Skocz do zawartości
Titobarbaro

Karta Graficzna Gigabyte R9 270x oc 4gb Windforce Pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie,

Uszkodzenie polega na wyświetlaniu się dwóch pasów artefaktów (1024x780),Windows 10 wykrywa kartę, ale nie da się zainstalować sterownika, bo przy kilkudziesięciu procentach instalacji ekran robi się czarny i nic się nie dzieje dalej. Wiatraki działają dobrze. Wygrałem ja w licytacji, i moje pytanie brzmi..co mogę zrobić i czy wogole warto coś robić z ta kartą? Jestem laikiem,do tego bez kasy. ale czytałem coś o "undervoltingu" albo wypiekaniu. Z góry Dziekuje Wam za wszystkie rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Undervolting to obniżenie napięcia,przy starszych kartach Nvidia gtx np.moja 670 nie umożliwia tego(za pomocą programów,zapewne się da,ale to wyższa szkoła jazdy),więc nie wiem jak jest u czerwonych/AMD,może ktoś wie.Nie wiem czy to coś da,raczej wątpię.

A co do wypiekania to nie naprawia to kart graficznych,większość kart potraktowanych takim zabiegiem działa przez krótki okres czasu dobrze,ale na chwilę,potem padają,więc jednym słowem nie naprawia to sprzętu.Na kanale na yt Forest może być rozwiązanie twojego problemu,facet się w tym specjalizuje i na pewno wspomniał o takich objawach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj inne wersje sterowników, ale pewnie raczej do naprawy skoro nie przyjmuje sterownika. Jeśli wygrałeś na licytacji allegro jako sprawne GPU to załóż dyskusję i żądaj zwrotu. Nic nie obejrzy bo ostatnio forest otrzymywał tyle hejtu że zawiesił kanał na jakiś czas i pokasował wszystkie filmiki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj numer błędu który generuje system windows.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach