Skocz do zawartości
Kszyrztow

Horizon Zero Dawn Complete Edition

Rekomendowane odpowiedzi

Jedno trzeba przyznać, że dosyć ciężko na padzie celuje się precyzyjnie na odległości w tej grze, brakuje jakiegoś kolimatorka do łuku czy czegoś takiego co by bardziej powiększało obraz przy celowaniu, szczególnie chociaż dla łuku wyborowego, zoom jest zbyt mały co powoduje komplikacje jeśli chcesz trafić np. bandytę w głowę z dalszej odległości.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, caleb59 napisał:

Jedno trzeba przyznać, że dosyć ciężko na padzie celuje się precyzyjnie na odległości w tej grze, brakuje jakiegoś kolimatorka do łuku czy czegoś takiego co by bardziej powiększało obraz przy celowaniu, szczególnie chociaż dla łuku wyborowego, zoom jest zbyt mały co powoduje komplikacje jeśli chcesz trafić np. bandytę w głowę z dalszej odległości.

To prawda. Ta gra sprawdzi Twoje umiejetnosci grania kontrolerem ;) Polecam poziom ultra-hard - oferuje naprawde niesamowite emocje przy walkach z robozaurami :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, amsztel napisał:

To prawda. Ta gra sprawdzi Twoje umiejetnosci grania kontrolerem ;) Polecam poziom ultra-hard - oferuje naprawde niesamowite emocje przy walkach z robozaurami :E 

Szczególnie wejście w dodatek to po prostu srogi łomot zdecydowanie trudniej niż w podstawce, za szybko nie ma się co pchać.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.gry-online.pl/newsroom/horizon-forbidden-west-lepsze-ai-i-zroznicowanie-wrogow/zb20eb2

Akurat w to jestem w stanie uwierzyć, ciekawe niby swego czasu poszły przecieki że Forbiden West na PC już 30 września 2022 czyli dużo szybciej niż można by się spodziewać i  wpisywało by się w to co napisał @JeRRy_F3D

https://thumbs.gfycat.com/VapidBareDore-mobile.mp4

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpalam steama, a tu patch 3.6GB.

 

Cytat

Hi everyone!

We’re happy to announce we’ve just released Patch 1.11 for our PC players. Here’s what this patch contains:
 

Graphical Improvements

 

  • Added Nvidia’s DLSS upscaling technology.
  • Added AMD’s FidelityFX Super Resolution, replacing FidelityFX CAS.

 

 

UI Changes

 

  • Adjusted settings screen to facilitate the addition of DLSS and FSR.
  • Render Scale option has been removed but same result can now be accomplished by adjusting setting Upscale Method to Simple and adjusting Upscale Quality.

 

 

Performance Improvements

 

  • Improvement to the shader management system. This will result in a few noticeable differences:
  • There is no longer a shader pre-compilation step on startup. The game will always compile shaders during loading and in the background.
  • Stutters during gameplay that used to occur due to background shader compilation have now been significantly reduced.
  • Because shader compilation is still happening in the background you may notice the game having a higher CPU utilization while that is happening.
  • Loading screens will wait for the required shaders to be fully compiled. This may cause loading screens to take somewhat longer on certain systems.
  • On higher spec machines with faster CPUs the loading screens will typically be shorter, due to more efficient shader compilation that better leverages high-end CPUs.




Please ensure your game is up-to-date before heading back out into the wilds, and reach out to us if you’re still experiencing any issues. We appreciate all of your wonderful support and feedback; we wish you a fun-filled festive period!

- Guerrilla

 

  • Thanks 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Reddzik napisał:

Odpalam steama, a tu patch 3.6GB.

 

 

Podrzuc linka do patchnote.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Phoenixsuple napisał:

Podrzuc linka do patchnote.

Wrzuciłem/wkleiłem cały patch notes u góry ale tutaj link do tego samego:
https://steamcommunity.com/games/1151640/announcements/detail/3132813305769623752

 

Jestem ciekaw jak teraz będzie procka żreć, FSR i tak lipa, mam wystarczająco fpsów do grania w natywnym fullhd.

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to może u mnie będzie jakaś różnica, praise AMD FSR! :gitarzysta:U mnie patch waży 5.1GB, wersja Steam. - źle spojrzałem, jednak 3.6GB.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak patch ma wagę 5GB, ale steam ściąga 3.6GB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Reddzik napisał:

Odpalam steama, a tu patch 3.6GB.

Guerilla jak ty mnie zaimponowałaś ! właśnie ! 

Jak ściągnę to pójdzie w  testy coś wrzucę na pewno dla porównania

Edytowane przez frog67
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie znaczna poprawa z AMD FSR oczywiście w trybie Ultra, w miejscach gdzie wcześniej miałem kisiel z fps jest nareszcie płynnie i do tego mogłem podkręcić detale graficzne z oryginalnych (średnie) na lepsza jakość (wysokie). :gitarzysta:

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie widzę przyrostu fps, jest chyba tak samo. Nie używam FSR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też taka sama wydajność praktycznie 

p5bRoXN.jpg

A tu z FSR UQ

@caleb59 ile ci przybyło na 1070 i jaki preset FSR? najwyższa jakośc (czyli w sumie ultra quality)

hxh0R3s.jpg

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Benchmark od początku w tej grze jest gównem a to przez wykorzystaną miejscówkę testową, która jest niemiarodajna do ogólnej wydajności gry - brak ruin, brak gęstych lasów tylko przelot przez miasto - w sumie to typek z Digital Foundry też o tym mówił.

Po prostu zrobiłem dokładny test wzrokowy i za pomocą szybkiej podróży wróciłem w poprzednie miejsca, gdzie miałem kisiel fps i zarówno czy to noc/dzień obecnie jest w tych samych miejscach płynnie przy ruszaniu kamerą.

Korzystam zawsze tylko i wyłącznie z AMD FSR jakość ultra jeśli dana gra na to pozwala, dzięki czemu w tym przypadku mogłem podbić ogólne detale gry "oczko wyżej" ze średnich na wysokie - detale ultra to logicznie już za dużo dla GTX 1070 i kisiel wraca mimo włączonego AMD FSR.

Tam jest jeszcze inna opcja skalowania, nazywa się "prosta" ale nie ruszałem tego, wierzę tylko w AMD FSR - nigdy mnie nie zawiodło do tej pory, a ograłem już kilka tytułów obsługujących ten patent, nie widzę też jakiejś katastrofy w 1080p jak to niektórzy malują - obraz wygląda praktycznie tak jakby włączyć antyaliasing TAA. :gitarzysta:

Edytowane przez caleb59
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, caleb59 napisał:

Benchmark od początku w tej grze jest gównem a to przez wykorzystaną miejscówkę testową, która jest niemiarodajna do ogólnej wydajności gry - brak ruin, brak gęstych lasów tylko przelot przez miasto - w sumie to typek z Digital Foundry też o tym mówił.

Po prostu zrobiłem dokładny test wzrokowy i za pomocą szybkiej podróży wróciłem w poprzednie miejsca, gdzie miałem kisiel fps i zarówno czy to noc/dzień obecnie jest w tych samych miejscach płynnie przy ruszaniu kamerą.

Korzystam z AMD FSR jakość ultra, dzięki czemu mogłem podbić ogólne detale gry "oczko wyżej" ze średnich na wysokie - detale ultra to logicznie już za dużo dla GTX 1070 i kisiel wraca mimo włączonego AMD FSR.

Dzięki z własnego doświadczenia powiem że u mnie gra właściwa w porównaniu do benchmarka to tak ubytek 10~15fps i mamy mniej więcej wynik ile będzie w praniu więc wynik w granicach 75-77fps w benchu powinien już nam gwarantować stałe 60 w grze, choćby największe dymy odchodziły.

Ja wam mówię że to zbieranie doświadczenia i przymiarki do Forbiden West na PC, chociaż w 30 września 2022 specjalnie nie wierzę, ale rok po konsolach już tak.

?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lett

Edytowane przez frog67
  • Haha 8
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, caleb59 napisał:

U mnie znaczna poprawa z AMD FSR oczywiście w trybie Ultra, w miejscach gdzie wcześniej miałem kisiel z fps jest nareszcie płynnie i do tego mogłem podkręcić detale graficzne z oryginalnych (średnie) na lepsza jakość (wysokie). :gitarzysta:

Chciałem powiedzieć, że ten NIS to jednak lipa, odpaliłem by sprawdzić różnicę między FSR a NIS, niestety ale NIS nie działa, jest mydło, brak skalowania, a jak wcisnę kombinację alt+f3 to minimalizuje mi grę- identycznie jak opisywałem sytuację w Cyberpunku. No nic wyłączyłem, bo jak na razie więcej z tym problemów, może kiedyś naprawią. Nie instalowałem najnowszych sterowników, bo tam nie ma mowy o NIS, jak wrzucą patche i poprawią, to wrzucę nowe stery.

Zostaje mi przetestować FIS z ciekawości, ile da to fps i ile tego mydła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, caleb59 napisał:

U mnie znaczna poprawa z AMD FSR oczywiście w trybie Ultra, w miejscach gdzie wcześniej miałem kisiel z fps jest nareszcie płynnie i do tego mogłem podkręcić detale graficzne z oryginalnych (średnie) na lepsza jakość (wysokie). :gitarzysta:

Chciałem powiedzieć, że ten NIS to jednak lipa, odpaliłem by sprawdzić różnicę między FSR a NIS, niestety ale NIS nie działa, jest mydło, brak skalowania, a jak wcisnę kombinację alt+f3 to minimalizuje mi grę- identycznie jak opisywałem sytuację w Cyberpunku. No nic wyłączyłem, bo jak na razie więcej z tym problemów, może kiedyś naprawią. Nie instalowałem najnowszych sterowników, bo tam nie ma mowy o NIS, jak wrzucą patche i poprawią, to wrzucę nowe stery.

Zostaje mi przetestować FIS z ciekawości, ile da to fps i ile tego mydła.

Sorka, double post przez nie załadowanie się strony.

Edytowane przez Reddzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to fajnie ze dali takie bajery ale teraz to juz mi sie nie chce na nowo instalować i testowac bo zaraz halo infinite. 

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, brainq napisał:

to fajnie ze dali takie bajery ale teraz to juz mi sie nie chce na nowo instalować i testowac bo zaraz halo infinite. 

Nie dają źle, dają też źle :E 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie osobiście to jest mega zaskoczenie, że w ogóle jeszcze jakaś aktualizacja wyszła do tej gry, tym bardziej taka stricte techniczna. W sumie czytając komentarze na Steam czy reddicie to zdecydowana większość ludzi jest zaskoczona bo wszyscy myśleli, że wsparcie zostało dawno temu porzucone, teraz tylko czekać na nowy film porównawczy od Digital Foundry.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, caleb59 napisał:

Korzystam zawsze tylko i wyłącznie z AMD FSR jakość ultra jeśli dana gra na to pozwala, dzięki czemu w tym przypadku mogłem podbić ogólne detale gry "oczko wyżej" ze średnich na wysokie - detale ultra to logicznie już za dużo dla GTX 1070 i kisiel wraca mimo włączonego AMD FSR.

 FSR Off + Średnie dają lepszy jakościowo obraz niż FSR On + Ultra. 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko żeby jakość była lepsza z FSR jak ta funkcja obniża aktywna rozdzielczość obrazu.

Z drugiej strony co mi po wysokiej rozdzielczości jak obdzieram grę z detali... i tak zle i tak niedobrze.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DLSS ? Jak wygląda ? Mydło czy akceptowalnie ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, MrKetiw napisał:

DLSS ? Jak wygląda ? Mydło czy akceptowalnie ? 

IMO spoko. Nawet aa przestało drgać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.12.2021 o 13:07, frog67 napisał:

 

Ja wam mówię że to zbieranie doświadczenia i przymiarki do Forbiden West na PC, chociaż w 30 września 2022 specjalnie nie wierzę, ale rok po konsolach już tak.

 

To jak już jesteśmy przy tym temacie ?

Horizon Forbidden West - Gameplay Trailer | Game Awards 2021

 

Edytowane przez azgan
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Ale tak bylo od wiekow to na prawde zejdz na ziemie i nie skladaj klockow. Wyplata opodatkowana a podatek od nieruchomopsci to calkowicie odmienne tematy. No masz racje na 2024 co wychodzi na duzy + bo drugi spada na 12% do 85K
    • @kola01Ok, dzięki za ogólne wyjaśnienie jak działają chłodzenia i stwierdzenie czy moje chłodzenie, którego nigdy w życiu na własne uszy nie słyszałeś jest ciche lub głośne😆 Bardzo wiele to zmienia w moim życiu, dobra robota👏  Jak "głośny" jest Fortis 5 dual przy swoim maksymalnym RPM 1400 w porównaniu z różnymi aio możesz przeczytać tutaj:  https://www.purepc.pl/test-silentiumpc-fortis-5-i-fortis-5-dual-fan-coolery-dla-procesorow-z-dobrym-stosunkiem-ceny-do-wydajnosci-i-cichymi-wentylator?page=0,7 Może uwierzysz 
    • Nic sobie nie pomyliłem. Z premedytacją nie użyłem nazwy gdyż mowiny o tanich asrocakch, model nie ma znaczenia. Ogólnie beka bo gdy mówię o karcie dźwiękowej narracja zmieniana jest na taką że dobra karta dźwiękowa nie jest potrzebna, można kupić inna, można kupić dac itp (TO SĄ DODATKOWE KOSZTY). Jak mówię o sekcji zasilania to narracja brzmi że pomylelem się z modelem płyty. Cały dowcip polega na tym że to 400zl to nie wiele jak na różnice w tym co dostajemy w tych mobasach. Tzn lepsza dźwiękowka, lepsza sekcja zasilania, lepsze wyposażenie. OGÓŁEM LEPSZA PŁYTA. Jeśli komuś wystarcza biedny kodek audio czy biedna sekcja zasilania to fajnie ale niech nie mówi że ta płyta jest dobra. Jest WYSTARCZAJĄCA dla niego i to wszystko. To tak jak z tymi bułkami z biedronki, dla kogoś są wystarczające, ja wolę kuoic 3x droższe i nie jest odnrazanego barachła. Argumenty że za 900zl płyty też mają kiepskie kodeki audio jest śmieszny bo wystarczy poszukać w specyfikacji technicznej i znaleźć taka która ma normalne audio, wyposażenie czy co tam nas interesuje. Nadal nikt nie odpowiedział, dlaczego nie polecają tanich asrockow na am4? Bo różnica pomiędzy dobrą płyta jest po prostu mniejsza i mówimy o mniejszej skali.  Edit: teraz spojrzałem na morele, nowy tomahawk kosztuje 871zl. Różnica pomiedzy "wystarczającymi" asrockami zaczyna topnieć wiec za niedługo ten post będzie nieaktualny bo i tak wszyscy będą polecali MSI. Obecnie to już 350zl czyli żaden pieniądz. 
    • Masz calkowita racje. 1 kwietnia lece na Florida zakupic dzialke i zaczac budowe domu. Nie dosc ze tax ma sprzedaz jest 6% to jak dom bedzie jako glowny nie bede placil stanowego podatku od zarobkow w moim wypadku to 10.75% ze stanu NJ. Tym sposobemdom wybuduje sie z tax z NJ.
    • No nie wiem jakim cudem ale w pit masz ustalone progi procentowe od zarobkow/ Kosz pracodawcy pracownika nic nie obchodzi bo to dwie oddzielne dzialalnosci. No to najprostrza droga. Z tego co sie orientuje to jak dobrze sie uczysz to studia nadal w Polsce sa bezplatne?.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...