skocz do zawartości
axis107

Nowy komputer Mało fps

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nowy komputer

RX 580 4gb sapphire nitro+

Ryzen 5 2600

16gb ram

ssd

zasilacz 600w

gigabyte b450 gaming x

fera 3

 

Odpaliłem świeżo po złożeniu, zainstalowałem csa a tam 150 fps na najwyższych, co może być nie tak?

Nie znam się na komputerach, może coś w radeon software?

Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się, ale się wypowiem.

Tak strzelając, to rzekłbym, że może świeżo po złożeniu sprawdź aktualizacje Windozy i sterowników najpierw.

Nie wiem poza tym ilu fps sie spodziewałeś, skoro 150 to mało, ja tam bym nie narzekał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się, ale się wypowiem.

Tak strzelając, to rzekłbym, że może świeżo po złożeniu sprawdź aktualizacje Windozy i sterowników najpierw.

Nie wiem poza tym ilu fps sie spodziewałeś, skoro 150 to mało, ja tam bym nie narzekał :)

CS:GO to specyficzna gra i silnik, najlepiej mieć stałe 300fps. Podkręć procka, ta gra lubi wysokie zegary.

Edytowane przez demisen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie karta graficzna odstaje od normy. 180fps sredniej dla niej w cs:go to norma

Edytowane przez Konanni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec tak:

skoro swiezo po zlozeniu to stawiam z ew tle sie jeszcze windows aktualizowal.

albo gierka odpalila sie na zintegrowanej w procesor grafice.

CS GO to gierka gdzie wystqarczy jedna opcje zmienic i masz +20% klatek wiec upewnij sie ze masz tma multicore rendering(czy jakos tak) zalaczone.

jesl iC iserio zalezy na kaltkach na pulpicie wejdz w program nvidia i tam w grze CSGO ustaw na wydajnosc a nie jakosc(domyslnie)

150fps to nie jest zle btw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiec tak: