Skocz do zawartości
eciepecie

V-sync + G -sync?

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, jestem nowicjuszem w tej kwestii.

Kupiłem monitor 144hz z funkcją freesync, mam kartę nvidii RTX 2060.

 

Włączyłem funkcje G sync w panelu Nvidii, ale co z v sync? Do tej pory go używałem bo miałem monitor 60 Hz. Ktoś mi powiedział że mam v sync wyłączyć z poziomu gry, a włączyć go w panelu Nvidii, czy tak będzie najlepiej?

 

I drugie pytanie,.. Nie byłem przyzwyczajony do głośnych wentyli, a myślę że jakbym ustawił 75 Hz to by może tak nie huczalo, a nie mam opcji ustawienia 75 tylko 60 i potem dopiero 100hz itd wzwyz, nie ma sposobu ustawienia 75 Hz w jakiś sposób czy po prostu przesadzam z tą głośnością i temp. I stawić normalne full 144hz?

 

Temp np na Shadow T. R max 74 Gpu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Devvine

 

I drugie pytanie,.. Nie byłem przyzwyczajony do głośnych wentyli, a myślę że jakbym ustawił 75 Hz to by może tak nie huczalo, a nie mam opcji ustawienia 75 tylko 60 i potem dopiero 100hz itd wzwyz, nie ma sposobu ustawienia 75 Hz w jakiś sposób czy po prostu przesadzam z tą głośnością i temp. I stawić normalne full 144hz?

 

Temp np na Shadow T. R max 74 Gpu

:hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włączyłem funkcje G sync w panelu Nvidii, ale co z v sync? Do tej pory go używałem bo miałem monitor 60 Hz. Ktoś mi powiedział że mam v sync wyłączyć z poziomu gry, a włączyć go w panelu Nvidii, czy tak będzie najlepiej?

G-SYNC Compatible włączone. Zwykłe v-sync w grze wyłączone. W sterownikach musi być G-SYNC Compatible, żadne v-sync.

Siema, jestem nowicjuszem w tej kwestii.

Kupiłem monitor 144hz z funkcją freesync, mam kartę nvidii RTX 2060.

 

a myślę że jakbym ustawił 75 Hz to by może tak nie huczalo, a nie mam opcji ustawienia 75 tylko 60 i potem dopiero 100hz itd wzwyz,

Kupiłeś 144hz po to żeby grać na 60hz lub 75hz? Totalny bezsens.