Skocz do zawartości
SILKZOR55

TV do konsoli i laptopa w cenie 3000-4000 tyś.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Poszukuję telewizora do ps4/ps5, a także do laptopa. Nie wiem dokładnie na jakie parametry powinienem zwrócić uwagę. Matryca, maksymalna jasność, częstotliwość odświeżania? Jestem zielony w tym zakresie, więc liczę na waszą pomoc.

Cena może zostać przekroczona o kilka stówek jeśli istnieją ciekawe opcję powyżej ustalonej kwoty.

Wielkość telewizora jaką jestem zainteresowany to 55 cali.

 

Za wszelką pomoc z góry dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli autorowi zależy na HDMI 2.1 to powinien poczekać na nowe telewizory. Niestety tego standardu nie wspiera bardzo wiele modeli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak brac qleda to lepiej oleda od firm ktore go sprzedaja a nie stara technologia z nowym podswietleniem i nazywaja to qled

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie jeśli chodzi o jakość obrazu nie ma nic lepszego od Sony xf9005, do tego ma bardzo jasny HDR, zjada wszystkie wcześniej wymienione na śniadanie. Qledy Samsunga mają bardzo cukierkowe kolory i "świetny" kontrast dynamiczny. Oprócz tego telewizor jest bardzo jasny w sdr, dużo jaśniejszy od qledów w tej cenie. Ru8002 z jasnością około 330cd do nasłonecznionego pokoju to kiepski żart. Ten Sony w sdr jest 2x jaśniejszy. 330cd wystarczy do ciemnego pokoju że spuszczonymi roletami.

LG c9 czyli OLED do laptopa też się nie nadaje, elementy pulpitu, ikonki i paski przeglądarki wyświetlane przez kilka godzin na oledzie to ryzyko wypalenia.

 

Jeśli autorowi zależy na HDMI 2.1 to powinien poczekać na nowe telewizory. Niestety tego standardu nie wspiera bardzo wiele modeli.

Dokładnie, w tym momencie nie ma na żadnego ciekawego LCD z HDMI 2.1 w tej cenie, a OLED do laptopa odpada.

Edytowane przez henryk nowak