Skocz do zawartości
LonuxMint

Guild Wars 2, czy warto zagrać

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proste pytanie,warto na ten moment zagrać w Guild Wars 2?

- Jak wyglądają serwery,grają ludzie?

- P2W czy da się ugrać nie wydawając ani grosza?

Bo się tak zastanawiam czy warto pobierać,a internetu też nie mam mega szybkiego stąd wiadomo czemu pytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się :-)

 

To może sam ci odpowiem,bo coś się dowiedziałem,można by rzec.Oglądałem ostatnio streama na yt z kanału mmoplaya z tejże gry.I powiem ci że z tego co widziałem,to grają ludzie,czy p2w czy f2p,nie wiem,ciężko stwierdzić.Mimo to gra ostatnio chyba dodatek jakiś dostała,więc gra nie jest martwa,więc rozwijają ją dalej.Tutaj masz link do streama,do spójrz sobie,może coś wywnioskujesz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram od ~2 lat w Guild Wars 2. Zaczynałem jako F2P z samą podstawką, później dokupiłem dodatki, jak dla mnie bardzo dobra jak chcesz coś mniej hard corowego jak World of Warcraft. Nawet moja dziewczyna się wciągnęła (siedzi przy tym więcej niż ja).

 

Witam.

Proste pytanie,warto na ten moment zagrać w Guild Wars 2?

- Jak wyglądają serwery,grają ludzie?

- P2W czy da się ugrać nie wydawając ani grosza?

Bo się tak zastanawiam czy warto pobierać,a internetu też nie mam mega szybkiego stąd wiadomo czemu pytam.

 

- Ludzi jest pełno, szczególnie widać to na meta eventach i w Lion's Arch.

- nie musisz wydawać żadnej kasy na itemy w grze, jedynie na dodatki, gra ma walutę premium (gemsy) ale właściwie tylko do zakupu skórek itp. same gemsy da się kupić za kasę wyfarmioną in game. przelicznik jest zmienny bo zależy od tego ile ludzie konwertują aktualnie kasy (przybliżone realia rynkowe, jak dużo osób wymienia gold na gemsy to cena gemsów rośnie, jak dużo osób wymienia gemsy na złoto, to cena gemsów spada)

Edytowane przez FredPL

Udostępnij tę odpowiedź