Skocz do zawartości
Kszyrztow

Horizon Zero Dawn Complete Edition

Rekomendowane odpowiedzi

59 minut temu, MisterMaster napisał:

No, i w obu przypadkach nikt trzeźwo myślący nie ma wątpliwości, że porty RDR2 i HZD to totalna fuszerka. Ale jak tam chcesz, Twoja sprawa co o tym sądzisz ale skoro nawet takie Digital Foundry nie ma wątpliwości to raczej jesteś w błędzie.

IMO RDR2 to jeden z najlepszych portów jakie mogli zrobić. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaryzykował bym stwierdzeniem że im później powstawał port tym jest gorszy
dlatego że nie pracują nad nim zaznajomieni z tematem twórcy pierwowzoru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Paw79 napisał:

Ok- sprawdziłem na drugim komputerze (Xeon E3-1245v2, 8GB RAM, GTX750Ti, identyczna kompilacja Windows (1709)).

Co prawda karta poniżej wymaganego minimum i starsze stery, ale ruszyć powinno.

Tymczasem po skompilowaniu shaderów ten sam błąd ("Awaryjne wyłączenie gry, coredump, czy chcesz wysłać zrzut pamięci do Guerilla Games?").

Wygląda więc na to że problemem jest kompilacja Windows.

Ale skoro gra wymaga określonej wersji systemu, łatek lub dodatkowych plików to psim obowiązkiem wydawcy jest podanie odpowiedniej informacji w oficjalnych wymaganiach.

Poszedł refund.

Tak z czystej ciekawości, dlaczego uparcie się trzymasz buildu 1709? Zwłaszcza że cała linia Creators to była straszna kaszana. Rozumiem żeby siedzieć na 1607.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rdr2 ogrywałem na koncie steam kolegi i też nie szło tego odpalić na premierę, tak więc bzdurna teoria o lipnym cracku jest g warta....
Pomogły z tego co pamiętam patch + nowe stery nv + jeszcze jakaś zabawa z ustawieniami w panelu nv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Tomcat napisał:

Rdr2 ogrywałem na koncie steam kolegi i też nie szło tego odpalić na premierę, tak więc bzdurna teoria o lipnym cracku jest g warta....

Crack i RDR2? Kolega z 3000 roku do nas przybył? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra zweryfikowała ustawienia mojego ramu lub IF w ryzenie. Musiałem zejść o oczko niżej. Inaczej crash. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem około 5h i taka mała obserwacja:

- na starych sterownikach ściny niemiłosierne, zainstalowałem nowe i jest okej, ale dropy fpsów zdarzają się i tak

- gram 21:9 i mimo pełnego ekranu mam takie centymetrowe czarne paski po bokach :E

- etale ULTRA z obniżonymi cieniami i chmurami na wysokie

- mimo wyłączenia synchronizacji i blokady klatek, fpsy i tak blokują się na 60

- sama gra bardzo fajna póki co

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki co 15h przegrane i wbity 20 poziom. Narazie jest w miarę interesująco. Dotarłem do Południka. Wydaje się, że dopiero teraz zawiązuje się jakaś akcja. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odaplilem wlasnie w koncu gre, na poczatku optymalizacja, trwala bardzo szybko jednak widac po uzyciu procka na 100%, ze duzo chyba od tego zalezy w jakim czasie ja zrobi.

Nic nie wywala, nic nie crashuje, frametime jest plaski jak skala a stuter to nie wiem co to.  Wiec chyba znowu jestem szczesliwcem jak przy RDR2 ze od kopa zero problemow.

Ultra plus redukcja okluzji na medium i chmur na wyskie jak radzi DF. Wynik w 1440p jak na takie gpu uwazam za calkiem przyzwoity.

Gra zjada normalna ilosc ramu w okolicach 11GB.

gplEn6l.png

 

 

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby tylko się nie okazało że wyjdzie jakaś lata i wszystko spieprzy tym co chodziło wszystko cacy, jeśli idzie o wydajność i framepacing.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że na moim GPU jest to grywalne w 1440p, nie mam zrobionego OC, ale nie powinno być tak tragicznie. Dobrze wiedzieć✌️
Dzięki za test

Zapomniałem, ale w grze może być trochu inaczej.

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bida w kraju, szarpie jak opętane, wrzucę zaraz hotfixy do sterów i zobaczymy czy coś się zmieni.

ShareX_DisconnecT__2020-08-09_20-39-49_I

EDIT: Trochę lepiej, ale nadal hukowo :E

ShareX_DisconnecT__2020-08-09_21-03-26_I

Edytowane przez DisconnecT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, DisconnecT napisał:

Bida w kraju, szarpie jak opętane, wrzucę zaraz hotfixy do sterów i zobaczymy czy coś się zmieni.

Fix nic nie da :(


@DisconnecT jakie masz ustawienia?

 

oE7G3Sn.jpg

 

 

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, JeRRy_F3D napisał:

Fix nic nie da :(

Generalnie ten fix u mnie przynajmniej podniósł trochę wydajność, nadal jednak mam nieznośny wręcz stuttering...

Sprawdzałem już Full Screen/Borderless
Odpiąłem drugi monitor żeby upewnić się że drugi ekran z innym odświeżaniem nie powoduje problemu.

Zaraz wyłączę G-Sync'a i sprawdzę czy jest poprawa na stałym odświeżaniu.

PS. U Ciebie nadal 1% low wypada sporo lepiej, wykresy też nie są tak poszarpane, coś tej grze u mnie dolega. ;)

Edytowane przez DisconnecT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na jakich ustawieniach to gnieciesz?

ULTRA? czy jakiś mix?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawienia zbyt wiele nie dają, mam teraz Ultra, ale chmury i odbicia są o poziom zbite. Zauważyłem że stutter znika jak wymuszę na grze aby utrzymywała min 120 fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpalając grę pierwszy raz na początkowym filmiku miałem takie lagi, że szok. Spadki do 2 klatek co kilka sekund. W benchmarku w ogóle tekstury rozmyte i niezaładowane ?. Odpaliłem benchmark drugi raz i wszystko było już ok. (chyba wina hdd) Sama gra też działa w porządku. Na miksie ustawień ultra, wysokie i średnie trzyma 60 fps, jedynie gdy na ekranie dużo się dzieje to lekko dropi. Podczas 7h grania wywaliło tylko raz.

Edytowane przez tomekpcl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wbiegłem do zniszczonego miasta na 7 lvl'u to spadek do 30-40 fpsów, a w większości czasu latało po 70-90 :E 

No i przy okazji potrafią się zbugować włosy, ubranie i inne glitche. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@DisconnecT Daj locka w afterburnerze, albo jakiejś innej aplikacji, ten fps limiter w grze nie spełnia swojej roli. Ja gram z lockiem na 60 fps i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spełnia, ale inną rolę tnie rozdzielczość w dół byleby trzymać narzuconą ilość klatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ditmd Ja nie mam żadnego locka, w przypadku G-Sync limit jest na poziomie 165 FPS + pływające odświeżanie w zależności od framerate, bez G-Sync test był bez żadnej blokady.
Test z blokadą na 60 fps też zrobiłem z poziomu RTSS, nic to nie zmienia, gra ma stutter na zasadzie bo tak.

Można powiedzieć że mam przypadek pośredni, bo crashy brak :E

  

1 minutę temu, sideband napisał:

Spełnia, ale inną rolę tnie rozdzielczość w dół byleby trzymać narzuconą ilość klatek.


Dokładnie tak, z jego poziomu wymuszenie 120 fps sprawia że stutter znika, za to widać jak LOD przez samym nosem się zmienia. :)

Edytowane przez DisconnecT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, sideband napisał:

Spełnia, ale inną rolę tnie rozdzielczość w dół byleby trzymać narzuconą ilość klatek.

A w grze nie ma dwóch opcji, jedna od dynamicznej rozdzielczości, a druga od limitu klatek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grze jest normalny limiter FPS, a druga opcja jest od dynamicznej rozdzielczości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, ditmd napisał:

A w grze nie ma dwóch opcji, jedna od dynamicznej rozdzielczości, a druga od limitu klatek?

Jest jak bardziej, ale u Disconnect-a pomaga to drugie.

Tu jest tyle dziwnych wyników, ponieważ prócz różnych konfiguracji sprzętowych dochodzą różnice w kompilacjach Win10. U mnie działa ok i nawet AF działa ok, ale mam skrojonego 1809.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Reddzik napisał:

W grze jest normalny limiter FPS, a druga opcja jest od dynamicznej rozdzielczości.

#MAGIC Po wymuszeniu 30-50 FPS w limiterze gry nagle stutter znika, ale tylko do 50, jak dam 60 fps to już tnie mimo że sprzęt spokojnie 80  robi w tym miejscu.

Wychodzi na to że trzeba czekać na łatki, albo grać w warunkach PS4 Ultra Uber Pro na 50 klatkach. :E

Edytowane przez DisconnecT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...