Skocz do zawartości
emsiak

Szybka pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem studentem 1 roku i obudziłem się z ręką w nocniku, zapominając, że mam 18 ćwiczeń z C++ do wysłania na zaliczenie. Zdążyłem zrobić 13 na 18. Niestety muszę jechać do pracy na 2 zmianę i nie zdarzę do końca dnia zrobić pozostałych. Czy ktoś kto dla kogo to parę minut da rade dokończyć? A ja sobie rano następnego dnia na spokojnie to przestudiuje? Pewnie nikomu się nie będzie chciało bo to tylko i wyłącznie moja wina ale spróbować nie zaszkodzi.

 

 

Cw14.

Utworzyć tablicę dwuwymiarową o wybranym rozmiarze i wypełnić ją samymi "jedynkami". Całość wyświetlić w konsoli.

 

Cw15.

Napisac i przetestować funkcje signum (zwracającą znak).

 

Cw16.

Napisać polskie funkcje wykorzystujące angielskie odpowiedniki funkcji matematycznych.

np. pow() na potega()

sqrt() na pierwiastek()

 

Cw17.

Napisać i przetestować funkcję, która pobiera jeden argument i na jego podstawie generuje ciąg arytemtyczny

np.wejście: ciag(3)

Wyjście: 3, 6, 9, 12, 15

 

Cw18.

Wybrać pięć lub więcej poprzednich zadań i przerobić je na funkcje. Sprawdzić działanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bylo by szybciej rozwiazac te zadania niz pisac/wkleic ten twoj post?

C++ jest twoim pierwszym jezykiem programowania? Mozecie kozystac z C? Wydaje mi sie ze wygodniej bedzie najpierw ogarnac model proceduralny jako ze jest bardziej logiczny, bo obiektowy jest jak skrzydlata krowa w stroju ironmana chodzaca na skrzydlach i latajaca przy pomocy odrzutowych racic - ma tyle sensu ile przyniesiesz z soba...

 

Ps. Nie obraz sie, ale mysle ze nie powinnes sie przyznawac do tego ze jestes studentem (chyba, ze chodzi kiedunek "Ludowe Ziololecznictwo" czy cos w tym rodzaju).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto