Skocz do zawartości
Kszyrztow

Horizon Zero Dawn Complete Edition

Rekomendowane odpowiedzi

Po prostu lec z fabula a powrocisz ponownie do tej lokacji i to pewnie nie raz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.11.2021 o 18:28, MrKetiw napisał:

Śnieg w tej grze to absolutny top, tylko czekałem żeby padał :)

Podobną technikę wykorzystali do piasku w Horizon Forbidden West swoją drogą ciekawe kiedy 2 część Horizon Zero Dawn zawita na PC 🤔?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, azgan napisał:

Podobną technikę wykorzystali do piasku w Horizon Forbidden West swoją drogą ciekawe kiedy 2 część Horizon Zero Dawn zawita na PC 🤔?

 

Obstawiam że z 18 miesięcy po premierze na konsole... czyli jesień 2023

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, azgan napisał:

Podobną technikę wykorzystali do piasku w Horizon Forbidden West swoją drogą ciekawe kiedy 2 część Horizon Zero Dawn zawita na PC 🤔?

 

Pewnie za kilka lat, poczekam wolę grać na pc niż męczyć się na konsoli 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ODIN85-250 napisał:

Ja się pomęcze na Ps5. Może poprawili autoaim bo w 1 ciężko się z łuku strzełało mimo niego.

ODIN ile ty masz kont przyznaj się, zaokrągleniu do jednego 0

 

Jedno jest pewne Sony wyda HZD FW na PC tylko cały haczyk to kiedy i ile będziemy musieli czekać,  z tego co się przeczytało tu i ówdzie to HZD na PC sprzedał się lepiej niż dobrze i Sony jest bardzo zadowolone ze sprzedaży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, frog67 napisał:

 

Jedno jest pewne Sony wyda HZD FW na PC tylko cały haczyk to kiedy i ile będziemy musieli czekać,  z tego co się przeczytało tu i ówdzie to HZD na PC sprzedał się lepiej niż dobrze i Sony jest bardzo zadowolone ze sprzedaży.

Moim zdaniem SONY już "zadało ból" PSuserom, którzy otarli łzy, przesmarowali kremem zwieracze (żeby aż tak nie piekło) i... odstępy wydawnicze między PS a PC będą (IMO) coraz krótsze.
Zarówno PSuserzy (już się przyzwyczaili i przełknęli), jaki PCuserzy są rynkiem, którego nie wolno odpuszczać (a długie odkładanie wydania = kasa PCtowca dłużej z dala od konta SONY 😃  po co? = wydajemy!) ;) 

Tak sobie myślę, że... z tytułu na tytuł, będzie to szybciej. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, JeRRy_F3D napisał:

Moim zdaniem SONY już "zadało ból" PSuserom, którzy otarli łzy, przesmarowali kremem zwieracze (żeby aż tak nie piekło) i... odstępy wydawnicze między PS a PC będą (IMO) coraz krótsze.
Zarówno PSuserzy (już się przyzwyczaili i przełknęli), jaki PCuserzy są rynkiem, którego nie wolno odpuszczać (a długie odkładanie wydania = kasa PCtowca dłużej z dala od konta SONY 😃  po co? = wydajemy!) ;) 

Tak sobie myślę, że... z tytułu na tytuł, będzie to szybciej. 

Dokładnie zresztą to nie jedyny taki przypadek 😉

 

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, MrKetiw napisał:

Pewnie za kilka lat, poczekam wolę grać na pc niż męczyć się na konsoli 😄

Oj tam. Ja rozumiem, ze prog wejscia dla przyjemnej gry na padzie jest sporo wyzszy niz k+m ale wszystko da sie ogarnac ;) 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, amsztel napisał:

Oj tam. Ja rozumiem, ze prog wejscia dla przyjemnej gry na padzie jest sporo wyzszy niz k+m ale wszystko da sie ogarnac ;) 

Ja nawet jak gram na PC to podpinam pada do tego typu gier 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też ogrywam na padzie, mimo, że k+m pewnie było by precyzyjniejsze, to jednak pad to inna gra i przyjemność.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedno trzeba przyznać, że dosyć ciężko na padzie celuje się precyzyjnie na odległości w tej grze, brakuje jakiegoś kolimatorka do łuku czy czegoś takiego co by bardziej powiększało obraz przy celowaniu, szczególnie chociaż dla łuku wyborowego, zoom jest zbyt mały co powoduje komplikacje jeśli chcesz trafić np. bandytę w głowę z dalszej odległości.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, caleb59 napisał:

Jedno trzeba przyznać, że dosyć ciężko na padzie celuje się precyzyjnie na odległości w tej grze, brakuje jakiegoś kolimatorka do łuku czy czegoś takiego co by bardziej powiększało obraz przy celowaniu, szczególnie chociaż dla łuku wyborowego, zoom jest zbyt mały co powoduje komplikacje jeśli chcesz trafić np. bandytę w głowę z dalszej odległości.

To prawda. Ta gra sprawdzi Twoje umiejetnosci grania kontrolerem ;) Polecam poziom ultra-hard - oferuje naprawde niesamowite emocje przy walkach z robozaurami :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, amsztel napisał:

To prawda. Ta gra sprawdzi Twoje umiejetnosci grania kontrolerem ;) Polecam poziom ultra-hard - oferuje naprawde niesamowite emocje przy walkach z robozaurami :E 

Szczególnie wejście w dodatek to po prostu srogi łomot zdecydowanie trudniej niż w podstawce, za szybko nie ma się co pchać.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.gry-online.pl/newsroom/horizon-forbidden-west-lepsze-ai-i-zroznicowanie-wrogow/zb20eb2

Akurat w to jestem w stanie uwierzyć, ciekawe niby swego czasu poszły przecieki że Forbiden West na PC już 30 września 2022 czyli dużo szybciej niż można by się spodziewać i  wpisywało by się w to co napisał @JeRRy_F3D

https://thumbs.gfycat.com/VapidBareDore-mobile.mp4

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpalam steama, a tu patch 3.6GB.

 

Cytat

Hi everyone!

We’re happy to announce we’ve just released Patch 1.11 for our PC players. Here’s what this patch contains:
 

Graphical Improvements

 

  • Added Nvidia’s DLSS upscaling technology.
  • Added AMD’s FidelityFX Super Resolution, replacing FidelityFX CAS.

 

 

UI Changes

 

  • Adjusted settings screen to facilitate the addition of DLSS and FSR.
  • Render Scale option has been removed but same result can now be accomplished by adjusting setting Upscale Method to Simple and adjusting Upscale Quality.

 

 

Performance Improvements

 

  • Improvement to the shader management system. This will result in a few noticeable differences:
  • There is no longer a shader pre-compilation step on startup. The game will always compile shaders during loading and in the background.
  • Stutters during gameplay that used to occur due to background shader compilation have now been significantly reduced.
  • Because shader compilation is still happening in the background you may notice the game having a higher CPU utilization while that is happening.
  • Loading screens will wait for the required shaders to be fully compiled. This may cause loading screens to take somewhat longer on certain systems.
  • On higher spec machines with faster CPUs the loading screens will typically be shorter, due to more efficient shader compilation that better leverages high-end CPUs.




Please ensure your game is up-to-date before heading back out into the wilds, and reach out to us if you’re still experiencing any issues. We appreciate all of your wonderful support and feedback; we wish you a fun-filled festive period!

- Guerrilla

 

  • Thanks 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Reddzik napisał:

Odpalam steama, a tu patch 3.6GB.

 

 

Podrzuc linka do patchnote.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Phoenixsuple napisał:

Podrzuc linka do patchnote.

Wrzuciłem/wkleiłem cały patch notes u góry ale tutaj link do tego samego:
https://steamcommunity.com/games/1151640/announcements/detail/3132813305769623752

 

Jestem ciekaw jak teraz będzie procka żreć, FSR i tak lipa, mam wystarczająco fpsów do grania w natywnym fullhd.

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to może u mnie będzie jakaś różnica, praise AMD FSR! :gitarzysta:U mnie patch waży 5.1GB, wersja Steam. - źle spojrzałem, jednak 3.6GB.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak patch ma wagę 5GB, ale steam ściąga 3.6GB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Reddzik napisał:

Odpalam steama, a tu patch 3.6GB.

Guerilla jak ty mnie zaimponowałaś ! właśnie ! 

Jak ściągnę to pójdzie w  testy coś wrzucę na pewno dla porównania

Edytowane przez frog67
  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie znaczna poprawa z AMD FSR oczywiście w trybie Ultra, w miejscach gdzie wcześniej miałem kisiel z fps jest nareszcie płynnie i do tego mogłem podkręcić detale graficzne z oryginalnych (średnie) na lepsza jakość (wysokie). :gitarzysta:

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie widzę przyrostu fps, jest chyba tak samo. Nie używam FSR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też taka sama wydajność praktycznie 

p5bRoXN.jpg

A tu z FSR UQ

@caleb59 ile ci przybyło na 1070 i jaki preset FSR? najwyższa jakośc (czyli w sumie ultra quality)

hxh0R3s.jpg

Edytowane przez frog67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Benchmark od początku w tej grze jest gównem a to przez wykorzystaną miejscówkę testową, która jest niemiarodajna do ogólnej wydajności gry - brak ruin, brak gęstych lasów tylko przelot przez miasto - w sumie to typek z Digital Foundry też o tym mówił.

Po prostu zrobiłem dokładny test wzrokowy i za pomocą szybkiej podróży wróciłem w poprzednie miejsca, gdzie miałem kisiel fps i zarówno czy to noc/dzień obecnie jest w tych samych miejscach płynnie przy ruszaniu kamerą.

Korzystam zawsze tylko i wyłącznie z AMD FSR jakość ultra jeśli dana gra na to pozwala, dzięki czemu w tym przypadku mogłem podbić ogólne detale gry "oczko wyżej" ze średnich na wysokie - detale ultra to logicznie już za dużo dla GTX 1070 i kisiel wraca mimo włączonego AMD FSR.

Tam jest jeszcze inna opcja skalowania, nazywa się "prosta" ale nie ruszałem tego, wierzę tylko w AMD FSR - nigdy mnie nie zawiodło do tej pory, a ograłem już kilka tytułów obsługujących ten patent, nie widzę też jakiejś katastrofy w 1080p jak to niektórzy malują - obraz wygląda praktycznie tak jakby włączyć antyaliasing TAA. :gitarzysta:

Edytowane przez caleb59
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...